Przetarg 11602565 - 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu...

   
Analizuj Zamówienie 11602565
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-22
przedmiot ogłoszenia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu rolniczego w ramach zadania pn. „Wsparcie dla szkół rolniczych w zakresie unowocześnienia bazy dydaktycznej i demonstracyjnej na potr
zeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0.” pn. Zakup i dostawa doposażenia w zakresie rolnictwa 4.0 do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Głubczycach. 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej:4.2.1.część 1 zamówienia – „Dostawa ciągnika rolniczego, siewnika punktowego, rozsiewacza nawozów oraz opryskiwacza” w skład, której wchodzą:1) Ciągnik rolniczy o mocy (170-200 KM) z systemem naprowadzania i dwukierunkową wymianą danych ISOBUS wraz z systemem do zarządzania gospodarstwem;2) Siewnik punktowy 6 rzędowy system zmiennego dawkowania, komunikacja z ciągnikiem za pomocą ISOBUS;3) Rozsiewacz nawozów dwutarczowy z automatyczną kontrolą sekcji i systemem zmiennego dawkowania, komunikacja z ciągnikiem za pomocą ISOBUS (pojemność 3000-3300l);4) Opryskiwacz 3000 - 3500 l systemem zmiennego dawkowania działający w oparciu o współpracę z ciągnikiem ISOBUS.4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa drona rozpoznawczego”:1) Dron rozpoznawczy, który umożliwia skanowanie, wyznacza strefy zmiennego dawkowania nawozów, środków ochrony roślin i regulatorów wzrostu, rozpoznawania agrofagów z oprogramowaniem na czas nieokreślony.4.2.3. część 3 zamówienia – „Dostawa urządzenia do pomiaru chlorofilu” 1) Urządzenie do pomiaru zawartości chlorofilu i biomasy w rośl. w czasierzeczywistym, umożliwia stosowanie zmiennego dawkowania nawozów azotowych lub regulatora wzrostu podczas dokonywanego pomiaru w czasie rzeczywistym, możliwość komunikacji z system zarządzania.4.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części wszystkich zamówienia obejmuje1) dostawę fabrycznie nowych maszyn i urządzeń rolniczych (rok produkcji: 2025/2026 r.), pochodzących z bieżącej produkcji i nieużywanego przed dniem dostarczenia (z wyjątkiem testów funkcjonalnych przeprowadzonych przez producenta lub dystrybutora), pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, rozładunkiem, wniesieniem (jeśli dotyczy), montażem (jeśli dotyczy) oraz ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (np. plac manewrowy, magazyn),2) dostarczenie wraz z zamówieniem instrukcji obsługi dla każdego dostarczanego sprzętu w języku polskim (jeśli dotyczy) w formie papierowej,3) dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej i użytkowej dotyczącej przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji technicznej, certyfikatów zgodności, świadectw dopuszczenia do użytkowania w rolnictwie (jeśli są wymagane). 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych akcesoriów do prawidłowego działania sprzętu, takich jak przewody, złącza, ładowarki, baterie, oprogramowanie sterujące (jeżeli dotyczy),5) posprzątanie miejsca dostawy po zakończonym montażu, rozładunku i ustawieniu sprzętu, w zakresie niezbędnym do przywrócenia porządku,6) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu rolniczego dla wskazanych pracowników Zamawiającego, w przypadku, gdy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przewiduje taką konieczność (np. obsługa drona, systemów GPS, komputerów pokładowych). 7) koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia dostarczanego sprzętu ponosi Wykonawca,8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za legalność oprogramowania zainstalowanego w dostarczonym sprzęcie oraz zapewnia Zamawiającemu prawo do jego użytkowania w ramach standardowej eksploatacji, zgodnie z licencją producenta.9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zamówienia, w tym jego przebieg, terminowość, jakość, zgodność z wymaganiami technicznymi, jakościowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi maszyn rolniczych i ich dopuszczenia do użytkowania4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i wielkość dostaw, warunki gwarancji, serwisu, parametry techniczne określono w Załączniku nr 1 (części 1-3) do SWZ oraz Projekcie umowy Załącznik Nr 2 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 część 1 „Dostawa ciągnika rolniczego, siewnika punktowego, rozsiewacza nawozów oraz opryskiwacza” 1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ciągnika rolniczego, siewnika punktowego, rozsiewacza nawozów oraz opryskiwacza” w skład, której wchodzą:1) Ciągnik rolniczy o mocy (170-200 KM) z systemem naprowadzania i dwukierunkową wymianą danych ISOBUS wraz z systemem do zarządzania gospodarstwem;2) Siewnik punktowy 6 rzędowy system zmiennego dawkowania, komunikacja z ciągnikiem za pomocą ISOBUS;3) Rozsiewacz nawozów dwutarczowy z automatyczną kontrolą sekcji i systemem zmiennego dawkowania, komunikacja z ciągnikiem za pomocą ISOBUS (pojemność 3000-3300l);4) Opryskiwacz 3000 - 3500 l systemem zmiennego dawkowania działający w oparciu o współpracę z ciągnikiem ISOBUS.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i wielkość dostaw, warunki gwarancji, serwisu, parametry techniczne określono w Załączniku nr 1 (części 1-3) do SWZ oraz Projekcie umowy Załącznik Nr 2 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 część 2 zamówienia „Dostawa drona rozpoznawczego” 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drona rozpoznawczego, który umożliwia skanowanie, wyznacza strefy zmiennego dawkowania nawozów, środków ochrony roślin i regulatorów wzrostu, rozpoznawania agrofagów z oprogramowaniem na czas nieokreślony.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i wielkość dostaw, warunki gwarancji, serwisu, parametry techniczne określono w Załączniku nr 1 (części 1-3) do SWZ oraz Projekcie umowy Załącznik Nr 2 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0003 część 3 „Dostawa urządzenia do pomiaru chlorofilu” 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do pomiaru zawartości chlorofilu i biomasy w rośl. w czasierzeczywistym, umożliwia stosowanie zmiennego dawkowania nawozów azotowych lub regulatora wzrostu podczas dokonywanego pomiaru w czasie rzeczywistym, możliwość komunikacji z system zarządzania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i wielkość dostaw, warunki gwarancji, serwisu, parametry techniczne określono w Załączniku nr 1 (części 1-3) do SWZ oraz Projekcie umowy Załącznik Nr 2 do SWZ.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża statki powietrzne, maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16000000, 16100000, 16700000, 34711200, 38300000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: statki powietrzne , maszyny i sprzęt rolniczy