Przetarg 11474889 - Zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu...

   
Analizuj Zamówienie 11474889
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-05
przedmiot ogłoszenia
Zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie gminy Drawsko Pomorskie

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia w części I jes
t dostawa cystern do wody pitnej – 2 szt..1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8a do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa agregatów prądotwórczych:- agregat prądotwórczy mobilny na przyczepce o mocy znamionowej 20 kW – 2 szt.,- agregat prądotwórczy przenośny o mocy znamionowej 7,0 kVa – 10 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8b do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa motopomp szlamowych i do wody pitnej:- motopompa do wody szlamowej – 4 sztuki,- motopompa do wody pitnej – 4 sztuki;1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8c do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia w części IV jest dostawa materiałów i sprzętu do magazynu OC:- plandeka wodoodporna – 100 szt,- szufla metalowa – 50 szt.,- szpadel metalowy – 50 szt.,- napełniacz do worków przeciwpowodziowych – 2 szt.,- worki przeciwpowodziowe – 30000 szt.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8d do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia w części V jest dostawa osuszaczy powietrza – 6 szt 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8e do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 6: 1. Przedmiotem zamówienia w części VI jest dostawa nagrzewnic olejowych – 6 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8f do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 7: 1. Przedmiotem zamówienia w części VII jest dostawa namiotów pneumatycznych – 6 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8g do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 8: 1. Przedmiotem zamówienia w części VIII jest dostawa łóżek polowych z materacami - 100 sztuk.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8h do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 9: 1. Przedmiotem zamówienia w części IX jest dostawa mobilnego sprzętu oświetleniowego - 3 sztuki.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8i do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania testów rozruchowych sprzętów przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oraz przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 10: 1. Przedmiotem zamówienia w części X jest dostawa regałów do magazynu OC.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8j do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

Część 11: 1. Przedmiotem zamówienia w części XI jest dostawa toreb ratowniczych - 5 sztuk.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, oraz minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Nr 8k do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SWZ. przy czym:1.2.1. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2024 rok), wolny od wad technicznych i prawnych, spełniający obowiązujące normy jakościowe i bezpieczeństwa. 1.2.2. Wszystkie elementy muszą być zapakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i przechowywanie. 1.2.3. Towar musi posiadać atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności (jeśli wymagane).1.2.4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.1.2.5. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty odbioru. 1.2.6. Odbiór ilościowo-jakościowy przeprowadzony zostanie przez komisję odbiorczą Zamawiającego.1.2.7. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni roboczych.1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy dla danej części zamówienia.

IR.271.3.2025.DP
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Medyczna, Odzież, obuwie, tekstylia, Opakowania, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wentylacja i klimatyzacja, Wodno - kanalizacyjna, Wyposażenie wnętrz, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża artykuły, osprzęt, armatura, urządzenia, materiały, tekstylia, opakowania różne, urządzenia, materiały i urządzenia, meble i akcesoria, konstrukcje inne, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, materiały medyczne
kody CPV 31120000, 31122000, 31500000, 33100000, 33140000, 34144212, 34144213, 35000000, 39000000, 39522100, 39522500, 39522520, 39522530, 39715200, 39721320, 44511110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się