Przetarg 7314074 - Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych...

   
Analizuj Zamówienie 7314074 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-03
przedmiot ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z
o.o. w Zielonej Górze
Numer referencyjny: DZ.260.81.2019

Szczegółowa charakterystyka odzieży roboczej, butów roboczych oraz środków ochrony indywidualnej została zawarta w załączniku nr I.4 do SIWZ. 1) Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm oraz wymagania oceny zgodności określonych w odrębnych przepisach. 2) Materiały, z których wykonane będą ubrania muszą być uszyte z mocnych nici, zapewniać długi okres użytkowania. Nie mogą się odkształcać ani rozciągać. Dopuszcza się kurczliwość ubrań maksymalnie do 2%. 3) Odzież musi być przystosowana do prania w pralkach przemysłowych, a wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, taśmy odblaskowe oraz kolory itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania i czyszczenia. 4) Wszystkie ubrania muszą posiadać nadruk na metce z oznaczeniem rozmiaru, składu, sposobu prania itp., oraz wszytą wszywkę imienną. 5) Na ubraniach określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga umieszczenia nadruku firmowego (Logo), w taki sposób, aby jego wytrzymałość dostosowana była do prania przemysłowego w wysokich temperaturach powyżej 30ºC. 6) Na ubraniach określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga umieszczenia certyfikowanych pasów odblaskowych w kolorze srebrnym o szerokości 5 cm, zgodnie z obowiązującymi normami PN i wymaganiami dotyczącymi oceny zgodności określonych w odrębnych przepisach. 7) Zamawiający wymaga aby odzież robocza oraz obuwie dostępne były w pełnej rozmiarówce (również w rozmiarach niestandardowych) oraz w kolorystyce określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 8) Dostawa przedmiotu zamówienia podzielona będzie na dwie główne dostawy wiosenną dla odzieży roboczej letniej oraz jesienną dla odzieży roboczej zimowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sukcesywnych pojedynczych dostaw dla odzieży na wymianę lub dla nowych pracowników. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie, z zachowaniem terminów określonych we wzorze umowy (załącznik nr I.3)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Świadczenia sukcesywnych dostaw odzieży roboczej, obuwia roboczego - zadanie nr 1
Opis przedmiotu zamówienia - ) jest fabrycznie nowy, b) został wykonany zgodnie z wymaganiami PN-EN, c) spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności określone w odrębnych przepisach, d) uwzględnia charakter i warunki pracy osób zatrudnionych u Zamawiającego, e) spełnia wszystkie wymagania, o których mowa w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej integralną część umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, po cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, stanowiącym część załącznika dla zadania nr 1 do oferty Wykonawcy, b) dostarczenia przedmiotu umowy w ilości i terminie określonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik I.4 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej - zadanie 2
. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy: a) jest fabrycznie nowy, b) został wykonany zgodnie z wymaganiami PN-EN, c) spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności określone w odrębnych przepisach, d) uwzględnia charakter i warunki pracy osób zatrudnionych u Zamawiającego, e) spełnia wszystkie wymagania, o których mowa w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej integralną część umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, po cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, stanowiącym część załącznika dla zadania nr 2 do oferty Wykonawcy, b) dostarczenia przedmiotu umowy w ilości i terminie określonym przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540023949-N-2020 z dnia: 2020-02-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-12, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-17, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027189-N-2020 z dnia: 2020-02-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-12, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-20, godzina: 10:00.
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Odzież, obuwie, tekstylia
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, odzież, obuwie
kody CPV 18100000, 18113000, 18114000, 18142000, 18220000, 18330000, 18424000, 18443320, 18444200, 18800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , odzież , obuwie