Przetarg 11546938 - Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i...

   
Analizuj Zamówienie 11546938
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-10
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Żukowice w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026

Część 1: 1 część zamówienia
- Dostawa wyposażenia specjalistycznego w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: - Zestaw ratownictwa medycznego typu PSP R1 ( 1 kpl);- Kombinezon chemicznego (12 szt.);- Maska do ochrony dróg oddechowych (12 szt.);- Pochłaniacz do masek (12 kpl.);- Maseczka ochronna (300 szt.);- Rękawiczki nitrylowe (10 opakowań);- Wodery ( 12 szt.);- Kurtka wodoochronna (12 szt.);- Kamizelka ratunkowa (12 szt.);- Osuszacz powietrza (4 szt.);- Nagrzewnica elektryczna (4 szt.);- Taczka (3 szt.);- Kurtyna wodna (1 szt.);- Przedłużacz (20 szt.);- Rozgałęźnik elektryczny 3 gniazdkowy (10 szt.);- Latarka szperacz (10 szt.);- Plandeka ochronna (100 szt.);- Rękawice chemioodporne (10 par).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zawarte zostały w Załączniku Nr 8a do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 1 część.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością dostaw i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.2) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, zmontowany, gotowy do użycia zgodnie z celem ich przeznaczenia, zgodnie z właściwymi normami i przepisami prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia do ich obrotu i użytkowania, dostarczony w oryginalnym opakowaniu (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producent). Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.3) Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych oraz sprzętu wyprodukowanego przed 2024 rokiem.4) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z parametrami technicznymi oraz wyposażeniem wyższym (lepszym) niż opisane.5) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.6) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego bez wad istotnych.7) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (użytkową) tj.: Karty techniczne, katalogi, foldery, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty, w którym są określone parametry oferowanych urządzeń oraz instrukcje użytkowania itp.8) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.9) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

Część 2: 2 Część zamówienia – dostawa sprzętu technicznego w zakresie obrony ludności i obrony cywilnej:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:- Zestaw akumulatorowych narzędzi hydrauliczynych (2 kpl.);- Mobilny maszt oświetleniowy (2 kpl.);- Motopompa pływająca (1 szt.).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zawarte zostały w Załączniku Nr 8b do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 2 część.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością dostaw i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.2) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, zmontowany, gotowy do użycia zgodnie z celem ich przeznaczenia, zgodnie z właściwymi normami i przepisami prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia do ich obrotu i użytkowania, dostarczony w oryginalnym opakowaniu (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producent). Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.3) Zamawiający nie dopuszcza produktów prototypowych oraz sprzętu wyprodukowanego przed 2024 rokiem.4) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z parametrami technicznymi oraz wyposażeniem wyższym (lepszym) niż opisane.5) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.6) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego bez wad istotnych.7) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (użytkową) tj.: Karty techniczne, katalogi, foldery, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty, w którym są określone parametry oferowanych urządzeń oraz instrukcje użytkowania itp.8) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.9) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w zakresie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

RiD.271.3.2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Ochrona
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, sprzęt i instalacje p-poż
kody CPV 31500000, 33100000, 34144213, 35110000, 35113400, 35800000, 39715300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , urządzenia, materiały , sprzęt i instalacje p-poż

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11551243 2025-10-20
godz. 00:00
Śląskie sukcesywna dostawa baterii i akumulatorów zgodnie z załączoną specyfikacją...
11557111 2025-10-20
godz. 06:15
Małopolskie Bateria 5-letnia CUSA1103BB do defibrylatorów CU MEDICAL iPAD SP1.
11494539 2025-10-20
godz. 08:00
Mazowieckie Zakup i dostawa latarek będących na wyposażeniu indywidualnym żołnierza z...
11556956 2025-10-20
godz. 09:00
Śląskie Materiały p.poż -
11551402 2025-10-20
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiot zamówienia: 1 Latarka taktyczna Streamlight TLR-2 HL, czerwony laser,...
11545932 2025-10-20
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa 12 zestawów zasilaczy-inwerterów dwukierunkowych typu...
11559396 2025-10-20
godz. 12:00
Dolnośląskie DOSTAWA ASORTYMENTU ROSENBAUER 1. Kryteria ogólne 2. UPRZĄŻ HEROS TITAN...
11535519 2025-10-20
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 sztuk podłoży SiC o parametrach:...
11550107 2025-10-21
godz. 08:00
Świętokrzyskie Modernizacja systemu ppoż. w pomieszczeniach technologicznych - klapy...
11554561 2025-10-21
godz. 08:00
Śląskie Dostawa wielofunkcyjnego miernika parametrów instalacji elektrycznych z...