Przetarg 11520032 - 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Budowa...

   
Analizuj Zamówienie 11520032
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-29
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Budowa zadaszenia pneumatycznego nad boiskiem ze sztuczną nawierzchnią na obiekcie KRESY w Chorzowie przy ul. Wolności 139”. W ramach inwestycji p
lanuje się: a) Budowę pneumatycznego zadaszenia na boiskiem piłkarskim ze sztuczną nawierzchnią b) Dostawę i montaż drzwi wejściowych obrotowych.c) Dostawę i montaż drzwi ewakuacyjnych.d) Dostawę i montaż śluzy transportowej. e) Dostawę i montaż systemu pieców grzewczych wraz z systemem awaryjnym hali pneumatycznej.f) Budowę instalacji elektrycznych w hali pneumatycznej. Oświetlenie sportowe, ewakuacyjne.g) Wyłączniki przeciwpożarowe prądu.h) Budowę instalacji odgromowych, budowie rozdzielnic elektrycznych.i) Budowę budynku magazynu w instalacje wewnętrzne.j) Budowę nawierzchni z kostki betonowej.k) Budowę terenów zielonych.l) Budowę wyposażenia sportowego.m) Budowę ścian oddzielenia przeciwpożarowego. n) Wykonanie wszystkich wymaganych projektem zamiennym: budów, instalacji i montaży urządzeń.o) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych.p) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenia do nadzoru budowlanego zakończenia robót.Podstawowe charakterystyczne parametry obiektu: - powierzchnia całkowita powłoki hali – 7.632,50 m2 - powierzchnia zabudowy budynku magazynowego – 98,44 m2- powierzchnia użytkowa budynku magazynowego – 95,31 m2- kubatura budynku magazynowego – 271,18 m2- wymiary zadaszenia w obrysie osi kotew fundamentowych: 107,50 x 71,0 mUwaga:System nadmuchowo-grzewczy - przy dostawie systemu należy uwzględnić na wyposażeniu nagrzewnic dwa palniki: na olej opałowy oraz na paliwo gazowe.W ofercie należy uwzględnić również, jako kalkulację własną:a) demontaż hali po odbiorze końcowym i/lub po zakończeniu okresu zimowego (w tą ilość nie wlicza się rozłożenia hali, związanego z procesem odbiorowym inwestycji);b) dwukrotne, tj. przez dwa sezony, wykonanie montażu przed wyznaczonym sezonem zimowym i demontaży po sezonie zimowym hali pneumatycznej, w okresie obowiązywania gwarancji, na pisemne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego;c) coroczne wykonanie przeglądów serwisowych całości przedmiotu zamówienia, każdorazowo po montażu hali pneumatycznej, w okresie obowiązywania gwarancji, na pisemne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca winien sporządzić i przekazać Zamawiającemu protokoły z badania sprawności instalacji elektrycznej, grzewczej, automatyki, sterowania sygnalizacji, przeprowadzone przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do wykonania tego typu czynności wraz z informacją, że instalacje te są sprawne i nadają się do użytku;d) wykonanie obioru po okresie rękojmi i gwarancji, w tym ocena stanu wykonania robót będących przedmiotem zamówienia po użytkowaniu w tym okresie oraz ocena wykonanych w tym okresie ewentualnych robót poprawkowych, związanych z usuwaniem zgłoszonych wad zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej;e) jednorazowe szkolenie personelu Zamawiającego z montażu i demontażu hali pneumatycznej oraz obsługi hali pneumatycznej, w tym systemu wentylacyjno-grzewczego;f) sporządzenia instrukcji użytkowania i obsługi urządzeń;g) sporządzenia instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;h) przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek sporządzić Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z zapisami dokumentacji technicznej hali pneumatycznej – Tom III „Opinie, uzgodnienia i inne dokumenty”;i) montaż Systemu zdalnego zarządzania pracą technologii hali pneumatycznej, tj.: Układ technologiczny hali pneumatycznej należy dostosować do możliwości zdalnego podglądu parametrów technicznych i zarządzania nimi na urządzeniach przenośnych i komputerze. Wizualny podgląd na komputerze lub w aplikacji na urządzenia przenośne odzwierciedlać będzie pracę urządzeń technologicznych, parametry techniczne układu, poziom paliwa w zbiorniku, zasilanie elektryczne, warunki pogodowe. Na podstawie zebranych danych, system powinien sam identyfikować potencjalne ryzyko wystąpienia zagrożenia i automatyczne powiadamianie o jego wystąpieniu. Dodatkowo w przypadku wystąpienia awarii układu technologicznego lub innych zagrożeń zewnętrznych np. brak zasilania elektryczne, niski poziom paliwa w zbiorniku itp., system zdalnego zarządzania automatyczne po wykryciu zagrożenia zdalne prześle informację o jego wystąpieniu;j) wykonanie loga Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu (MORiS) na zewnętrznej widocznej powłoce hali od strony ul. Dąbrowskiego o wymiarach 12 x 12 m;k) po wykonanych montażach i demontażach hali, związanych z budową i oddaniem inwestycji do użytku, uzupełnienie w paliwo zbiornika na olej opałowy o pojemności 3 000 l,l) po zakończeniu budowy obiektu i przed zgłoszeniem zamiaru użytkowania do PSP i PINB, wykonanie przez niezależną (od wykonawcy oraz producenta/dostawcy hal) firmę lub instytut badawczy albo uczelnię techniczną, praktycznych prób awaryjnego opadania powłoki hali, na podstawie których zostaną sprawdzone warunki bezpieczeństwa, poprzez zrealizowanie co najmniej 4 scenariuszy awaryjnego opadania hali. Wytyczne do prób awaryjnego opadania powłoki hali zawarte są w części opisowej Ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca przeprowadzi próby na własny koszt i własnym staraniem;m) po zamontowaniu opraw oświetleniowych w zadaszeniu hali pneumatycznej oraz w pozostałych pomieszczeniach należy wykonać pomiary natężenia oświetlenia, a wyniki przedstawić w protokole pomiarów oświetlenia podstawowego i awaryjnego. Dodatkowo po zakończeniu prac należy wykonać pomiary instalacji elektrycznych i uziemiającej, a wyniki przedstawić w protokole pomiarów elektrycznych. Pomiary muszą zostać wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie do zadania uprawnienia elektryczne E1;n) przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek geodezyjnego wyznaczenia obiektu budowlanego w terenie, a po wybudowaniu – geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, obejmującej położenie obiektu budowlanego na gruncie wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji w Urzędzie Miasta Chorzów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj. Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi:1) 00_STRONA_TYT_PZD_CHORZÓW_02.08.2025 (projekt zamienny),2) 01_OPIS_TECHNICZNY_PZD_CHORZÓW_02.08.2025 (projekt zamienny), 3) 00_STRONA_TYT_BIOZ_CHORZÓW_ 02.08.2025 (projekt zamienny),4) 01_OPIS_TECHNICZNY_PZD_CHORZÓW_02.08.2025 (projekt zamienny),5) Aktualne warunki przyłacza_gaz,6) Aktualne warunki przyłącza_TAURON,7) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 158/2022 z dn. 25.10.2022 r. (pierwotna),8) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 15/2025 z dn. 04.09.2025 r. (zamienna),9) EKSPERTYZA TECHNICZNA,10) Informacja o warunkach geologiczno-górniczych,11) Postanowienie – Odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych z dn.17.07.2025 r.,12) Przedmiar (poglądowy), 13) Projekt techniczny branża elektryczna,14) Projekt techniczny branża konstrukcyjno-budowlana,15) A. Specyfikacje techniczna – roboty zewnętrzne,16) B. Specyfikacje techniczna – obiekty kubaturowe,17) TOM I – projekt zagospodarowania terenu,18) TOM II – projekt architektoniczno-budowlany zm.,19) TOM III – opinie, uzgodnienia i inne dokumenty.Wszystkie wymagania określone w dokumentacji projektowej, projekcie zamiennym oraz w odstępstwie od przepisów techniczno-budowlanych stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. UWAGA:Przy kalkulacji cenowej Wykonawca musi wziąć pod uwagę system finansowania ww. zadania. Kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia została wpisana w plan wieloletni Zamawiającego i przypada na lata 2025 i 2026. W związku z powyższym Wykonawca starający się o udzielenia zamówienia wyraża zgodę na wypłatę faktur częściowych w roku 2025 i w roku 2026, przy czym faktury zostaną wystawione po dokonaniu odbiorów częściowych/końcowych zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Zamawiający informuje, iż w roku 2025 kwota wydatków musi wynieść nie mniej niż 3.000.000,00 zł, na co Wykonawca wyraża zgodę.3. Zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 poz. 89 poz. 2351 z pózn.zm.), inwestycja będąca przedmiotem zamówienia wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę. Decyzja nr 158/2022 została wydana dnia 25.10.2022 r., jednak w związku z koniecznością uzyskania Odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, w przypadku zamiaru budowy hali pneumatycznej, został wykonany projekt zamienny do istniejącego już projektu. Mając na uwadze powyższe w dniu 04.09.2025 r. zostało wydane zamienne pozwolenie na budowę Decyzją nr 15/2025.

ZP.26.1.11.2025.TN


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00468732/01 z dnia: 2025-10-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 10:00
Po zmianie:
2025-10-17 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 10:00
Po zmianie:
2025-10-17 12:00



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00474828/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
8.1. W celu wykazania, że zaproponowane materiały spełniają wymagania ujęte w dokumentacji projektowej Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu postępowania (hali pneumatycznej), które należy dołączyć do oferty przetargowej celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań Zamawiającego:

1. DOKUMENTY DOTYCZĄCE POWŁOK HALI:
a) Karty techniczne materiałów PVC na powłoki hali (zewnętrznej i wewnętrznej), potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczne powłoki. Karta musi być podpisana przez producenta materiału użytego do produkcji powłok, wydana na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem.
b) Atesty lub certyfikaty wydane przez akredytowane laboratorium badawcze potwierdzające minimum niezapalność powłok wg normy EN 13501-1 w klasie min. Bs3d0.
c) Wyniki badań wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające translucentność powłoki wewnętrznej hali potwierdzającej wymagania Zamawiającego dla długości fali 550 nm.
d) Wyniki badań wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające siłę zrywania zgrzewów dla powłoki wewnętrznej i zewnętrznej wykonane wg normy
PN-EN ISO 1421:2017-02.
e) 1 (słownie: jeden) komplet próbek powłok, tj.: wewnętrznej i zewnętrznej o wymiarach
min. 15 x 20 cm wraz z oznaczeniem, której powłoki dotyczy próbka (SWZ Rozdz. XIV
ppkt 7.9.2).

2. DOKUMENTY DOTYCZĄCE SYSTEMU GRZEWCZO – NADMUCHOWEGO:
a) Karta techniczna systemu grzewczo nadmuchowego wystawiona przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technicznych.
b) Autoryzacja producenta systemu grzewczo-nadmuchowego uprawniająca Wykonawcę do montażu i uruchomienia systemu, wystawiona na wykonawcę dla przedmiotowej Inwestycji.

3. DOKUMENTY DOTYCZĄCE OŚWIETLENIA HALI:
a) Karta techniczna oprawy głównej oświetleniowej potwierdzona przez producenta potwierdzająca spełnienie minimalnych wymagań technicznych oprawy.
b) Atest Higieniczny PZH dla oprawy głównej.

8.2. Mając na uwadze art. 107 ustawy Pzp, jeżeli w niniejszym postępowaniu Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zapisu powyższego nie stosuje się w przypadku, gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
8.1. W celu wykazania, że zaproponowane materiały spełniają wymagania ujęte w dokumentacji projektowej Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu postępowania (hali pneumatycznej), które należy dołączyć do oferty przetargowej celem potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań Zamawiającego:

1. DOKUMENTY DOTYCZĄCE POWŁOK HALI:
a) Karty techniczne materiałów PVC na powłoki hali (zewnętrznej i wewnętrznej), potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczne powłoki. Karta musi być podpisana przez producenta materiału użytego do produkcji powłok, wydana na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem.
b) Atesty lub certyfikaty wydane przez akredytowane laboratorium badawcze potwierdzające minimum niezapalność powłok wg normy EN 13501-1 w klasie min. Bs3d0.
c) Wyniki badań wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające siłę zrywania zgrzewów dla powłoki wewnętrznej i zewnętrznej wykonane wg normy
PN-EN ISO 1421:2017-02.
d) 1 (słownie: jeden) komplet próbek powłok, tj.: wewnętrznej i zewnętrznej o wymiarach
min. 15 x 20 cm wraz z oznaczeniem, której powłoki dotyczy próbka (SWZ Rozdz. XIV
ppkt 7.9.2).

2. DOKUMENTY DOTYCZĄCE SYSTEMU GRZEWCZO – NADMUCHOWEGO:
a) Karta techniczna systemu grzewczo nadmuchowego wystawiona przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technicznych.
b) Autoryzacja producenta systemu grzewczo-nadmuchowego uprawniająca Wykonawcę do montażu i uruchomienia systemu, wystawiona na wykonawcę dla przedmiotowej Inwestycji.

3. DOKUMENTY DOTYCZĄCE OŚWIETLENIA HALI:
a) Karta techniczna oprawy głównej oświetleniowej potwierdzona przez producenta potwierdzająca spełnienie minimalnych wymagań technicznych oprawy.
b) Atest Higieniczny PZH dla oprawy głównej.

8.2. Mając na uwadze art. 107 ustawy Pzp, jeżeli w niniejszym postępowaniu Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zapisu powyższego nie stosuje się w przypadku, gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 12:00
Po zmianie:
2025-10-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 12:00
Po zmianie:
2025-10-20 12:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 45100000, 45200000, 45217000, 45300000, 71300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się