Przetarg 11547238 - Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do...

   
Analizuj Zamówienie 11547238
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-10
przedmiot ogłoszenia
Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Janów

Część 1: „Dostawa Agregatu
prądotwórczego”1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego agregatu prądotwórczego na potrzeby uzupełnienia zasobów obrony cywilnej.2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Agregat prądotwórczy• Agregat prądotwórczy ma być wykonany w obudowie zewnętrznej wyciszonej, pokrytej proszkowo farbą epoksydową.• Agregat powinien być wyposażony w nowoczesny panel kontroli ze sterowaniem mikroprocesorowym z możliwością programowania podstawowych parametrów pracy.• Panel sterowania powinien być zabezpieczony zamykanymi drzwiami z przeszklonym wizjerem.• Agregat ma być wyposażony w nowoczesny silnik wysokoprężny zapewniający dobrą stabilizację częstotliwości i diagnostykę oraz w główne zabezpieczenie – wyłącznik kompaktowy. • Agregat powinien być zamontowany na przyczepie dwuosiowej transportowej. Przyczepa z homologacją przygotowana do rejestracji• W ramach dostawy zawarte mają być:a) dostawa agregatu w obudowie zewnętrznej o podanych parametrach na miejsce instalacjib) przeszkolenie obsługi pod względem prawidłowej eksploatacjic) dokumentacja w języku polskimd) montaż, test prawidłowego działania systemu pod sztucznym obciążeniem w celu sprawdzenia poprawności działania. e) pełna dokumentacja agregatu wraz z zalaminowaną stanowiskową, skróconą instrukcją obsługif) gwarancja 60 miesięcy z limitem 2500 mth. h) dostawca zapewnia obsługę serwisową silnika oraz prądnicy samodzielnie lub przez (ASO – Autoryzowana Stacja Obsługi)i) Przed przyłączeniem urządzenia do sieci należy opracować instrukcję współpracy ruchowej agregatu z siecią elektroenergetyczną. Instrukcja powinna być uzgodniona z Centrum Dyspozytorskim Białystok Teren

Część 2: „Zakup przyczepy – cysterny do przewozu wody pitnej”1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przyczepy-cysterny do przewozu wody pitnej na potrzeby uzupełnienia zasobów obrony cywilnej.2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: • Pojemność 5 000 l;• Zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 4 mm, z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany;• Zbiornik jednokomorowy, posiadający atest PZH dopuszczający do stosowania do celów spożywczych (wszystkie elementy cysterny stykające się z wodą pitną powinny być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą i posiadać aktualny atest higieniczny jednostki uprawnionej do wydawania takich atestów);• Konstrukcja wozu samonośna; • Zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła;• Dolny kran spustowy z zaworem kulowym;• Podwozie: światła drogowe i elektryka umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych, zaczep do transportu ciągnikiem;• Ogumienie: 400Rx22,5;• Instalacja elektryczna 12 V;• Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego;• Dodatkowe dokumenty: świadectwo homologacji – umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna.3) Warunki dostawy i gwarancji:• Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy;• Gwarancja na dostarczoną cysternę i przyczepę min. 24 miesiące. Gwarancja obejmuje m.in. serwis gwarancyjny zawarty w cenie, wymagane przez producenta w celu utrzymania gwarancji przeglądy międzyokresowe w okresie gwarancji. Przeglądy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. W okresie gwarancji wszystkie koszty napraw, w tym dojazdy, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca.

Część 3: „Uzupełnienie zasobów o worki, plandeki i osuszacze powietrza”1) Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest dostawa do siedziby Zamawiającego następujących elementów w celu uzupełnienia zasobów obrony cywilnej:1. worki na piasek - 300 szt, wymiary 55x80 o gramaturze 50g 2. plandeki/folie na pokrycia dachowe - 10 m x 12m – 7 szt. , 10 m x 15m – 4 szt. 3. osuszacze powietrza o cyrkulacji 1300 m3/h - 2 szt.

GR.271.9.2025
branża Energoelektryczna
podbranża urządzenia, materiały
kody CPV 18930000, 31122000, 39522100, 42113161, 44611500
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11552792 2025-10-20
godz. 08:00
Dolnośląskie Dostawa taśmy LED SAMSUNG 24V oraz profilu aluminiowego MINILUX Przedmiot...
11547229 2025-10-20
godz. 08:00
Śląskie Zakup i dostawa lamp do Villa Belweder Zakopane.
11546898 2025-10-20
godz. 08:00
Podkarpackie „Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej -...
11554735 2025-10-21
godz. 09:00
Lubelskie Zakup akumulatorów- 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Akumulator 12V 110Ah GEL...
11550147 2025-10-21
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup 7 agregatów prądotwórczych na przyczepkach z okablowaniem i zestawem...
11549667 2025-10-21
godz. 10:00
Świętokrzyskie „Zakup i dostawa 3 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu...
11557555 2025-10-21
godz. 10:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa przewodów elektrycznych w ilości 1320 mb
11553430 2025-10-21
godz. 11:00
Mazowieckie RZ/57/D/2025 DOSTAWA BATERII dla ŻW Przedmiot zamówienia: 1 BATERIE
11525111 2025-10-21
godz. 11:17
Śląskie 1/2025 Wymiana siedmiu Opraw RUBIN SPORT NEW LED 5200 MICRO-PRM KR E 34840/11...
11551751 2025-10-22
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa sprzętu w ramach projektu pn. „Obrona ludności i obrona cywilna Gminy...