Przetarg 11812812 - Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych...

   
Analizuj Zamówienie 11812812
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych

Część 1: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych dla senio
rów Dziennego Domu Senior w Łaziskach Górnych w roku 2026. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę cateringową w zakresie: - przygotowania i dostarczania posiłków dla uczestników Dziennego Domu „Senior” w Łaziskach Górnych, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.2. Pod pojęciem posiłku rozumie się dwudaniowy obiad, o którym mowa w ust. 9.3. Obiady będą dostarczane bezpośrednio do Dziennego Domu „Senior” w Łaziskach Górnych (ul. kard. Wyszyńskiego 8, 43-173 Łaziska Górne) na godz. 13:00 (z tolerancją 15 min). Zamawiający zastrzega, iż godziny wydawania posiłku, mogą ulec zmianie, o czym Wykonawca zostanie poinformowany wcześniej. 4. Posiłki będą dostarczane w pojemnikach gastronomicznych utrzymujących ciepło.5. Zamawiający z jednodniowym wyprzedzeniem będzie potwierdzał liczbę zamówionych posiłków w zależności od liczby uczestników. W przypadku dostaw posiłków w poniedziałki, zamówienia będą składane w piątki (poprzedzające rozpoczęcie każdego kolejnego tygodnia.) Liczba posiłków na pierwszy dzień dostawy zostanie określona po podpisaniu umowy.6. Przedmiot umowy obejmuje przygotowanie posiłków w ilości maksymalnie 25 porcji dziennie przez okres 253 dni roboczych, tj. od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.7. Ilość szacunkowa może ulec zmianie z uwagi na rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia ilości mniejszych niż określono w przedmiocie zamówienia z tym zastrzeżeniem, że zobowiązuje się do wykonania co najmniej 50% wartości umowy. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu żadne roszczenia.8. Posiłki muszą być wysokiej jakości zarówno, co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Wykonawca gwarantuje, że produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448.)9. Posiłek tj. Dwudaniowy obiad będzie spełniać co najmniej następujące standardy gramatury i składu:1) zupa (nie mniej niż 300 g),2) kompot-nie mniej niż 0,2 l na osobę,3) drugie danie:- danie mięsne - ziemniaki (makaron, ryż, kasza) - nie mniej niż 150 g na osobę, mięso/ ryba nie mniej niż 100 g na osobę, surówka/ warzywa gotowane - nie mniej niż 150 g na osobę, lub- danie bezmięsne - typu: leczo, makaron z warzywami, placki, kopytka - nie mniej niż 400 g na osobę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia: w „Opisie przedmiotu zamówienia” –załączniku Nr 1a oraz w „Projektowanych postanowieniach umowy” – załącznik nr 2a.

Część 2: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie spotkania wigilijnego dla mieszkańców miasta Łaziska Górne.Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie jednego spotkania wigilijnego dla mieszkańców miasta Łaziska Górne w terminie pomiędzy 15 a 19 grudnia 2025 r. w godz. od 10.00 do 15.00. 2. Dokładna data realizacji usługi zostanie wskazana przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy.3. Sala, w której będzie realizowana usługa, powinna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 10 kilometrów od Dziennego Domu „Senior” w Łaziskach Górnych (ul. kard. Wyszyńskiego 8, 43-173 Łaziska Górne).Przez „odległość od Dziennego Domu 'Senior'” zamawiający rozumie najkrótszą długość trasy drogowej, mierzoną drogami publicznymi, jaką pokonują autokary do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.4. Spotkanie wigilijne odbędzie się w pomieszczeniu dostępnym wyłącznie dla uczestników.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewnia:1) Ogrzewaną salę i miejsce przy stole, posiłek (o którym mowa w pkt 3 poniżej) dla maksymalnie 120 osób;2) Obsługę gości uczestniczących w spotkaniu wigilijnym;3) Menu o charakterze wigilijnym, składające się z następujących potraw:barszcz czerwony z uszkami z kapustą i grzybami – 450 ml/os,karp panierowany -1p.-200 g/osziemniaki purée – 200 g/oskapusta kiszona z grzybami - 150 g/oskompot z suszonych owoców - 300 ml/osoraz deseru:kołocz z serem (1 kawałek/os.); 100 g.makówki świąteczne – 1p -150 g/osnapojów:kawa z mleczkiem- 1 szt./osherbata z cytryną -1 szt./oswoda niegazowana w dzbankach z miętą i cytryną – 200 ml/os6. Zamawiający wskazuje, iż maksymalna ilość uczestników spotkania wigilijnego wynosi 120 osób. Liczba uczestników może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia mniejszej liczby uczestników niż określona powyżej (maksymalna ilość 120 uczestników), przy czym zobowiązuje się do realizacji co najmniej 70% wartości umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania pełnego zakresu zamówienia.7. Opis wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych:- lokal oraz sala, w której odbywać się będzie spotkanie wigilijne, a także toaleta musi posiadać udogodnienia dla osób niepełnosprawnych (podjazd, szerokość drzwi umożliwiająca wprowadzenie osoby na wózku inwalidzkim).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia: w „Opisie przedmiotu zamówienia” –załączniku Nr 1b oraz w „Projektowanych postanowieniach umowy” – załącznik nr 2b.

AiK.241.4.2025.mj
branża Gastronomia, catering
podbranża usługi cateringowe
kody CPV 55300000, 55321000, 55322000, 55520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi cateringowe