Przetarg 12099833 - Organizacja zakwaterowania oraz wyżywienia podczas...

   
Analizuj Zamówienie 12099833
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-20
przedmiot ogłoszenia
Organizacja zakwaterowania oraz wyżywienia podczas trzydniowej konferencji szkoleniowej realizowanej w ramach projektu pn. Chronimy Was Razem w ramach Programu Interreg Czechy – Polska

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia logistycznego (zakwaterowanie wraz z wyżywieniem oraz udostępnienie sali konferencyjnej) podczas trzydniowej konferencji szkoleniowej realizowanej w ramach projektu pn. „Chronimy Was Razem” (CZ.11.01.01/00/24_012/0000174) w ramach Programu Interreg Czechy – Polska, priorytet 1: Zintegrowany system ratownictwa i środowisko, cel 1.1 – Większa gotowość i transgraniczna zdolność do radzenia sobie z zagrożeniami i katastrofami na pograniczu czesko-polskim związanymi ze zmianami klimatu. 2. Konferencja, o której mowa w ust. 1, będzie połączona ze szkoleniem dyspozytorów Centrów Zarzadzania Kryzysowego (CZK) oraz dyżurnych służb ratowniczych z Polski oraz Republiki Czeskiej: Zmiany klimatu i ich wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców obszarów górskich. 3. W ramach zamówienia przewiduje się organizację konferencji dla 80 osób (/- 20% – w ramach prawa opcji, o którym mowa w ust. 4) w terminie: 15-17 grudnia 2025 r. 4. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w odniesieniu do liczby osób uczestniczących w konfederacji, wskazanej w ust. 3, poprzez zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby maksymalnie o 20%. Potwierdzeniem skorzystania z prawa opcji jest złożenie do Wykonawcy przez Zamawiającego powiadomienia dotyczącego zmniejszenia albo zwiększenia maksymalnie o 20% liczby osób, które będą uczestniczyć w konferencji szkoleniowej, których dotyczy zakwaterowanie i wyżywienie (tj. maksymalnie o 16 osób). W takiej sytuacji wynagrodzenie podstawowe Wykonawcy, wskazane w Formularzu ofertowym oraz umowie (jeśli umowa zostanie zawarta w terminie wcześniejszym, niż przekazanie Wykonawcy powiadomienia o ostatecznej liczbie uczestników) w zakresie kosztów dotyczących zakwaterowania i wyżywienia 80 osób, zostanie odpowiednio zmienione, tzn. podwyższone lub obniżone o wartość prawa opcji, czyli o wartość stanowiącą iloczyn sumy zaoferowanych cen brutto (za zakwaterowanie i wyżywienie jednej osoby) i liczby osób ostatecznie podanej przez Zamawiającego. Zastosowanie prawa opcji po zawarciu umowy skutkować będzie podpisaniem przez strony aneksu do umowy, w którym określona zostanie liczba uczestników szkolenia i wartość umowy z tego wynikająca. Jeśli natomiast prawo opcji zostanie zgłoszone przez Zamawiającego przed zawarciem umowy, wówczas Zamawiający i Wykonawca zawrą umowę o treści uwzględniającej zgłoszoną przez Zamawiającego ostateczną liczbę uczestników konferencji oraz wartość umowy z tego wynikającą. Zamawiający może uruchomić prawo opcji po wcześniejszym powiadomieniu o tym Wykonawcy, które zostanie przesłane w formie pisemnej lub elektronicznej (pocztą e-mail). Powiadomienie to musi nastąpić nie później niż do dnia 08.12.2025 r. (włącznie). Po upływie ww. terminu Zamawiający nie może skorzystać skutecznie z prawa opcji, chyba że Wykonawca wyrazi zgodę na zastosowanie tej opcji. 5. Przedmiotowe zamówienie stanowi Część I zadania prowadzonego przez Powiat Karkonoski – Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze (Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych) w ramach ww. programu transgranicznego (Część II zamówienia przewidziana jest do realizacji w II kwartale 2027 r.). 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługę zakwaterowania (wraz ze śniadaniem) dla 80 osób (/- 20% – w ramach prawa opcji, o którym mowa w ust. 4) w pokojach dwuosobowych i/lub trzyosobowych z łazienką oraz pojedynczymi łóżkami; 2) udostępnienie sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia szkolenia (na co najmniej 100 osób), wyposażonej w urządzenia multimedialne: projektor, ekran;3) zapewnienie: a) w dniach 15-17.12.2025 r. przerwy kawowej (4-godzinnej) dla 80 osób (/- 20% – w ramach prawa opcji, o którym mowa w ust. 4); b) w dniach 15-17.12.2025 r. wyżywienie w formie obiadu o godz. 12.30 dla 80 osób (/- 20% – w ramach prawa opcji, o którym mowa w ust. 4); c) w dniach 15-16.12.2025 r. wyżywienie w formie kolacji integracyjnej od godz. 19.00 dla 80 osób (/- 20% – w ramach prawa opcji, o którym mowa w ust. 4). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, w którym określono szczegółowe wymagania dotyczące obiektu hotelowego, zakwaterowania, wyżywienia oraz wyposażenia sali konferencyjnej i dostępności parkingu.

BZP.272.1.23.2025
branża Gastronomia, catering, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża żywienie zbiorowe, hotelarstwo, konferencje
kody CPV 55100000, 55110000, 55130000, 55320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: żywienie zbiorowe , hotelarstwo , konferencje