Przetarg - Zatrudnienie kierownika projektu, księgowej, specjalisty...

   
Analizuj Zamówienie 1558077 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2010-11-18
przedmiot ogłoszenia
Zatrudnienie kierownika projektu, księgowej, specjalisty ds. ZUS i płac oraz pięciu koordynatorów w ramach projektu pn. Gimnazjum
równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie kierownika projektu, księgowej, specjalisty ds. ZUS i płac oraz pięciu koordynatorów w ramach projektu pn. Gimnazjum równych szans, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części:

Część 1 - zatrudnienie kierownika projektu:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję kierownika projektu.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- nadzór nad realizacją całości projektu, kontakty z Instytucją Wdrażającą.
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem.
- prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji projektowej, zatwierdzanie pod względem merytorycznym,.
- nadzór nad dokumentacją projektu.
- nadzór nad procesem rekrutacji i weryfikacją kwalifikowalności uczestników projektu.
- kontakty z nauczycielami, pedagogami, psychologami oraz beneficjentami ostatecznymi.
- opracowywanie sprawozdań merytorycznych, terminowe sporządzanie wniosków o płatność.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
- posiada doświadczenie w realizacji projektów unijnych w szczególności finansowanych ze środków EFS PO KL

Część 2 - zatrudnienie księgowej projektu:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję księgowej projektu.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- obsługa finansowa projektu.
- terminowe rozliczanie projektu.
- przygotowywanie wniosków o płatność.
- prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur.
- współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą.
- weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w księgowości,
- znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zagadnień kadrowo - płacowych poparte praktycznym doświadczeniem (w tym obsługa programów księgowych i płacowych),
- doświadczenie w rozliczaniu projektów EFS PO KL (bieżące rozliczenia zgodnie z wymogami EFS PO KL, tworzenie wniosków o płatność, zarządzanie finansami projektu w oparciu o harmonogram, zasady prowadzenia dokumentacji projektu),
- wykształcenie wyższe

Część 3 - zatrudnienie specjalisty ds. ZUS i płac:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. ZUS i płac przy realizacji projektu.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- obsługa finansowa projektu, płatności ZUS.
- terminowe rozliczanie projektu.
- przygotowywanie PEFS, pełnienie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji do ww. projektu.
- współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą.
- przeprowadzenie procedury związanej z zakupami (przygotowanie protokołów przekazania, koordynowanie zakupów, obsługa techniczna zakupów - właściwe oznakowanie zakupionych materiałów).
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac
- praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych dotyczących świadczeń na rzecz pracowników
- umiejętność obsługi programu Płatnik, oraz doświadczenie przy obsłudze programów kadrowo płacowych.
- umiejętność prowadzenia wszelkiej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z wymogami EFS PO KL.
- wykształcenie wyższe,

Część 4 - zatrudnienie koordynatora projektu dla Gimnazjum w Cichem:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu dla Gimnazjum w Cichem
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- przygotowywanie informacji o projekcie, spotkań organizacyjnych.
- rekrutacja beneficjentów ostatecznych (obowiązek realizowany wraz z kierownikiem).
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji projektowej.
- kontrola merytoryczna realizacji projektu zgodnie z wymogami PO KL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami.
- kontrola prawidłowej realizacji zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - potwierdzenie wykonanych zadań pod względem merytorycznym obowiązek realizowany wraz z kierownikiem projektu.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
- umiejętność obsługi komputera

Część 5 - zatrudnienie koordynatora projektu dla Gimnazjum w Czarnym Dunajcu:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu dla Gimnazjum w Czarnym Dunajcu
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- przygotowywanie informacji o projekcie, spotkań organizacyjnych.
- rekrutacja beneficjentów ostatecznych (obowiązek realizowany wraz z kierownikiem).
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji projektowej.
- kontrola merytoryczna realizacji projektu zgodnie z wymogami PO KL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami.
- kontrola prawidłowej realizacji zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - potwierdzenie wykonanych zadań pod względem merytorycznym obowiązek realizowany wraz z kierownikiem projektu.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
- umiejętność obsługi komputera

Część 6 - zatrudnienie koordynatora projektu dla Gimnazjum w Piekielniku:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu dla Gimnazjum w Piekielniku.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- przygotowywanie informacji o projekcie, spotkań organizacyjnych.
- rekrutacja beneficjentów ostatecznych (obowiązek realizowany wraz z kierownikiem).
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji projektowej.
- kontrola merytoryczna realizacji projektu zgodnie z wymogami PO KL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami.
- kontrola prawidłowej realizacji zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - potwierdzenie wykonanych zadań pod względem merytorycznym obowiązek realizowany wraz z kierownikiem projektu.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
- umiejętność obsługi komputera

Część 7 - zatrudnienie koordynatora projektu dla Gimnazjum w Ratułowie:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu dla Gimnazjum w Ratułowie.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.

Zakres obowiązków na stanowisku:
- przygotowywanie informacji o projekcie, spotkań organizacyjnych.
- rekrutacja beneficjentów ostatecznych (obowiązek realizowany wraz z kierownikiem).
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji projektowej.
- kontrola merytoryczna realizacji projektu zgodnie z wymogami PO KL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami.
- kontrola prawidłowej realizacji zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - potwierdzenie wykonanych zadań pod względem merytorycznym obowiązek realizowany wraz z kierownikiem projektu.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
- umiejętność obsługi komputera

Część 8 - zatrudnienie koordynatora projektu dla Gimnazjum w Załucznem:
Część obejmuje zatrudnienie na umowę zlecenie osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu dla Gimnazjum w Załucznem.
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2012r.
Umowa przewiduje wynagrodzenie comiesięczne przez okres 24 m-cy.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- przygotowywanie informacji o projekcie, spotkań organizacyjnych.
- rekrutacja beneficjentów ostatecznych (obowiązek realizowany wraz z kierownikiem).
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji projektowej.
- kontrola merytoryczna realizacji projektu zgodnie z wymogami PO KL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o Umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami.
- kontrola prawidłowej realizacji zadań przez wszystkie osoby zatrudnione na rzecz projektu, zgodnie z zawartymi umowami - potwierdzenie wykonanych zadań pod względem merytorycznym obowiązek realizowany wraz z kierownikiem projektu.
- poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania stawiane osobie ubiegającej się o stanowisko:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
- umiejętność obsługi komputera.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analiza rozwoju przedsiębiorstw
kody CPV 79211100, 79211110, 79421000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analiza rozwoju przedsiębiorstw