Przetarg 11868054 - Dostawa warzyw i owoców świeżych do punktów żywienia w...

   
Analizuj Zamówienie 11868054
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-04
przedmiot ogłoszenia
Dostawa warzyw i owoców świeżych do punktów żywienia w obiektach „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A.

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu p
unktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: warzyw i owoców świeżych, wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.2. Dostarczane produkty powinny być wysokiej jakości, pozbawione ognisk psucia, bez zanieczyszczeń mineralnych, a w przypadku artykułów liściastych – bez oznak postępującego więdnięcia, o odpowiednim okresie przydatności do spożycia. Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki łatwo zmywalne). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Wymagane jest zapewnienia identyfikowalności dostarczanych produktów.3. Z dostawą łączy się usługa transportowa samochodem przeznaczonym do przewożenia żywności oraz rozładunek u zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym. Dostawca dostarczy towar w czystym stroju ochronnym.4. Dostawa towaru w ciągu maksymalnie 12 godzin od złożenia zamówienia.5. Dostawy maksymalnie sześć razy w tygodniu najpóźniej do godziny 10:00.6. W przypadku stwierdzenia na dostarczonym towarze: uszkodzeń, niewłaściwego zapachu – dostawca wymieni całą partię towaru do godziny 15:00 w danym dniu.7. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 7.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać :- Rodzaj dostarczonego asortymentu.- Ilość dostarczonego asortymentu.- Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu.7.2. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy :W formie elektronicznej na adres : m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.plW formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego.7.3. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy.8. Podana ilość zamawianych artykułów spożywczych nie jest wielkością ostateczną i może się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego, łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych (rabatów) podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dokonał szacowania na podstawie wykonanej liczby gości w roku 2025 oraz planowanych w roku 2026. Zapotrzebowanie na dostawy artykułów spożywczych może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości gości hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zmiany dokonane zostaną w formie pisemnego aneksu.

DPZ.271.39.2025
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze