Przetarg 11372474 - 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne...

   
Analizuj Zamówienie 11372474
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-10
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic m.st. Warszawy w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 2029. Przedmiot zamówienia jest podzielony na XV czę
ści/rejonów:• Część I/rejon I – Dzielnica Białołęka;• Część II/rejon II – Dzielnice Praga Północ, Targówek;• Część III/rejon III – Dzielnica Praga Południe;• Część IV/rejon IV – Dzielnice Rembertów, Wawer cz. północna, Wesoła;• Część V/rejon V – Dzielnica Wawer cz. południowa;• Część VI/rejon VI – Dzielnice Żoliborz, Bielany;• Część VII/rejon VII – Dzielnica Bemowo;• Część VIII/rejon VIII – Dzielnica Wola;• Część IX/rejon IX – Dzielnica Śródmieście cz. północna;• Część X/rejon X – Dzielnica Śródmieście cz. południowa;• Część XI/rejon XI – Dzielnica Ursus;• Część XII/rejon XII – Dzielnice Włochy, Ochota;• Część XIII/rejon XIII – Dzielnica Mokotów cz. zachodnia;• Część XIV/rejon XIV – Dzielnice Wilanów, Mokotów cz. wschodnia;• Część XV/rejon XV – Dzielnica Ursynów.2. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Rodzaj prac i warunki realizacji umowy określają załączniki nr 1, 2, 3 do wzoru umowy.5. Wykaz tras określają:1) w przypadku utrzymania zimowego - załączniki nr 5, 6, 7, 8 do wzoru umowy,2) w przypadku oczyszczania letniego - załącznik nr 9 do wzoru umowy.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 8 części zamówienia.7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.
Część zamówienia: LOT-0001 Część I/Rejon I – Dzielnica Białołęka 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Białołęka w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0002 Część II/Rejon II – Dzielnice Praga Północ, Targówek; 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnic Praga Północ, Targówek w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0003 Część III/Rejon III – Dzielnica Praga Południe 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Praga Południe w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0004 Część IV/Rejon IV – Dzielnice Rembertów, Wawer cz. północna, Wesoła; 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnic Rembertów, Wawer cz. północna, Wesoła w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0005 Część V/rejon V – Dzielnica Wawer cz. południowa; 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Wawer cz. południowa w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0006 Część VI/Rejon VI – Dzielnice Żoliborz, Bielany; 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnic Żoliborz, Bielany w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0007 Część VII/Rejon VII – Dzielnica Bemowo 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Bemowo w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0008 Część VIII/Rejon VIII – Dzielnica Wola 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Wola w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0009 Część IX/Rejon IX – Dzielnica Śródmieście cz. północna 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Śródmieście cz. północna w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0010 Część X/Rejon X – Dzielnica Śródmieście cz. południowa 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Śródmieście cz. południowa w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0011 Część XI/Rejon XI – Dzielnica Ursus 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Ursus w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0012 Część XII/rejon XII – Dzielnice Włochy, Ochota 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnic Włochy, Ochota w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0013 Część XIII/rejon XIII – Dzielnica Mokotów cz. zachodnia 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Mokotów cz. zachodnia w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0014 Część XIV/rejon XIV – Dzielnice Wilanów, Mokotów cz. wschodnia 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnic Wilanów, Mokotów cz. wschodnia w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.

Część zamówienia: LOT-0015 Część XV/rejon XV – Dzielnica Ursynów 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Dzielnicy Ursynów w sezonie zimowym i letnim w latach 2026 - 20292. W zależności od pory roku oraz warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac:1) Utrzymania zimowego obejmujących: - zapobieganie i likwidowanie śliskości zimowej poprzez posypywanie i płużenie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej i gminnej, po których kursuje miejska komunikacja zbiorowa, zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do wzoru umowy,- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych pozwalających na wykonanie tego typu prac i osiągnięcie wymaganego standardu zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy,- doczyszczenie tras utrzymania zimowego po zakończeniu sezonu zimowego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.2) Oczyszczania letniego obejmujących:- sprzątanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, w wariancie podstawowym lub w wariancie rozszerzonym, jeżeli Wykonawca w ofercie zadeklarował taki sposób realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.- zmywanie jezdni ulic o kategorii drogi krajowej, wojewódzkiej i powiatowej, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, do wykonywania oczyszczania jezdni ulic tj. sprzątania i zmywania.Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 14 do wzoru umowy. W przypadku realizacji umowy przez podwykonawców, całkowita odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego za prawidłową realizację obowiązku spoczywa na Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na:1) powtórzeniu podobnych usług w przypadku konieczności objęcia kompleksowym mechanicznym oczyszczaniem jezdni ulic nowo wybudowanych, nie ujętych w zamówieniu podstawowym,2) w przypadku wyczerpania się kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy,3) w przypadku wygaśnięcia czasu obowiązywania umowy określonego w § 2 wzory umowy.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90610000, 90620000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się