Przetarg 11794085 - Zakup traktora do mocy 160kM 4.1 Przedmiotem zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 11794085
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
Zakup traktora do mocy 160kM

4.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego traktora do mocy 160kM.4.2 Przedmiot zamówienia tj. ciągnik rolniczy1) nie powinien być starszy niż 20
25r.; 2) Moc silnika nie mniejsza niż 150kM,3) Napęd 4x44) Skrzynia biegów min. 20x20 z elektrohydraulicznym rewersem, zmiana biegów pod obciążeniem5) Układ hamulcowy pneumatyczny;4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ. 4.4 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia. 4.5 Zamawiający wymaga aby cena zaoferowana przez Wykonawcę składała się z dostawy, i szkolenia wyznaczonych pracowników w terminie i godzinach ustalonych z Zamawiającym.4.6 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.4.6 Miejsce dostawy: siedziba Urzędu Gminy w Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, powiat częstochowski, województwo śląskie.4.7 Oferowany sprzęt powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych oraz odpowiadające przepisom prawa.4.8 Zamawiający wymaga w dniu odbioru końcowego ciągnika rolniczego przekazanie przez Wykonawcę dokumentów: książka lub karta gwarancyjna, świadectwo homologacji, instrukcja obsługi pojazdu i osprzętu w języku polskim i katalog części zamiennych.4.9 Zamawiający informuje, że przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.4.10 Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.4.11 Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.4.12 W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia). 4.13 W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność. 4.14 Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.4.15 UWAGA – Zamawiający informuję, iż w przypadku przedłużającej się procedury zamówienia publicznego i braku realizacji zamówienia do dnia 29.12.2025r. Zamawiający unieważni procedurę ze względu na konieczność wydatkowania środków z otrzymanego dofinansowania.

GR.271.11.2025
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16700000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęt rolniczy