Przetarg 11425182 - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...

   
Analizuj Zamówienie 11425182
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-07
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury lekkoatletycznej Stadionu Centralnego im. Bronisława Malinowskiego przy ul. Piłsu
dskiego w Grudziądzu”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Modernizację obiektów lekkoatletycznych Stadionu Centralnego im. Bronisława Malinowskiego, obejmującą między innymi:a) rozbiórkę nawierzchni syntetycznej oraz innych elementów;b) rozbiórkę urządzeń oraz innych elementów;c) profilowanie pod rzędne przewidziane w projekcie murawy boiska piłkarskiego według następujących wytycznych: demontaż istniejącej nawierzchni do ponownego zainstalowania na wskazanym terenie w odległości do 3 km od miejsca demontażu (szerokość cięcia minimum 120 cm, długość minimum 8 m, grubość/wysokość minimum 3 cm), po usunięciu nadmiaru ziemi ułożenie trawy naturalnej z rolki (szerokość minimalna rolki 120 cm, długość minimum 10 m, grubość/wysokość minimum 3 cm, sezonowana/leżakowana na plantacji minimum 16-18 miesięcy);d) wykonanie nawierzchni kauczukowej bieżni wraz z podbudową;e) wykonanie nawierzchni kauczukowej na rozbiegach wraz z całą podbudową;f) wymianę odwodnienia bieżni;g) wykonanie rozbiegu do rzutu oszczepem;h) wykonanie dwóch rzutni do pchnięcia kulą z polem rzutów na murawie;i) wykonanie dwóch dwukierunkowych skoczni do skoku o tyczce;j) wykonanie rzutni do pchnięcia kulą z polem rzutów na murawie;k) wykonanie rzutni do rzutu dyskiem i młotem;l) wykonanie rozbiegu do rzutu oszczepem;m) wykonanie skoczni do skoku wzwyż;n) wykonanie dwustronnej dwuścieżkowej skoczni do skoku w dal i trójskoku;o) wykonanie kanalizacji teletechnicznej;p) wykonanie opaski z trawy sztucznej;q) wykonanie ogrodzenia panelowego bieżni;r) roboty porządkowe;s) uzyskanie świadectwa certyfikacji III kategorii Polskiego Związku Lekkiej Atletyki według klasyfikacji World Athletics (Światowa Lekkoatletyka) i Polskiego Związku Lekkiej Atletyki z terminem ważności minimum 10 lat,2) Modernizację hali lekkoatletycznej wraz z zapleczem socjalno – szatniowym, w tym:a) roboty rozbiórkowe;b) wymianę pokrycia dachu płaskiego budynku administracyjno – biurowego;c) wymianę płyt warstwowych dachu hali sportowej wyższej;d) wymianę płyt warstwowych dachu hali sportowej niższej;e) wymianę obróbek blacharskich;f) termomodernizację elewacji;g) wymianę stolarki okiennej;h) wymianę instalacji centralnego ogrzewania hali sportowej i budynku administracyjnego;i) wykonanie wentylacji mechanicznej hali sportowej;j) wykonanie instalacji glikolowej zasilającej centrale wentylacyjne;k) montaż central wentylacyjnych;l) uzupełnienie tynków wewnętrznych i malowanie całej powierzchni ścian w pomieszczeniach, w których były prowadzone prace;m) izolacje termiczne przewodów;n) regulację oraz próby i płukania instalacji;o) demontaż istniejącej instalacji odgromowej;p) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne, agregaty sprężarkowe oraz pompy;q) wykonanie nowej instalacji odgromowej.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

WIR.271.36.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00366320/01 z dnia: 2025-08-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie 15miesięcy od dnia podpisania Umowy.

WIZJA: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na3dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać obiekt, nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń.


CD. §10 ZMIANY UMOWY:
4.Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie ust.1, pkt. 3 lit. a-h, będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oraz Kierownik budowy. Zmiany, o których mowa powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo – finansowym realizacji robót.
5.Wszystkie zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem pod rygorem nieważności.
6.Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę Umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian ani nie może stanowić samodzielnej podstawy do dokonania jakichkolwiek roszczeń przez Wykonawcę.

Zapisy dotyczące zmian umowy w zakresie § 11 i 12 umowy z uwagi na brak miejsca zostały opublikowane w dwóch ogłoszeniach o zmianie ogłoszenia.
Po zmianie:
Z uwagi na brak miejsca poniżej kontynuacja zapisów umowy dot. zmian umowy:
§11Zmiany umowy – w trybie art. 436 pkt 4 PZP1.Zamawiający na podstawie art 436 pkt 4p.z.p., przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadku wystąpienia:1)zmiany stawki podatku od towarów i usług;2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub;4)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2.Zmiany wysokości Wynagrodzenia na podstawie ust. 1 będą dokonywane według zasad opisanych poniżej:1)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 1 cena brutto niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o nową stawkę podatku od towarów i usług), a dotychczasową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług). W takiej sytuacji cena brutto, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie obejmowała stawkę i wartość podatku, wynikającą z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury. Cena netto Przedmiotu umowy nie ulegną zmianie;2)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 2 cena niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy zostanie zmieniona o kwotę odpowiadającą wartości udokumentowanej zmiany kosztu Wykonawcy przypadającego na niezakończony zakres Przedmiotu umowy, wynikającej ze zmiany kwoty wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących czynności objęte daną ceną niewykonanego zakresu przedmiotu umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zmiany minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej tych osób;3)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 3 ceny niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy przypadającego na dany niewykonany zakres Przedmiotu umowy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności objęte ceną niezakończonego zakresu Przedmiotu umowy;4)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 4 ceny niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy przypadającego na dany niewykonany zakres Przedmiotu umowy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności objęte danym niewykonanym zakresem Przedmiotu umowy.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Kontynuacja zmian umowy z §11:
3.W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa ust. 1 pkt 2-4 warunkiem dokonania zmiany cen niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy jest złożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu wniosku o dokonanie ich zmian wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność zmiany danej ceny niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, a w szczególności: 1)szczegółową kalkulacją kosztów pracy ponoszonych na realizację prac objętych daną ceną niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy obejmującą: a)imienny wykaz osób bezpośrednio wykonujących prace objęte daną ceną niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy wraz ze wskazaniem wielkości ich zaangażowania czasowego w wykonywanie tych prac na rzecz Zamawiającego, tj. udziału procentowego prac wykonywanych przez te osoby na rzecz Zamawiającego w łącznym czasie pracy tych osób,b)wysokość wynagrodzenia za pracę albo wysokość stawki godzinowej osób, o których mowa powyżej i związane z tym obciążenia publicznoprawne lub wysokość zmiany składek na ubezpieczenie społeczne bądź zdrowotne uiszczanych dla osób, będącą konsekwencją zmiany obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej lub wysokość zmiany kosztów wynikających z wpłat na pracownicze plany kapitałowe i łączną kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zmianami mającymi wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy,c)określenie procentowego udziału elementów cenotwórczych składających się na daną cenę niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, ze szczególnym wykazaniem procentowanego udziału kosztów pracy w danej cenie niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy.2)kopiami dokumentów potwierdzających ponoszenie przez Wykonawcę kosztów pracy w kwotach wykazanych powyżej.4.Na podstawie dokumentów przedłożonych wraz z wnioskiem, o którym mowa powyżej, Wykonawca powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania prac objętych daną ceną niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość ceny niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy. 5.Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji kosztów, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 wpłynęły na koszt wykonania przez Wykonawcę prac objętych daną ceną niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00366372/01 z dnia: 2025-08-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Z uwagi na brak miejsca poniżej kontynuacja zapisów umowy dot. zmian umowy:
§11Zmiany umowy – w trybie art. 436 pkt 4 PZP1.Zamawiający na podstawie art 436 pkt 4p.z.p., przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadku wystąpienia:1)zmiany stawki podatku od towarów i usług;2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub;4)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2.Zmiany wysokości Wynagrodzenia na podstawie ust. 1 będą dokonywane według zasad opisanych poniżej:1)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 1 cena brutto niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o nową stawkę podatku od towarów i usług), a dotychczasową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług). W takiej sytuacji cena brutto, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie obejmowała stawkę i wartość podatku, wynikającą z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury. Cena netto Przedmiotu umowy nie ulegną zmianie;2)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 2 cena niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy zostanie zmieniona o kwotę odpowiadającą wartości udokumentowanej zmiany kosztu Wykonawcy przypadającego na niezakończony zakres Przedmiotu umowy, wynikającej ze zmiany kwoty wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących czynności objęte daną ceną niewykonanego zakresu przedmiotu umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zmiany minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej tych osób;3)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 3 ceny niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy przypadającego na dany niewykonany zakres Przedmiotu umowy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności objęte ceną niezakończonego zakresu Przedmiotu umowy;4)w przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 4 ceny niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy zostaną zmienione o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy przypadającego na dany niewykonany zakres Przedmiotu umowy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności objęte danym niewykonanym zakresem Przedmiotu umowy.
Po zmianie:
Kontynuacja zmian umowy z § 11 umowy:
6.Wniosek o dokonanie zmiany cen niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, o którym mowa w ust.2:1)dotyczący okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2 lub 3 powinien zostać złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów będących przyczyną ich zmian. Jeżeli Wykonawca w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmian cen niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, to wówczas Strony przyjmować będą, że zmiana przepisów nie ma wpływu na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę;2)dotyczący okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 4 powinien zostać wniesiony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy o prowadzenie pracowniczego planu kapitałowego będącego przyczyną ich zmian. Jeżeli Wykonawca w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmian cen niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy, to wówczas Strony przyjmować będą, że zmiana przepisów nie ma wpływu na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.7.Ciężar dowodu, że okoliczności wymienione w ust. 1 pkt 2-4 mają wpływ na koszty wykonania prac objętych daną ceną niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy spoczywa na Wykonawcy.8.Zmiana wysokości cen niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy w wysokości wskazanej odpowiednio w ust. 1 pkt 2-4, pod warunkiem ich wykazania przez Wykonawcę w sposób opisany w niniejszym paragrafie, nastąpi począwszy od zaistnienia zdarzenia, o który, mowa w ust. 1 pkt 2-4. Zmiany wysokości cen niewykonanego zakresu Przedmiotu umowy zostaną potwierdzone przez Strony poprzez zawarcie aneksu do Umowy.W przypadku, gdy dana okoliczność wskazana w ust. 1 pkt 1-4 dotyczyć będzie Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje świadczenia wchodzące w skład Przedmiotu Umowy, to w takim przypadku Wykonawca do wniosku, obowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, iż zmiana wysokości cen niewykonanego zakresu przedmiotu umowy w wysokości wskazanej odpowiednio w ust. 1 pkt 1 – 4 została uwzględniona w umowie łączącej Wykonawcę z takim Podwykonawcą.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Kontynuacja zmian umowy § 12
Zmiana Umowy – w trybie art. 439 PZP1.Zamawiający na podstawie art. 439 Pzp., przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany kosztów zawiązanych z realizacją zamówienia innych niż te wskazane w § 10. 2.Każda ze Stron może żądać zmiany wynagrodzenia (odpowiednio podwyższenia lub obniżenia) w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów wyrażającej się zmianą wskaźnika zmiany cen produkcji budowlano-montażowej ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego („Wskaźnik GUS”) o ponad 3 %, jednakże nie wcześniej, niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy;3.Ewentualna zmiana wynagrodzenia dotyczyć będzie części wynagrodzenia przypadającej do zapłaty po złożeniu wniosku o waloryzację.4.Strony ustalają maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania powyższych postanowień na poziomie do 5 % kwoty nominalnej łącznego wynagrodzenia netto określonej w dniu zawarcia Umowy. 5.Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wskaźnik (Ww) wzrostu lub spadku przeciętnego wynagrodzenia (w gospodarce narodowej – ogółem), publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS, na stronie internetowej Urzędu, wyliczony na podstawie wzrostu lub spadku przeciętnego wynagrodzenia za poprzedni rok, ogłaszanego przez Prezesa GUS i zmiana wynagrodzenia będzie dokonywana w wysokości 50% korekty wyliczonej w oparciu o ten wskaźnik. W przypadku, gdyby te wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS; 6.Wynagrodzenie podlegać będzie waloryzacji o Współczynnik waloryzacyjny (Pn) wyliczony według wzoru: Pn = 0,5Ww/100gdzie:Pn - współczynnik waloryzacyjny obliczany na podstawie wzoru powyżej do zastosowania do wynagrodzenia; Ww - wskaźnik wzrostu lub spadku przeciętnego wynagrodzenia (w gospodarce narodowej – ogółem), publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS, na stronie internetowej Urzędu, wyliczony na podstawie wzrostu lub spadku przeciętnego wynagrodzenia za poprzedni rok, ogłaszanego przez Prezesa GUS na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;7.Zmiana wynagrodzenia zgodnie z niniejszym ustępem wyczerpuje roszczenia Wykonawcy związane ze zmianą ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu Umowy; 8.Wykonawca, którego Wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami ust. 2-3, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:1)Przedmiotem umowy są roboty budowlane lub usługi;2)okres obowiązywania Umowy przekracza 6 miesięcy.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00373775/01 z dnia: 2025-08-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-26 09:30
Po zmianie:
2025-09-11 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-26 10:00
Po zmianie:
2025-09-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-24
Po zmianie:
2025-10-10



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00386032/01 z dnia: 2025-08-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-11 09:30
Po zmianie:
2025-09-12 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-11 10:00
Po zmianie:
2025-09-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-10
Po zmianie:
2025-10-11



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00406436/01 z dnia: 2025-09-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-12 09:30
Po zmianie:
2025-09-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-12 10:00
Po zmianie:
2025-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-11
Po zmianie:
2025-10-18



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00422620/01 z dnia: 2025-09-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-19 09:30
Po zmianie:
2025-10-03 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-19 10:00
Po zmianie:
2025-10-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-18
Po zmianie:
2025-11-01



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00443498/01 z dnia: 2025-09-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-03 09:30
Po zmianie:
2025-10-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-03 10:00
Po zmianie:
2025-10-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-01
Po zmianie:
2025-11-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00467003/01 z dnia: 2025-10-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 09:30
Po zmianie:
2025-10-24 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:00
Po zmianie:
2025-10-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-15
Po zmianie:
2025-11-22
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 45000000, 45212224, 45212225, 45321000, 45331000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe