Przetarg 6596439 - Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora...

   
Analizuj Zamówienie 6596439 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-19
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji pn.: „Rozwój i zagospoda
rowanie zieleni miejskiej i terenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu”.
Numer referencyjny: WRG.271.8.2019

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji pn.: „Rozwój i zagospodarowanie zieleni miejskiej i terenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu”.
3.2. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określa opis przedmiotu zamówienia, Program Funkcjonalno-Użytkowy, opracowany dla zadania „Rozwój i zagospodarowanie zieleni miejskiej i trenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu”, które są dostępne na stronie internetowej www.bip.miedzyrzecz.pl., w zakładce zamówienia publiczne.
3.3. Inspektor nadzoru będzie pełnił na rzecz i w imieniu Zamawiającego wielobranżowy, profesjonalny nadzór inwestorski nad prowadzonymi robotami, w zakresie wynikającym ze specyfiki zadania oraz dokumentów związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji, zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, Prawo energetyczne, Ustawie o ochronie przyrody obejmujący:
1) Nadzór nad procesem projektowania budowlanego i odbioru dokumentacji projektowej,
a w szczególności:
a) weryfikacja, kontrola i zatwierdzenie projektu pod kątem wzajemnej zgodności z przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, a także zgodności z opisem przedmiotu zamówienia robót budowlanych, Programem Funkcjonalno-Użytkowym i koncepcją programowo - przestrzenną oraz weryfikacja i zatwierdzenie kosztorysów inwestorskich;
b) koordynacja procedur uzgodnień formalno-prawnych stron kontraktu w zakresie opracowania
dokumentacji projektowej,
c) bieżący monitoring prac projektowych,
d) inicjowanie i kreatywny udział w naradach roboczych stron zaangażowanych w prace projektowe,
e) merytoryczne wsparcie Zamawiającego w rozwiązywaniu spraw problemowych dotyczących procesu projektowania inwestycji,
f) koordynacja procedurą odbioru prac projektowych, w tym weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji projektowej, STWiORB, w tym kosztorysów inwestorskich. Dokumentacja projektowa winna umożliwić Zamawiającemu spełnienie wskaźników produktu i rezultatu projektu określonego w umowie o dofinansowanie Nr POIS.02.05.00-00-145/16,
g) nadzór nad wykonaniem dokumentacji środowiskowej (jeżeli zajdzie taka konieczność).
2) Nadzór nad robotami budowlanymi w branży drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej;
3) Nadzór przyrodniczy i nad zielenią ma polegać ma na nadzorze rekultywacji terenów zielonych i rekreacyjnych m.in. w zakresie prawidłowości wykonywania przez wykonawcę prac ogrodniczych w tym m.in.: nasadzeń drzew, krzewów, bylin i innej roślinności i przycinania pielęgnacyjnego drzew, krzewów, a w szczególności:
a) zatwierdzanie i sprawdzanie materiału roślinnego przeznaczonego do nasadzeń i siewu;
b) zatwierdzanie i sprawdzanie podłoża do nasadzeń;
c) weryfikacja inwentaryzacji dendrologicznej,
d) wskazanie drzew do pielęgnacji, wycinki, podcinki i nadzór prac,
e) ustalanie zakresu i sposób wykonania prac pielęgnacyjnych,
f) kontrola i zatwierdzanie sposobu składowania i przechowywania drzew, krzewów i pozostałych roślin na budowie;
g) nadzór nad przebiegiem poszczególnych etapów prac związanych z projektowaniem i wykonywaniem prac związanych z zielenią: m.in. nasadzeniami, pracami ziemnymi (wskazując zakres bezpiecznej redukcji systemu korzeniowego), kontrolna nad pielęgnacją dokonanych nasadzeń zgodnie z OPZ;
h) odbiór częściowy i końcowy etapów prac wykonawczych ogrodniczych.
4) Zapewnienie zgodności realizacji kontraktów na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi.
5) Do Inspektora nadzoru należeć będzie doradztwo we wszystkich sprawach związanych z wykonywaniem inwestycji i wyrażanie w tym zakresie opinii, w razie konieczności, w tym w zakresie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6) Prowadzenie Rad Budowy, sporządzania i sprawdzanie protokołów z Rad Budowy;
3.4. Specyfika głównych wymagań:
1) Obecność inspektora d.s zieleni na budowie minimum 3 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy w okresie realizacji robót zieleniarskich;
2) Obecność inspektorów pozostałych branż zgodnie z zakresem danego rodzaju robót wykonywanych przez wykonawcę lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu w okresie realizacji robót branży konstrukcyjno-budowlane, sanitarnej, elektrycznej, drogowej;
3) Przekazanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego;
4) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz
z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora nadzoru;
5) Informowanie Zamawiającego o postępie prac oraz realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego poprzez Raporty Miesięczne;
6) Sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawców metodologii robót, harmonogramów, planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu;
7) Nadzór nad postępem Kontraktu na roboty pod względem technicznym, jakościowym finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym;
8) Zatwierdzenie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego stosowanych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń, materiałów roślinnych, ziemi itp. przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów;
9) Sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia;
10) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót;
11) Zatwierdzenie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego;
12) Bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy
i zgody Zamawiającego;
13) Koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji;
14) Dołożenie wszelkich starań celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych;
15) Nadzór aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia
i bezpieczeństwa;
16) Sprawdzanie wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad;
17) Informowanie Zamawiającego o wszelkich występujących problemach oraz o problemach i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia;
18) Przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego;
19) Ocena i weryfikacja propozycji robót zamiennych oraz zmian przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym, a także pod względem ich dopuszczalności przez obowiązujące przepisy prawa oraz przedłożenie tych ocen do decyzji Zamawiającego;
20) Sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich dokumentów odbiorowych;
21) Sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego;
22) Dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności;
23) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania archiwizowane w formacie cyfrowym.
24) Organizowanie rad budowy w okresie prowadzenia robót min. raz na 2 tygodnie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, na których musi być obecny Wykonawca i wszyscy inspektorzy nadzoru;
25) Organizowanie w razie potrzeb okresowych spotkań (innych niż rada budowy) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządzenie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania;
26) Udzielanie pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń, tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzenia ich kompletności,
27) Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie
z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane;
28) Dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na roboty budowlane;
29) Rozliczenie Kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, rozwiązania bądź odstąpienia od umowy;
30) Sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym;
31) Sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
32) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym;
33) Bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i wykonawcy robót;
34) Sprawdzenie jakości wykonywanych robót powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
35) Stwierdzenie i poświadczenie usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót;
36) Przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności
i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót;
37) Przestrzeganie wykonawstwa robót zgodnie z harmonogramem oraz zakończenia ich
w wyznaczonym terminie;
38) Rozliczenie robót budowlanych, przygotowanie dokumentów do płatności dla Zamawiającego, w tym w podziale na środki kwalifikowane i niekwalifikowane, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie między gminą Międzyrzecz a Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, umożliwiającej zamawiającemu sporządzanie wniosków o płatność i rozliczenie inwestycji;
39) W okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo na placu budowy celem zbadania przyczyn powstania wad;
40) Zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad:
a) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usuwania stwierdzonych wad i ich odbiór;
b) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
c) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem;
d) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad i usterek;
e) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania wad i usterek,
f) przygotowanie w imieniu Zamawiającego druków OT z całej inwestycji;.
3.5. Zadania Nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego:
1) Dokonywanie systematycznych przeglądów w okresie gwarancyjnym oraz przygotowywanie protokołów z przeglądów gwarancyjnych (min. 1 raz na kwartał) oraz na wezwanie Zamawiającego.
2) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.
3) Zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminu ich usuwania.
4) Nadzorowanie realizacji robót i nasadzeń związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.
5) Ocena wykonanych robót jw.
6) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym.
7) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów
do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
3.6. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty dojazdu na teren budowy, uczestnictwa w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych.
3.7. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
3.8. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540034947-N-2019 z dnia: 2019-02-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
5.1.1. zdolności zawodowej (w zakresie osób
skierowanych do realizacji zamówienia). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego wykonującymi następujące czynności:
a) Koordynator/Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (Inspektor ds.
zieleni) – osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub rolniczym (dyplom ukończenia uczelni).
Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzoru – minimum dwie usługi polegające na nadzorowaniu zagospodarowania terenu zieleni w ramach, których wykonywane były nasadzenia roślin, o łącznej wartości nadzorowanych robót min. 200.000 zł w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru – minimum dwie usługi polegające na nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie wykonywania chodników, alejek o łącznej wartości
minimum 200 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
c)Inspektor Nadzoru branży elektrycznej – wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna
posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru – minimum dwie usługi polegające na nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego lub parkowego o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
d) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej – wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru – minimum dwie usługi polegające na
nadzorowaniu montażu instalacji wodociągowej lub pomp lub fontann w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
5.1.1. zdolności zawodowej (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego wykonującymi następujące czynności:
a) Koordynator/Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (Inspektor ds. zieleni) – osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub rolniczym (dyplom ukończenia uczelni).
Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzoru lub kierowała robotami – minimum dwie usługi polegające na nadzorowaniu zagospodarowania terenu zieleni w ramach, których wykonywane były nasadzenia roślin, o łącznej wartości nadzorowanych robót min. 200.000 zł w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierowała robotami – minimum dwie usługi polegające na
nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie wykonywania chodników, alejek o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
c)Inspektor Nadzoru branży elektrycznej – wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna
posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierowała robotami – minimum dwie usługi polegające na nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie wykonania oświetlenia ulicznego lub parkowego o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
d) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej – wyższe wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierowała robotami – minimum dwie usługi polegające na nadzorowaniu montażu instalacji wodociągowej lub pomp lub fontann w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483446 2024-05-02
godz. 14:00
Mazowieckie Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej weryfikacji obecnego stanu technicznego obiektu dworca w Grudziądzu wraz z podaniem sposobu możliwości przebudowy.
10442040 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont części piwnic, niskiego i wysokiego parteru w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z rozbudową części p...
10472696 2024-05-06
godz. 16:00
Mazowieckie Ekspertyza stanu technicznego zbiorników Z-25, 26, 27 - Wydział Komponowania Benzyn - ZP w Płocku
10446244 2024-05-07
godz. 11:00
Wielkopolskie OB 1/04/2024 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wykonania prac budowlanych związanych z toaletą publiczną zlokalizowaną na działce nr 1521/11 w m. Kępno w...
10403345 2024-05-08
godz. 08:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN 500 MOP ...
10485920 2024-05-09
godz. 16:00
Mazowieckie Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej
10345173 2024-05-10
godz. 09:00
Dolnośląskie Część 1: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie Zapewnienia ciągłości dostaw ...
10428634 2024-05-16
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 152 na odcinku Świdwin – Połczyn Zdrój – etap II – Most na rzece R...
10486133 2024-05-17
godz. 11:00
Wielkopolskie Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ oraz pro...
10432530 2024-05-20
godz. 09:00
Mazowieckie Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla modernizacji układu zasilania średniego (SN) i budowy farmy fotowoltaicznej (...) w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym (...). ...