Przetarg 12096305 - Administrowanie nieruchomościami znajdujących się w...

   
Analizuj Zamówienie 12096305
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-20
przedmiot ogłoszenia
Administrowanie nieruchomościami znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane

Przedmiotem zamówienia jest bieżące administrowanie nieruchomości znajdującymi się w zasobi
e mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane, konserwacja, usuwanie awarii oraz techniczne utrzymanie nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane oraz utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i porządkowego budynków i terenów przynależnych znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane.
Część zamówienia: LOT-0001 Bieżące administrowanie nieruchomości znajdującymi się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane. Przedmiotem zamówienia jest bieżące wykonywanie czynności w zakresie administracji nieruchomościami znajdującymi się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane tj. - budynki komunalne wraz z terenami przynależnymi, - lokalami stanowiącymi własności Gminy, położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, - pustostanami.

Część zamówienia: LOT-0002 Konserwacja, usuwanie awarii oraz techniczne utrzymanie nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:- ustalanie właścicieli sieci w przypadku zaistnienia awarii oraz niezwłoczne wezwanie odpowiednich służb w celu usunięcia awarii oraz jej skutków (lub usunięcie awarii w sytuacji, gdy jej likwidacja nie leży po stronie właściciela sieci),- zorganizowanie i zapewnienie usuwania awarii w dni wolne od pracy, w szczególności w zakresie napraw instalacji elektrycznych, wodno – kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania,- wykonywanie wszelkich napraw bieżących w lokalach, budynkach Zamawiającego,- natychmiastowa likwidacja awarii i skutków zdarzeń zagrażających zdrowiu, życiu, mieniu najemców i osób trzecich, na terenie całej nieruchomości,- usuwanie nadmiaru śniegu z dachów, nawisów śnieżnych, strącanie sopli z dachów, gzymsów i innych elementów budynku (w zależności od potrzeb) wraz z właściwym oznakowaniem, wydzieleniem i zabezpieczeniem terenu na którym występuje zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi oraz ich mienia,- podejmowanie czynności zabezpieczających w lokalach po dokonanych włamaniach, eksmisjach i w innych przypadkach, w razie stwierdzenia nieobecności najemcy,- zapewnienie transportu (usługa obejmuje wyniesienie rzeczy z lokalu oraz ich transport do nowego miejsca na terenie miasta Zakopane) dla osób przekwaterowywanych i ich mienia np. w wyniku egzekucji komorniczej (5 lokali w okresie trwania umowy),- w przypadku śmierci najemcy, eksmisji z lokalu lub też wystąpienia innych zdarzeń losowych powodujących powstanie pustostanu podejmowanie czynności zmierzających do przygotowania lokalu do ponownego zasiedlenia (w zależności od potrzeb, na wezwanie Zamawiającego: opróżnienie lokalu i wywiezienie wszystkich pozostawionych rzeczy i ich utylizacja, przegląd instalacji i usunięcie drobnych usterek w instalacji elektrycznej, c.o., wod.-kan., wymiana, naprawa gniazdek elektrycznych, deratyzacja, dezynfekcja itp.) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia (12 lokali w okresie trwania umowy),- zabezpieczanie pustostanów przed dostępem osób trzecich,- zabezpieczenie wnętrz budynków przed ptakami, insektami (pszczołami, osami, itp.) oraz dostępem bezdomnych lub dzikich zwierząt wraz z likwidacją powstałych gniazd i siedlisk.- techniczne utrzymanie zasobu.

Część zamówienia: LOT-0003 Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i porządkowego budynków i terenów przynależnych znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności utrzymanie należytego stanu sanitarnego i porządkowego budynków i terenów przynależnych do budynków, w tym:1) mycie (raz w tygodniu) oraz zamiatanie (dwa razy w tygodniu) klatek schodowych, korytarzy, poręczy i balustrad (powierzchnia 2 500 m2),2) utrzymywanie należytej czystości oraz usuwanie śmieci i odpadów z pomieszczeń wspólnego użytku (strychy, piwnice, pralnie, suszarnie, wózkownie, współużywalne w.c., itp.),3) usuwanie nieczystości (dwa razy w tygodniu) z chodników (powierzchnia 1 200 m2) oraz dojść i dojazdów do budynków (powierzchnia 3 300 m2),4) wykonywanie doraźnych czynności sprzątania w dni wolne od pracy w sytuacji, gdy zaistnieje pilna potrzeba (np. usuwanie zanieczyszczeń powstałych po wietrze halnym), po wcześniejszym wezwaniu ze strony Zamawiającego,5) codzienne utrzymywanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci,6) sprzątanie strychów i części wspólnych budynków, polegające na usuwaniu odpadów nietypowych (przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu, itp.) wraz z ich utylizacją, po wcześniejszym wezwaniu ze strony Zamawiającego,7) niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu posesji,8) odśnieżanie chodników, dojść i dojazdów do budynków, parkingów, śmietników, schodów i podestów w sposób zapewniający dogodne i bezpieczne poruszanie się oraz posypywanie materiałami szorstkimi w przypadku wystąpienia oblodzeń, bezpośrednio po wystąpieniu opadów, także w dni wolne od pracy,9) mycie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych budynków, nie rzadziej niż raz na kwartał (powierzchnia 620 m2),10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w budynkach i na terenach przynależnych usterkach, aktach wandalizmu, awariach w formie telefonicznej lub elektronicznej (e-mail).
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 50710000, 50711000, 70330000, 90911200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości