Przetarg 11549618 - Część 1: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 11549618
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-13
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025
/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części) CZĘŚĆ 1 – środek transportowy (nośnik) dla piaskarki P1-J ,pojemność załadunku 4,5 m³ i pługa jednostronnego . Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 20262.2 Zamówienie na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2025/ 2026 z uwagi na zróżnicowanie wymagań w stosunku do środków transportowych – nośników piaskarek z pługami i pługów jak również dla jednostek sprzętowych zamawiający podzielił na części . Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 2 – środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J – pojemność załadunku 4,5 m³ i pługa (jednostronnego) lemieszowegoNośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 3 – środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J – pojemność załadunku 4,5 m³ i pługa (jednostronnego) lemieszowego Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 4 – środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J – pojemność załadunku 4,5 m³ i pługa jednostronnegoNośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 5 – środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki PP-1.D – pojemność załadunku 5,2 m³ i pługa jednostronnegoNośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 6: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części) CZĘŚĆ 6 – środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki OZ-PM – pojemność załadunku 4,5 m³ i pługa jednostronnegoNośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 7: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części) CZĘŚĆ 7 – środek transportowy ( nośnik ) z pługiem lemieszowym jednostronnym.Nośnikiem dla pługa lemieszowego (jednostronnego) będzie środek transportowy :ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80,00 kW z tuzem (ramieniem) przednim wraz z zamontowanym własnym pługiem lemieszowym jednostronnym . Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania własnego pługa przystosowanego do ciągnika . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 8: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 8 – ładowarko – koparka (1 szt.)Wymagana jest koparko – ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m³ .Wykonawca usług w okresie zimowym zobowiązany będzie do :a) załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą , piasku lub soli),b) wykonania mieszanki piasku z solą (materiały będą sukcesywnie dostarczane do Obwody Drogowego)c) hałdowanie materiałów na składowisko.Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 9: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 9 – równiarka do odśnieżania dróg (ulic) Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 10: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 10 – równiarka do odśnieżania dróg ( ulic ) Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 11: Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2025/ 2026 (zamówienie podzielone na 11 części)CZĘŚĆ 11 – spycharka do odśnieżania dróg. Wymagana jest spycharka z silnikiem o mocy powyżej 50 kM . Usługi odśnieżania świadczone będą wówczas gdy będące w dyspozycji zamawiającego pługi odśnieżne zamontowane na środkach transportu nie będą w stanie zapewnić utrzymania przejezdności dróg, bądź tworzenia się zasp śnieżnych na drogach .Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2024 r. do dnia 15 kwietnia 2025 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 62.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do :- świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt.- świadczenia usług w przeciągu całej doby – w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym.- Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko – ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług .Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie.2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b – odśnieżanie drógD-10.10.01c – zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące :- wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki ,- zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych,- obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług ,- warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych .2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym :- pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych ,- wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi ,- poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania ,- odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki .2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg.2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe – nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki o pojemności załadunku 4,5 m³ - 6 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych- pługi jednostronne – 7 szt. , w tym 6 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek.2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2025/ 2026 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej – 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km- środek transportowy nośnik pługa lemieszowego – 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - 800 godzin .- sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka – 150 godzin spycharka –150 godzin.Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Części) zawarty jest : w SST2.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 641)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.2.12 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

NZ.3431.11.2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000, 98300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu