Przetarg 12211318 - Administrowanie targowiskami w Jaśle. 1.1 Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 12211318
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-10
przedmiot ogłoszenia
Administrowanie targowiskami w Jaśle.

1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:a) Administrowanie targowiskiem „Mój Rynek” na Placu Bartłomieja w Jaśle, działka ewid. nr 2409 o pow
. 1 852 m² - obręb nr 08 – Centrum i skwer przy ul. Stromej – północna część działki ewid. nr 2222 przylegająca do ul. Wałowej oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Gołębia, Bartłomieja z Jasła i Modrzejewskiego – teren stanowiący własność Miasta Jasła wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku nr 2 do umowy,b) Administrowanie targowiskiem „Bazar” przy ul. Targowej w Jaśle, obejmującym działki ewid. nr 2429/1, 2426/9, 2428/1 i 2430 o łącznej pow. 6 292 m² obręb nr 08 – Centrum i część działki ewidencyjnej nr 2425/3 oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Targowej, Zielonej i Kilińskiego – teren stanowiący własność Miasta Jasła z wyłączeniem pasów gruntu objętych umowami najmu pod pawilony „DUO”, wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku nr 2 do umowy,c) Administrowanie targowiskiem artykułów wielkogabarytowych przy ul. Szajnochy w Jaśle, obejmującym działki ewidencyjne nr 157/21 i 161/2 obręb nr 06 – Zachód - teren stanowiący własność Miasta Jasła z wyłączeniem części nieruchomości objętej umową.d) W ramach administrowania placami targowymi do podstawowych obowiązków Administratora Targowisk należy w szczególności: 1. organizacja handlu zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, 2. przestrzeganie wymogów porządkowych, sanitarnych, weterynaryjnych i przeciwpożarowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa,3. utrzymanie w odpowiednim stanie porządkowym, sanitarnym i czystości urządzeń, wyposażenia oraz powierzchni targowisk wraz z przyległymi terenami oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 4. zapewnienie prawidłowej pod względem technicznym eksploatacji targowisk, urządzeń i wyposażenia, ze szczególnym uwzględnieniem technicznych parametrów eksploatacji targowiska „Mój Rynek” wynikających z dokumentacji technicznej, w tym zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu,5. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości. Terminy wywozu odpadów powinny być ustalane w zależności od sezonu w taki sposób aby ich wywóz następował przed przepełnieniem kontenerów i zaleganiem śmieci obok nich. 6. utrzymanie czystości w obrębie targowisk oraz na terenie bezpośrednio przylegającym w szczególności poprzez ich plewienie, koszenie, przycinanie drzew i krzewów. 7. zimowe utrzymanie powierzchni targowisk określonych w załączniku nr 3 do umowy, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,8. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na terenie targowisk oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,9. usuwanie skutków aktów wandalizmu na targowiskach, 10. przestrzeganie godzin funkcjonowania targowisk zgodnie z Regulaminem Targowisk Miejskich w Jaśle,11. ścisłe współdziałanie z Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym w Jaśle, Powiatowym Lekarzem Weterynarii, Komendą Powiatową Policji w Jaśle i Strażą Miejską w Jaśle w zakresie prowadzenia targowisk,12. wyznaczanie stanowisk do sprzedaży poszczególnych grup towarów na targowisku „Mój Rynek”,13. w okresie wysypu grzybów surowych dysponowanie przez okres co najmniej 2 godzin dziennie kwalifikowanym grzyboznawcą, 14. zawieranie indywidualnych umów na rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach miejskich,15. w przypadku zmiany organizacji handlu uzgadnianie ze Zleceniodawcą i sprzedającymi lub ich przedstawicielami tych zmian, 1.3. Za administrowanie targowiskami Administratorowi Targowisk wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące 1/12 ceny ofertowej określonej w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SWZ).1.4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą.

ZP.271.51.2025
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 70330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości