Przetarg 7576458 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów...

   
Analizuj Zamówienie 7576458 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-07-08
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, sprzętu biurowego, drukarek w tym 3D, pakietów oprogramowania inf
ormatycznego oraz podzespołów do rozbudowy serwerów Numer referencyjny: KO-120.3730.112020
Część 1 – pakiet 1Cześć 1 – pakiet 1 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów:1) tablica interaktywna 82” – 1 szt.,2) projektor krótkoogniskowy z uchwytem ściennym – 1 szt.,3) manualny ekran projekcyjny 180 x 180 cm – 3 szt.,4) projektor – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający ustala minimalny termin rękojmi i gwarancji, od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wynoszący dla części 1 minimum 24 miesiące. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 1 – 300,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
Część 2 – pakiet 2Cześć 2 – pakiet 2 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów:1) komputer stacjonarny All In One 23 – 2 szt.;2) laptop 15,6” wersja 3 – 2 szt.;3) laptop 15,6” wersja 1 z torbą i myszą przewodową – 9 szt.;4) laptop 15,6” wersja 2 z torbą i myszą przewodową – 3 szt.;5) laptop 13,3” – 2 szt.;6) tablet – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający ustala minimalny termin rękojmi i gwarancji, od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wynoszący dla części 2 minimum 36 miesięcy. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 2 – 1 800,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
Część 3 – pakiet 3Cześć 3 - pakiet 3 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów:1) dysk SSD 512 GB – 7 szt.;2) dysk zewnętrzny 2,5" 2TB USB 3.0 – 1 szt.;3) UPS 700 VA/390 W – 11 szt.;4) SSD 240 GB – 21 szt.;5) akumulator 12 v 12 Ah – 12 szt.;6) akumulator 12 v 7 Ah – 12 szt.;7) pendrive 64 GB USB3 – 2 szt.;8) głośnik przenośny, bezprzewodowy – 8 szt.;9) karta bezprzewodowa WiFi – 4 szt.;10) urządzenie do klonowania dysków HDD, SSD – 1 szt.;11) tester kabli do złącz RJ 11/12/45 – 1 szt.;12) WiFi Access Point Cambium Networks cnPilot E410 lub równoważny – 5 szt.;13) UPS 2 200 VA, obudowa rack 2U – 1 szt.;14) Patchcord kat. 5E UTP PVC 7 mb – 10 szt.;15) Patchcord kat. 5E UTP PV 5 mb – 10 szt.;16) przedłużacz USB 2.0 – USB 10 m aktywny – 2 szt.;17) obudowa do dysku 2,5” USB3 – 3 szt.;18) nagrywarka zewnętrzna DVD – 1 szt.;19) pamięć RAM 8GB (1 x 8 GB) 1 600 MHz CL11 (do komputera stacjonarnego) – 4 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający ustala minimalny termin rękojmi i gwarancji, od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wynoszący dla części 3 minimum 24 miesiące. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 3 – 600,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
Część 4 – pakiet 4Część 4 – pakiet 4 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów:1) oprogramowanie MS Office MOLP MS OfficeStd 2019 SNGL NL 021-10597 EDU lub równoważny – 51 licencji;2) oprogramowanie do odzyskiwania danych – 1 licencja;3) Academic VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 3 hosts (max 2 processors per host) + Basic Support for 1 Year lub równoważny – 1 licencja.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający wymaga udzielenia bezterminowej licencji na użytkowanie oprogramowań wskazanych w pakiecie. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 4 – 800,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
Część 5 – pakiet 5Część 5 – pakiet 5 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów:1) drukarka termontransferowa – 1 szt.;2) niszczarka dokumentów – 4 szt.;3) urządzenie wielofunkcyjne Kyocera-Mita ECOSYS M2040dw lub równoważne – 1 szt.;4) laminarka – 1 szt.;5) urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub c3320i lub równoważne – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający ustala minimalny termin rękojmi i gwarancji, od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wynoszący dla części 5 minimum 24 miesiące. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 5 – 300,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
Część 6 – pakiet 6Część 6 – pakiet 6 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów:1) drukarka 3 D – 1 szt.,2) skaner do drukarki 3 D wraz z oprogramowaniem – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający ustala minimalny termin rękojmi i gwarancji, od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wynoszący dla części 6 minimum 24 miesiące. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 6 – 2 300,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
Część 7 – pakiet 7Część 7 – pakiet 7 obejmuje następujące ilości i rodzaje zakupów1) pamięć do PowerEdge R530 (ST: 9613C2) 16 GB – 6 szt.;2) pamięć do PowerEdge R730 (ST: 9655C2) 16 GB – 6 szt.;3) dysk 2 TB 7,2k do PowerEdge R530 (ST: 9613C92) – 6 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny a po instalacji i uruchomieniu gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Oferty na niepełne części zostaną odrzucone jako niekompletne. Zamawiający ustala minimalny termin rękojmi i gwarancji, od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, wynoszący dla części 7 minimum 36 miesiące. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości dla części 7 – 300,00 PLN. Szczegółowe informacje w zakresie wadium, w tym wysokość, sposób i forma wniesienia, znajduje się w części IX SIWZ. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, znajduje się w części XIV SIWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, części komputerowe, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30191400, 30200000, 30213000, 30213100, 30213300, 30232100, 30232110, 30234000, 30237120, 30237200, 32322000, 32582000, 38520000, 38652100, 48000000, 48700000, 48710000, 48770000, 48821000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , części komputerowe , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402219 2024-05-07
godz. 09:30
Mazowieckie Dostawa systemu kamer nasobnych dla jednostek organizacyjnych Policji 251/Cut/23/DG
10380422 2024-05-07
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego dedykowanego informatyce śledczej na potrzeby informatyki śledczej w Krajowej Administracji Skarbowej.
10485559 2024-05-07
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa 30 komputerów All-in-One na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc Odrodzenie im. Klary Jelskiej w Zakopanem
10486956 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz...
10406429 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup subskrypcji RHEL wraz z serwisem oprogramowania i wsparciem merytorycznym dla dystrybucji RHEL i wykorzystywanego na niej oprogramowania open source
10402133 2024-05-13
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji polegająca na przedłużeniu (odnowieniu) wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus, Endpoint Centr...
10473712 2024-05-20
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego oraz serwisu oprogramowania CGM i LAB3000. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częścio...
10433249 2024-05-20
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu SUSTRONICS dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej (Mobilna sta...
10482418 2024-05-24
godz. 12:00
Podkarpackie Wprowadzenie: W ramach złożonego Wniosku o dofinansowanie projektu pt. Automatyzacja i robotyzacja procesów obcinania, wiercenia, szlifowania - przygotowania powierzchni i magazynowania w...
8219775 2030-01-30
godz. 09:00
Śląskie Edukacja bez barier w ZSiP im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu 1. Część 1 - Zadanie 1: Komputer przenośny (laptop) – 13 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis...