Przetarg 11542249 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026...

   
Analizuj Zamówienie 11542249
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-09
przedmiot ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych, dalej w skrócie ZUD (tereny gminy wiejskiej
) w sezonie zimowym 2025/2026, mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.2. Na usługi zimowego utrzymania dróg (ZUD) składają się, w szczególności:1) usuwanie śniegu (odśnieżanie) zalegającego na jezdniach, poboczach, oraz obiektach towarzyszących, np. zatokach autobusowych i parkingach,2) likwidacja śliskości na powierzchni dróg gminnych na odcinkach decydujących o możliwości jazdyW ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest również do:3) bieżącego, stałego monitorowania stanu zapełnienia 15 skrzyni o pojemności 250 litrów z piaskiem/solą i ich systematyczne uzupełnianie. Wykonawca zapewni piasek/sól we własnym zakresie.4) uporządkowaniu terenu z zalegającego piasku, błota itp., po zakończonym sezonie zimowym w terminie maksymalnie 15 dni od jego zakończenia3. Przez sezon zimowy rozumie się okres od dnia rozpoczęcia sezonu zimowego - nie później niż 15.12.2025r. do dnia zakończenia sezonu zimowego w dniu 31.03.2026r., O terminie rozpoczęcia sezonu Zamawiający powiadomi Wykonawcę w drodze korespondencji e-mail na adres: wskazany przez Wykonawcę.Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązany jest w terminie 15 dni od dnia jego zakończenia do przeprowadzenia wszelkich prac porządkowych.4. Kolejność odśnieżania i likwidacji śliskości jest następująca:- w pierwszej kolejności odśnieżane będą drogi pełniące istotne funkcje komunikacyjne w gminie (oznaczone literą A na wykazie dróg gminnych), w tym drogi dowozowe dzieci i młodzież do szkół.Drogi gminne publiczne oraz wewnętrzne utrzymywane będą w IV standardzie utrzymania dróg, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zarządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. Czas występowania odstępstw od ustalenia standardu liczony jest w godzinach od momentu ustania opadów śniegu lub pojawienia się śliskości i jest zróżnicowany dla różnych standardów.5. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku do SWZ, w projekcie umowy (zal. 2do SWZ wraz załącznikami) oraz w Planie Zimowego Utrzymania Dróg Gminnych Publicznych na terenie Gminy Zgorzelec w okresie zimowym 2025/2026. 6. Mapy z drogami objętymi zimowym utrzymaniem dróg są dostępne na stronie Urzędu Gminy Zgorzelec, pod linkiem: https://gminazgorzelec.lp-portal.pl 7. Zamawiający i Wykonawca obowiązani są współdziałać przy wykonaniu niniejszej umowy, w celu należytej jej realizacji.8. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku opisanych w treści SWZ oraz załącznikach. Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ oraz załącznikach. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

WO.271.12.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00465278/01 z dnia: 2025-10-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 09:00
Po zmianie:
2025-10-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 09:05
Po zmianie:
2025-10-15 11:05



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00465339/01 z dnia: 2025-10-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 11:00
Po zmianie:
2025-10-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 11:05
Po zmianie:
2025-10-20 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-14
Po zmianie:
2025-11-18
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu