Zlecenie 9034761 - "Zawodowcy na start - bis" Część 1 (A) -...

   
Analizuj Zamówienie 9034761 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-07-11
przedmiot zlecenia
"Zawodowcy na start - bis"

Część 1 (A) - Kamera Termowizyjna 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do pracowni nauki zaw
odu technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w punkcie 3 poniżej. Wyspecyfikowane sprzęty będą wykorzystane do praktycznej nauki zawodu tym samym muszą umożliwiać wykonywanie podłączeń i pomiarów podczas rzeczywistej pracy układu, odzwierciedlać rzeczywiste wymiary, dać możliwość eksploatacji w różnych warunkach atmosferycznych, umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż. 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach ZS im. Stanisława Staszica w Miętnem (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części 1 w tabeli nr 1 – w załączeniu b) Dla części 2 w tabeli nr 2 – w załączeniu c) Dla części 3 w tabeli nr 3 – w załączeniu d) Dla części 4 w tabeli nr 4 – w załączeniu e) Dla części 5 w tabeli nr 5 – w załączeniu f) Dla części 6 w tabeli nr 6 – w załączeniu 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, b. był bez śladów eksploatacji, c. NIE był przedmiotem praw osób trzecich; d. był kompletny i gotowy do użytkowania, e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim w tym w obiektach szkolnych (pracownie zawodowe). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach od 1 do 14 włącznie. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach od 1 do 14 włącznie Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-14. h. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr 3 i/lub w tabeli nr 4 i/lub w tabeli nr 5 i/lub w tabeli nr 6 i/lub w tabeli nr 7 i/lub w tabeli nr 8 i/lub w tabeli nr 9 i/lub w tabeli nr 10 i/lub w tabeli nr 11 i/lub w tabeli nr 12 i/lub w tabeli nr 13 i/lub w tabeli nr 14. Szacowany termin podpisania umowy to sierpień 2022 r. Zamawiający może, na wniosek Wykonawcy, wydłużyć termin dostawy w przypadku braku lub trudności w dostępie do zamawianych produktów. Łączny okres wydłużenia terminu dostawy nie może przekroczyć 180 dni. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część 2 (B) - Zaciskarka akumulatorowa do systemów PEX i rur miedzianych 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do pracowni nauki zawodu technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w punkcie 3 poniżej. Wyspecyfikowane sprzęty będą wykorzystane do praktycznej nauki zawodu tym samym muszą umożliwiać wykonywanie podłączeń i pomiarów podczas rzeczywistej pracy układu, odzwierciedlać rzeczywiste wymiary, dać możliwość eksploatacji w różnych warunkach atmosferycznych, umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż. 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach ZS im. Stanisława Staszica w Miętnem (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części 1 w tabeli nr 1 – w załączeniu b) Dla części 2 w tabeli nr 2 – w załączeniu c) Dla części 3 w tabeli nr 3 – w załączeniu d) Dla części 4 w tabeli nr 4 – w załączeniu e) Dla części 5 w tabeli nr 5 – w załączeniu f) Dla części 6 w tabeli nr 6 – w załączeniu 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, b. był bez śladów eksploatacji, c. NIE był przedmiotem praw osób trzecich; d. był kompletny i gotowy do użytkowania, e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim w tym w obiektach szkolnych (pracownie zawodowe). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach od 1 do 14 włącznie. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach od 1 do 14 włącznie Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-14. h. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr 3 i/lub w tabeli nr 4 i/lub w tabeli nr 5 i/lub w tabeli nr 6 i/lub w tabeli nr 7 i/lub w tabeli nr 8 i/lub w tabeli nr 9 i/lub w tabeli nr 10 i/lub w tabeli nr 11 i/lub w tabeli nr 12 i/lub w tabeli nr 13 i/lub w tabeli nr 14. Szacowany termin podpisania umowy to sierpień 2022 r. Zamawiający może, na wniosek Wykonawcy, wydłużyć termin dostawy w przypadku braku lub trudności w dostępie do zamawianych produktów. Łączny okres wydłużenia terminu dostawy nie może przekroczyć 180 dni. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część 3 (C) - Zgrzewarka elektrooporwa 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do pracowni nauki zawodu technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w punkcie 3 poniżej. Wyspecyfikowane sprzęty będą wykorzystane do praktycznej nauki zawodu tym samym muszą umożliwiać wykonywanie podłączeń i pomiarów podczas rzeczywistej pracy układu, odzwierciedlać rzeczywiste wymiary, dać możliwość eksploatacji w różnych warunkach atmosferycznych, umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż. 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach ZS im. Stanisława Staszica w Miętnem (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części 1 w tabeli nr 1 – w załączeniu b) Dla części 2 w tabeli nr 2 – w załączeniu c) Dla części 3 w tabeli nr 3 – w załączeniu d) Dla części 4 w tabeli nr 4 – w załączeniu e) Dla części 5 w tabeli nr 5 – w załączeniu f) Dla części 6 w tabeli nr 6 – w załączeniu 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, b. był bez śladów eksploatacji, c. NIE był przedmiotem praw osób trzecich; d. był kompletny i gotowy do użytkowania, e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim w tym w obiektach szkolnych (pracownie zawodowe). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach od 1 do 14 włącznie. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach od 1 do 14 włącznie Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-14. h. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr 3 i/lub w tabeli nr 4 i/lub w tabeli nr 5 i/lub w tabeli nr 6 i/lub w tabeli nr 7 i/lub w tabeli nr 8 i/lub w tabeli nr 9 i/lub w tabeli nr 10 i/lub w tabeli nr 11 i/lub w tabeli nr 12 i/lub w tabeli nr 13 i/lub w tabeli nr 14. Szacowany termin podpisania umowy to sierpień 2022 r. Zamawiający może, na wniosek Wykonawcy, wydłużyć termin dostawy w przypadku braku lub trudności w dostępie do zamawianych produktów. Łączny okres wydłużenia terminu dostawy nie może przekroczyć 180 dni. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część 4 (D) - Wielofunkcyjny tester instalacji elektrycznych i fotowoltaicznych 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do pracowni nauki zawodu technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w punkcie 3 poniżej. Wyspecyfikowane sprzęty będą wykorzystane do praktycznej nauki zawodu tym samym muszą umożliwiać wykonywanie podłączeń i pomiarów podczas rzeczywistej pracy układu, odzwierciedlać rzeczywiste wymiary, dać możliwość eksploatacji w różnych warunkach atmosferycznych, umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż. 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach ZS im. Stanisława Staszica w Miętnem (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części 1 w tabeli nr 1 – w załączeniu b) Dla części 2 w tabeli nr 2 – w załączeniu c) Dla części 3 w tabeli nr 3 – w załączeniu d) Dla części 4 w tabeli nr 4 – w załączeniu e) Dla części 5 w tabeli nr 5 – w załączeniu f) Dla części 6 w tabeli nr 6 – w załączeniu 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, b. był bez śladów eksploatacji, c. NIE był przedmiotem praw osób trzecich; d. był kompletny i gotowy do użytkowania, e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim w tym w obiektach szkolnych (pracownie zawodowe). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach od 1 do 14 włącznie. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach od 1 do 14 włącznie Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-14. h. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr 3 i/lub w tabeli nr 4 i/lub w tabeli nr 5 i/lub w tabeli nr 6 i/lub w tabeli nr 7 i/lub w tabeli nr 8 i/lub w tabeli nr 9 i/lub w tabeli nr 10 i/lub w tabeli nr 11 i/lub w tabeli nr 12 i/lub w tabeli nr 13 i/lub w tabeli nr 14. Szacowany termin podpisania umowy to sierpień 2022 r. Zamawiający może, na wniosek Wykonawcy, wydłużyć termin dostawy w przypadku braku lub trudności w dostępie do zamawianych produktów. Łączny okres wydłużenia terminu dostawy nie może przekroczyć 180 dni. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część 5 (E) - Zestaw do lutowania twardego i miękkiego 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do pracowni nauki zawodu technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w punkcie 3 poniżej. Wyspecyfikowane sprzęty będą wykorzystane do praktycznej nauki zawodu tym samym muszą umożliwiać wykonywanie podłączeń i pomiarów podczas rzeczywistej pracy układu, odzwierciedlać rzeczywiste wymiary, dać możliwość eksploatacji w różnych warunkach atmosferycznych, umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż. 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach ZS im. Stanisława Staszica w Miętnem (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części 1 w tabeli nr 1 – w załączeniu b) Dla części 2 w tabeli nr 2 – w załączeniu c) Dla części 3 w tabeli nr 3 – w załączeniu d) Dla części 4 w tabeli nr 4 – w załączeniu e) Dla części 5 w tabeli nr 5 – w załączeniu f) Dla części 6 w tabeli nr 6 – w załączeniu 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, b. był bez śladów eksploatacji, c. NIE był przedmiotem praw osób trzecich; d. był kompletny i gotowy do użytkowania, e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim w tym w obiektach szkolnych (pracownie zawodowe). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach od 1 do 14 włącznie. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach od 1 do 14 włącznie Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-14. h. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr 3 i/lub w tabeli nr 4 i/lub w tabeli nr 5 i/lub w tabeli nr 6 i/lub w tabeli nr 7 i/lub w tabeli nr 8 i/lub w tabeli nr 9 i/lub w tabeli nr 10 i/lub w tabeli nr 11 i/lub w tabeli nr 12 i/lub w tabeli nr 13 i/lub w tabeli nr 14. Szacowany termin podpisania umowy to sierpień 2022 r. Zamawiający może, na wniosek Wykonawcy, wydłużyć termin dostawy w przypadku braku lub trudności w dostępie do zamawianych produktów. Łączny okres wydłużenia terminu dostawy nie może przekroczyć 180 dni. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Część 6 (F) - Zestaw Turbiny Wiatrowej z pionową osią obrotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do pracowni nauki zawodu technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnie ze specyfikacją wskazaną w punkcie 3 poniżej. Wyspecyfikowane sprzęty będą wykorzystane do praktycznej nauki zawodu tym samym muszą umożliwiać wykonywanie podłączeń i pomiarów podczas rzeczywistej pracy układu, odzwierciedlać rzeczywiste wymiary, dać możliwość eksploatacji w różnych warunkach atmosferycznych, umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż. 2. Zamówienie realizowane będzie pracowniach ZS im. Stanisława Staszica w Miętnem (dalej ZS). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano: a) Dla części 1 w tabeli nr 1 – w załączeniu b) Dla części 2 w tabeli nr 2 – w załączeniu c) Dla części 3 w tabeli nr 3 – w załączeniu d) Dla części 4 w tabeli nr 4 – w załączeniu e) Dla części 5 w tabeli nr 5 – w załączeniu f) Dla części 6 w tabeli nr 6 – w załączeniu 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a. był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, b. był bez śladów eksploatacji, c. NIE był przedmiotem praw osób trzecich; d. był kompletny i gotowy do użytkowania, e. spełniał wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim w tym w obiektach szkolnych (pracownie zawodowe). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a. zapewni transport, rozładunek, instalacje oraz uruchomienie dostarczanego sprzętu. b. przekaże do osoby wskazanej w ZS wszystkie niezbędne dokumenty urządzenia tj. instrukcję w języku polskim, gwarancje, dokumentacje techniczną, jeśli jest wymagana. c. zapewni całodobową dostępność serwisu gwarancyjnego Wykonawcy – rozumianą jako możliwość przekazania informacji o wystąpieniu wad przez 24/7 czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem, iż docelowo usługi gwarancyjne będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany przez producenta serwis, d. załączy kartę specyfikacji danego sprzętu, kartę katalogową, sprzęt powinien posiadać indywidualny numer seryjny. Karta Katalogowa/karta specyfikacji musi być przedłożona w języku polskim. Parametry pokazane w treści karty/specyfikacji muszą literalnie odwzorować zapisy przedmiotu zamówienia wskazane w tabelach od 1 do 14 włącznie. W przypadku braku możliwości porównania zapisów karty katalogowe/specyfikacji z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w tabelach od 1 do 14 włącznie Zamawiający odrzuci ofertę. Karta katalogowa nie powinna zawierać ceny oferowanego produktu. W przypadku wskazania w karcie katalogowej ceny innej niż wskazana w ofercie Zamawiający za obowiązującą przyjmie cenę niższą, o czym poinformuje Wykonawcę, wybranego do realizacji zamówienia. Brak załączonej i podpisanej jakiejkolwiek karty katalogowej spowoduje odrzucenie oferty e. udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady - co najmniej 24 miesiące. f. gwarantuje, że czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 60 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym sprzęcie. g. zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia kadry nauczycielskiej wskazanej przez ZS z zakresu obsługi danego sprzętu/oprogramowania wskazanego w tabelach 1-14. h. będzie do dyspozycji Odbiorcy Usługi tj. Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica; ul. Główna 49, 08-400 Miętne, na każde wezwanie w razie wadliwego działania dostarczonego sprzętu oraz zobligowany będzie w przeciągu 5 dni roboczych od zgłoszenie do podjęcia działań naprawczych. 6. Termin realizacji całości zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni liczone od daty podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podpisanie umowy jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia na sprzęt wykazany w tabeli nr 1 i/lub w tabeli nr 2 i/lub w tabeli nr 3 i/lub w tabeli nr 4 i/lub w tabeli nr 5 i/lub w tabeli nr 6 i/lub w tabeli nr 7 i/lub w tabeli nr 8 i/lub w tabeli nr 9 i/lub w tabeli nr 10 i/lub w tabeli nr 11 i/lub w tabeli nr 12 i/lub w tabeli nr 13 i/lub w tabeli nr 14. Szacowany termin podpisania umowy to sierpień 2022 r. Zamawiający może, na wniosek Wykonawcy, wydłużyć termin dostawy w przypadku braku lub trudności w dostępie do zamawianych produktów. Łączny okres wydłużenia terminu dostawy nie może przekroczyć 180 dni. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmować powinno wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 9. Brak wyboru oferty w którejkolwiek z części zamówienia nie skutkuje nieważnością zamówienia w pozostałych częściach 10. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Ilekroć w niniejszym Zapytaniu ofertowym wskazane są nazwy, marki, modele konkretnych producentów tylekroć dopuszczalne jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, tj. zastąpienie określonych w ten sposób rozwiązań rozwiązaniami innych producentów, marek, modeli pod warunkiem, że zostanie zachowana funkcjonalność pierwotnie wskazanego rozwiązania. 12. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
branża Energoelektryczna, Materiały budowlane i hutnicze, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wodno - kanalizacyjna, Materiały papiernicze, szkolne, Energia odnawialna (OZE)
podbranża urządzenia, materiały, materiały i urządzenia, maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne, wyroby hutnicze, materiały dydaktyczne, energia wiatrowa
kody CPV 31000000, 31121300, 31121320, 31121340, 31340000, 31400000, 31700000, 33124100, 34930000, 38126400, 38300000, 38410000, 38431100, 38434000, 38500000, 38540000, 38542000, 38551000, 38552000, 38651600, 38740000, 38900000, 39162000, 39162100, 39162200, 42112000, 42622000, 42652000, 42661000, 42664100, 43800000, 44163000, 44163210, 44512930, 44512940
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , materiały i urządzenia , maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne , wyroby hutnicze , materiały dydaktyczne , energia wiatrowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12227288 2025-12-16
godz. 08:00
Małopolskie 175638 - Nosek pazura rurowego gr.12
12227945 2025-12-16
godz. 08:00
Małopolskie ZAPOG/556/12/2025 - narzędzia: miary -
12205060 2025-12-16
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa agregatu prądotwórczego Przedmiotem zamówienia jest zakup mobilnego...
12204674 2025-12-16
godz. 10:00
Mazowieckie „Dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w...
12226659 2025-12-16
godz. 11:00
Mazowieckie Kołnierze (AX - 29105) -- Kryteria ogólne -- -- 10,00 1 Kołnierz WN 4" sch80...
12210080 2025-12-16
godz. 11:00
Śląskie „Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS wymiana wyeksploatowanego sprzętu...
12187228 2025-12-16
godz. 12:00
Lubelskie Budowa wysokosprawnego układu kogeneracji o mocy elektrycznej około 0.999 kW...
12206508 2025-12-16
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych przycisków do pojazdów kolejowych.
12227103 2025-12-16
godz. 12:00
Małopolskie Wykonanie tacy szczelnej na SP Częstochowa, ul Przejazdowa 4d Wykonanie wraz z...
12229884 2025-12-16
godz. 13:00
Dolnośląskie DOSTAWA SONDY POMIAROWEJ TYP PHEX-112SE Adres dostawy: M040