Przetarg 11498705 - Budowa ośrodka kultury i tradycji w msc. Oblęgorek, gm....

   
Analizuj Zamówienie 11498705
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-17
przedmiot ogłoszenia
Budowa ośrodka kultury i tradycji w msc. Oblęgorek, gm. Strawczyn

Przedmiotem zamówienia jest budowa ośrodka kultury i tradycji wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, tj. przyłączem
wodociągowym, kanalizacyjnym, energetycznym, instalacją fotowoltaiczną oraz parkingiem w Oblęgorku. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym o rzucie w kształcie zbliżonym do litery „L”. Obiekt jest podzielony na dwa skrzydła, wschodnie z salą konferencyjną oraz zachodnie z kuchnią, magazynem i pomieszczeniami gospodarczo-sanitarnymi, kotłownią, archiwum oraz wiatrołapem z szatnią. Budynek składa się z sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi: kuchnią i magazynem oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostępnymi z komunikacji ogólnodostępnej. Przy strefie wejściowej zaprojektowano wiatrołap z szatnią oraz pokój gospodarczy, archiwum i kotłownię dostępne z wydzielonej komunikacji. Budynek parterowy o poddaszu nieużytkowym zaprojektowanym architektoniczno-konstrukcyjnie tak by umożliwić w przyszłości adaptację poddasza.Obszar objęty opracowaniem stanowi działka o numerze ewidencyjnym 744/4 o powierzchni 1446,03m2. Sąsiedztwo działek stanowią tereny zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej z drobnymi usługami towarzyszącymi oraz mieszkalnej wielorodzinnej, w dalszym sąsiedztwie znajdują się obiekty o funkcji handlowej oraz budynki oświaty. Wyposażenie budynku:- gabloty ekspozycyjne stojące otwierane 2 szt.- witryny szklane wiszące otwierane 2 szt.- fotele typu uszak 3 szt.- stolik okrągły na stalowej nodze Ø80cm- rzutnik, projektor multimedialny, ekran (zestaw)- składany stół koktajlowy wysoki okrągły Ø80cm – 3 szt.- składany stół bankietowy 90x180 cm, grubość blatu 18mm – 8 szt.- wyposażenie łazienki (lustro, dozownik na mydło, suszarka do rąk, szczotka do wc, kosz na śmieci)- przenośny system nagłośnienia- wyposażenie sali konferencyjnej (szafy)- wyposażenie kuchni (meble góra-dół, lodówka, piekarnik, okap, kuchenka, naczynia, garnki, zmywarka, stół kelnerski na kółkach)- wyposażenie szatni (szafki, wieszaki)- apteczka metalowa wisząca z wyposażeniem- kosze na śmieci- uchwyt do ściany na flagę podwójny - napis na elewacji „Ośrodek kultury i tradycji”- biały montażPrzedmiotowy teren jest uzbrojony w następujące media: - wodociąg, - kanalizację sanitarną, - telekomunikację.Przedmiotowa działka nie jest zabudowana. Wszelkie rozwiązania w zakresie branży konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych, wewnętrznego układu komunikacyjnego zostały zawarte wdokumentacji projektowej stanowiącej integralną część do niniejszego opracowania.

RIRP.ZP.271.1.32.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00461112/01 z dnia: 2025-10-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-10 09:00
Po zmianie:
2025-10-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-10 09:10
Po zmianie:
2025-10-15 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-08
Po zmianie:
2025-11-13



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00474715/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia? Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ośrodka kultury i tradycji wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, tj. przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, energetycznym, instalacją fotowoltaiczną oraz parkingiem w Oblęgorku.
Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym o rzucie w kształcie zbliżonym do litery „L”. Obiekt jest podzielony na dwa skrzydła, wschodnie z salą konferencyjną oraz zachodnie z kuchnią, magazynem i pomieszczeniami gospodarczo-sanitarnymi, kotłownią, archiwum oraz wiatrołapem z szatnią. Budynek składa się z sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi: kuchnią i magazynem oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostępnymi z komunikacji ogólnodostępnej.
Przy strefie wejściowej zaprojektowano wiatrołap z szatnią oraz pokój gospodarczy, archiwum i kotłownię dostępne z wydzielonej komunikacji.
Budynek parterowy o poddaszu nieużytkowym zaprojektowanym architektoniczno-konstrukcyjnie tak by umożliwić w przyszłości adaptację poddasza.
Obszar objęty opracowaniem stanowi działka o numerze ewidencyjnym 744/4 o powierzchni 1446,03m2. Sąsiedztwo działek stanowią tereny zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej z drobnymi usługami towarzyszącymi oraz mieszkalnej wielorodzinnej, w dalszym sąsiedztwie znajdują się obiekty o funkcji handlowej oraz budynki oświaty.
Wyposażenie budynku:
- gabloty ekspozycyjne stojące otwierane 2 szt.
- witryny szklane wiszące otwierane 2 szt.
- fotele typu uszak 3 szt.
- stolik okrągły na stalowej nodze Ø80cm
- rzutnik, projektor multimedialny, ekran (zestaw)
- składany stół koktajlowy wysoki okrągły Ø80cm – 3 szt.
- składany stół bankietowy 90x180 cm, grubość blatu 18mm – 8 szt.
- wyposażenie łazienki (lustro, dozownik na mydło, suszarka do rąk, szczotka do wc, kosz na śmieci)
- przenośny system nagłośnienia
- wyposażenie sali konferencyjnej (szafy)
- wyposażenie kuchni (meble góra-dół, lodówka, piekarnik, okap, kuchenka, naczynia, garnki, zmywarka, stół kelnerski na kółkach)
- wyposażenie szatni (szafki, wieszaki)
- apteczka metalowa wisząca z wyposażeniem
- kosze na śmieci
- uchwyt do ściany na flagę podwójny
- napis na elewacji „Ośrodek kultury i tradycji”
- biały montaż
Przedmiotowy teren jest uzbrojony w następujące media:
- wodociąg,
- kanalizację sanitarną,
- telekomunikację.
Przedmiotowa działka nie jest zabudowana.
Wszelkie rozwiązania w zakresie branży konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych,
instalacji elektrycznych, wewnętrznego układu komunikacyjnego zostały zawarte w
dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część do niniejszego opracowania.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ośrodka kultury i tradycji wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, tj. przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, energetycznym, instalacją fotowoltaiczną oraz parkingiem w Oblęgorku.
Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym o rzucie w kształcie zbliżonym do litery „L”. Obiekt jest podzielony na dwa skrzydła, wschodnie z salą konferencyjną oraz zachodnie z kuchnią, magazynem i pomieszczeniami gospodarczo-sanitarnymi, kotłownią, archiwum oraz wiatrołapem z szatnią. Budynek składa się z sali konferencyjnej wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi: kuchnią i magazynem oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostępnymi z komunikacji ogólnodostępnej.
Przy strefie wejściowej zaprojektowano wiatrołap z szatnią oraz pokój gospodarczy, archiwum i kotłownię dostępne z wydzielonej komunikacji.
Budynek parterowy o poddaszu nieużytkowym zaprojektowanym architektoniczno-konstrukcyjnie tak by umożliwić w przyszłości adaptację poddasza.
Obszar objęty opracowaniem stanowi działka o numerze ewidencyjnym 744/4 o powierzchni 1446,03m2. Sąsiedztwo działek stanowią tereny zabudowy mieszkalnej jednorodzinnej z drobnymi usługami towarzyszącymi oraz mieszkalnej wielorodzinnej, w dalszym sąsiedztwie znajdują się obiekty o funkcji handlowej oraz budynki oświaty.
Wyposażenie budynku:
- gabloty ekspozycyjne stojące otwierane 2 szt.
- witryny szklane wiszące otwierane 2 szt.
- fotele typu uszak 3 szt.
- stolik okrągły na stalowej nodze Ø80cm
- rzutnik, projektor multimedialny, ekran (zestaw) – wg załącznika nr 1A, który należy złożyć wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu)
- składany stół koktajlowy wysoki okrągły Ø80cm – 3 szt.
- składany stół bankietowy 90x180 cm, grubość blatu 18mm – 8 szt.
- wyposażenie łazienki (lustro, dozownik na mydło, suszarka do rąk, szczotka do wc, kosz na śmieci)
- przenośny system nagłośnienia
- wyposażenie sali konferencyjnej (szafy)
- wyposażenie kuchni (meble góra-dół, lodówka, piekarnik, okap, kuchenka, naczynia, garnki, zmywarka, stół kelnerski na kółkach)
- wyposażenie szatni (szafki, wieszaki)
- apteczka metalowa wisząca z wyposażeniem
- kosze na śmieci
- uchwyt do ściany na flagę podwójny
- napis na elewacji „Ośrodek kultury i tradycji”
- biały montaż
Przedmiotowy teren jest uzbrojony w następujące media:
- wodociąg,
- kanalizację sanitarną,
- telekomunikację.
Przedmiotowa działka nie jest zabudowana.
Wszelkie rozwiązania w zakresie branży konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych,
instalacji elektrycznych, wewnętrznego układu komunikacyjnego zostały zawarte w
dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część do niniejszego opracowania.
Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 120/60 cm przed zakończeniem realizacji zamówienia.
Tablica musi zawierać:
• znak FE, znak UE oraz znak województwa świętokrzyskiego,
• nazwę beneficjenta,
• tytuł projektu (maksymalnie 150 znaków),
• adres portalu mapadotacji.gov.pl.
Wzór tablicy dla programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027:
https://funduszeueswietokrzyskie.pl/images/poradniki/strategia_komunikacji/FES_wzor_tablicy.png
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku
3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
- Zamawiający nie stawia warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Potencjał techniczny: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
- minimum jedną robotę związaną z budową lub przebudową lub rozbudową budynku o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (w ramach jednego zamówienia)
Uwaga!!! Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty.
b) Potencjał kadrowy: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko wymienione poniżej:
- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji) oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku. Wymagana wartość zrealizowanej inwestycji minimum 1 000 000,00 zł brutto
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budowami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum roczne doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budowami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum roczne doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,
Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zamawiający dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku
3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
- Zamawiający nie stawia warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Potencjał techniczny: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
- minimum jedną robotę związaną z budową lub przebudową lub rozbudową budynku o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (w ramach jednego zamówienia)
Uwaga!!! Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty.
b) Potencjał kadrowy: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko wymienione poniżej:
- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji) oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku. Wymagana wartość zrealizowanej inwestycji minimum 1 000 000,00 zł brutto
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budowami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum roczne doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budowami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum roczne doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,
Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy i kierowników robót należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zamawiający dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
8. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Jeżeli dotyczy - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone według wzoru załącznik nr 2a do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru oraz jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
6) Jeżeli dotyczy – oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika;
7) Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
8) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.
Po zmianie:
8. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie, sporządzony według wzoru – załącznik nr 1A do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Jeżeli dotyczy - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone według wzoru załącznik nr 2a do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru oraz jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
7) Jeżeli dotyczy – oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika;
8) Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
9) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 09:00
Po zmianie:
2025-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 09:10
Po zmianie:
2025-10-28 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-13
Po zmianie:
2025-11-26
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe, obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45111200, 45111291, 45200000, 45212200, 45212220, 45212221, 45223210, 45300000, 45310000, 45331100, 45332000, 45400000, 71000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11554413 2025-10-30
godz. 10:00
Łódzkie Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku samorządowym „Kiernozik” w Kiernozi przy ul. Ogrodowej 4b - II postępowanie 1. Przedmiotem zamówienia...
11554771 2025-10-30
godz. 10:00
Łódzkie Budowa świetlicy sołeckiej w Zalesiu. 1. W ramach zadania pn.: „Budowa świetlicy sołeckiej w Zalesiu” zaplanowano wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę świetlicy kontenerowej wraz...
11548409 2025-10-31
godz. 09:15
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z wyposażeniem trwale wbudowanym w...
11522608 2025-10-31
godz. 10:00
Śląskie 1. Opis przedmiotu zamówienia:1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Siemianowicach Śląskich.1.2. W ramach inwestycji wykonane zostanie...
11555387 2025-10-31
godz. 10:00
Małopolskie „Kompleksowa modernizacja infrastruktury Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Szpitalu św. Anny w Miechowie w celu rozwoju opieki długoterminowej wraz z zakupem wyposażenia - powtórka.”...
11554440 2025-10-31
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: a. Wykonanie nawierzchni do boiska - 1 szt.: • nawierzchnia poliuretanowej wraz z pomalowaniem linii- 250 m2 • ET (gr. 35mm ET+13 mm) w technologii natryskowej,...
11528359 2025-11-04
godz. 10:00
Opolskie „Modernizacja Wieży Ziębickiej oraz przestrzeni publicznych i ciągów komunikacyjnych w centrum miasta Nysa - Modernizacja Wieży Ziębickiej” Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Wieży...
11538203 2025-11-07
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia w ramach projektu „Budowa budynku demonstracyjnego w Milikowicach (budowa świetlicy wiejskiej w Milikowicach)” jest budowa budynku demonstracyjnego w Milikowicach na...
11486193 2025-11-12
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie termomodernizacji budynkach nr 6, 8, 10 ,11 Archiwum Państwowego w Katowicach zlokalizowanych przy ul. Józefowskiej 104 Część...
11551708 2025-11-17
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Budowa hali widowiskowo – sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali widowiskowo – sportowej...