Przetarg 11543625 - Zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu...

   
Analizuj Zamówienie 11543625
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-09
przedmiot ogłoszenia
Zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026 na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia

Część 1: Część I – Zakup mobilnych ag
regatów prądotwórczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych zawartych w Załączniku Nr 6a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności. - wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.- Każdy z elementów zamówienia powinien spełniać wymagania minimalne wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz Specyfikacjach.- dostawa wraz z rozładunkiem asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.- wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.- w przypadku stwierdzenia wad lub braków wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie do 5 dni roboczych.- Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 2: Część II – Zakup zestawu akumulatorowych narzędzi hydraulicznychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych zawartych w Załączniku Nr 6b do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności. - wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.- Każdy z elementów zamówienia powinien spełniać wymagania minimalne wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz Specyfikacjach.- dostawa wraz z rozładunkiem asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.- wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.- w przypadku stwierdzenia wad lub braków wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie do 5 dni roboczych.- Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 3: Część III – Zakup przyczep z namiotem ratowniczym i wyposażeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych zawartych w Załączniku Nr 6c do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności. - wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.- Każdy z elementów zamówienia powinien spełniać wymagania minimalne wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz Specyfikacjach.- dostawa wraz z rozładunkiem asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.- wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.- w przypadku stwierdzenia wad lub braków wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie do 5 dni roboczych.- Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 4: Część IV – Zakup i instalacja cyfrowej syreny alarmowej wraz z jednostką sterującąSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych zawartych w Załączniku Nr 6d do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności. - wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.- Każdy z elementów zamówienia powinien spełniać wymagania minimalne wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz Specyfikacjach.- dostawa wraz z rozładunkiem asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.- wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.- w przypadku stwierdzenia wad lub braków wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie do 5 dni roboczych.- Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 5: Część V – Zakup defibrylatorów AED wraz z kapsułamiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych zawartych w Załączniku Nr 6e do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności. - wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.- Każdy z elementów zamówienia powinien spełniać wymagania minimalne wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz Specyfikacjach.- dostawa wraz z rozładunkiem asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.- wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.- w przypadku stwierdzenia wad lub braków wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie do 5 dni roboczych.- Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 6: Część VI – Zakup materiałów i sprzętu do magazynu OCSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych zawartych w Załączniku Nr 6f do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:- Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności. - wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie.- Każdy z elementów zamówienia powinien spełniać wymagania minimalne wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), oraz Specyfikacjach.- dostawa wraz z rozładunkiem asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.- wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru.- w przypadku stwierdzenia wad lub braków wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie do 5 dni roboczych.- Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

IR.271.1.8.2025.AK
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Medyczna, Ochrona, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wentylacja i klimatyzacja, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, sprzęt medyczny, instalacje, tekstylia, urządzenia, konstrukcje inne, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne
kody CPV 30194900, 31121100, 31122000, 31434000, 31500000, 32342412, 32343100, 33182100, 33192160, 34223300, 35110000, 35121700, 38410000, 39522530, 39717200, 39721300, 39721320, 42641300, 42652000, 43329000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły, osprzęt , urządzenia, materiały , sprzęt medyczny , instalacje , tekstylia , urządzenia , konstrukcje inne , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne