Zlecenie - Zapewnienie obsługi finansowej, kontroli zgodności z...

   
Zamówienie 2391680 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2012-08-10
przedmiot zlecenia
Zapewnienie obsługi finansowej, kontroli zgodności z projektem, rozliczeń zadań wykonywanych w ramach projektu realizowanego przez
Fundację "Barka" - nr WND-RPWP.05.04.00-30-008/09 - infrastruktura dla kapitału ludzkiego pn. "Wzmocnienie pozostałej infrastruktury społecznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013".
Fundacja Pomocy Wzajemnej "Barka" w związku z organizowanym postępowaniem zainteresowana jest zapewnieniem obsługi finansowej, kontroli zgodności z projektem i rozliczeń zadań objętych projektem. Do zadań usługodawcy w ramach wykonywanej usługi należeć będzie sukcesywna obsługa finansowa projektu.
Projekt realizowany jest przez Fundacje "Barka" zgodnie z zawartą umową o dofinansowaniu projektu pt. Budowa dwóch budynków w Poznaniu przeznaczonych na realizację usług w zakresie ekonomii społecznej" nr UDA-RPWP 05.04.00 - 3-008/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu V - Infrastruktura dla kapitału ludzkiego działanie 5.4 - Wzmocnienie pozostałej infrastruktury społecznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
Wykonawca przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi finansowej projektu zobowiązuje się w szczególności do:
1. Realizacji zadań wynikających z obsługi finansowej projektu, sprawowanie
kontroli nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym w oparciu o
zaakceptowany przez władze Programu wniosek o dofinansowanie oraz
postanowienia umowy o dofinansowaniu projektu.
2. Kontroli poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów w tym
zgodności z budżetem projektu i wytycznymi umowy.
3. Odpowiedniego opisywania dokumentów związanych z realizacją projektu, klasyfikacja dokumentów w tym kontrola poprawności dokonywanej kwalifikacji z uwagi na: nazwę projektu, wielkość budżetowania, pozycja budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane, kategorie dodatkowe (w zależności od potrzeb projektu),
4. Terminowego i właściwego realizowania zobowiązać w zakresie obsługi finansowej, przygotowania okresowych sprawozdać rzeczowo-finansowych, zbiorczych wniosków o płatność za kolejne okresy realizacji projektu, oraz każdorazowego udzielania dodatkowych wyjaśnień wymaganych przez Instytucję Wdrażającą i inne upoważnione instytucje do sprawowania nadzoru i kontroli projektu.
5. Przygotowanie okresowych zestawień o finansowym postępie realizacji projektu,
wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej w ramach kolejnych etapów
realizacji projektu.
6. Stałego monitorowania przebiegu rozliczeń projektu, koordynowania zadań
projektu w zakresie finansowym. Nadzór nad terminowym rozliczaniem wydatków
związanych z projektem, nadzór nad płatnościami dla Wykonawców, zapobieganie
powstawaniu jakikolwiek nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich
wystąpienia.
7. Udzielanie pisemnych odpowiedzi za zapytania i wystąpienia Instytucji
Zarządzającej w zakresie spraw dotyczących wykonania i rozliczeń projektu.
8. W przypadku konieczności wydłużenia okresu realizacji projektu, wykonawca
zobowiązuję się do kontynuacji powierzonych zadań aż do zamknięcia rzeczowo-
finansowego projektu potwierdzonego przez Instytucję Wdrażającą.
9. Realizacja wszelkich pozostałych obowiązków określonych postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu ( umowa z dnia 01.02.2010r) w zakresie obowiązków określonych dla zadań z zakresu czynności i obsługi finansowej celem ich poprawnego zakończenia zwłaszcza zamknięcie pod względem kwalifikowalności wydatków, złożenie końcowego wniosku o płatność, przygotowania i archiwizacji dokumentacji księgowej.
Zakres zamówienia obejmuje m.in. :
- W sprawach dot. organizacji wykonania zamówienia określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Przy wykonywaniu związanych z niniejszym zamówieniem czynności, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie nieprawidłowości spowodowane działaniem lub zaniechaniem w zakresie wynikającym z przedmiotu zamówienia (umowy).
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża usługi księgowe, analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 79211000
forma zamówienie inne
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe , analizy, audyty, certyfikaty, statystyki