Przetarg 10402133 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji polegająca...

   
Analizuj Zamówienie 10402133
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-04-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji polegająca na przedłużeniu (odnowieniu) wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus, Endpoint Central i
Site 24x7 dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej „licencjami” dla Uniwersytetu Gdańskiego.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48781000-6 (pakiety oprogramowania do zarządzania systemem). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4. Licencje będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać co najmniej wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto muszą być wolne od wszelkich wad rozumianych jako niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Licencje muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, a dokumenty licencyjne oraz inne dokumenty dające prawo do korzystania ze wsparcia technicznego producenta muszą umożliwiać Zamawiającemu korzystanie ze wsparcia technicznego producenta w sposób zgodny z powszechnie obowiązującym prawem oraz z uwzględnieniem warunków zawartych w dokumentach licencyjnych producenta oprogramowania.5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteria oceny równoważności zgodnie z opisem w załączniku nr 6 do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48781000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10490767 2024-04-30
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług wsparcia technicznego i opieki nad systemem IntraRIS/IntraPACS oraz systemem TeleNET
10474801 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych 1. Zamówienie obejmuje etapy główne: • Etap I - Plan Realizacji Umowy • Etap ...
10489045 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Zakup i wdrożenie systemu akwizycji oraz obróbki danych zgodnego z Regulaminem ONZ nr 129 oraz spełniającego specyfikacje SAE J211 dotyczące instrumentacji do testów uderzeniowych oraz...
10480625 2024-05-06
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia dla systemu finansowo-księgowego ENOVA. O.252.2.2024
10490473 2024-05-06
godz. 12:00
Lubelskie Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Systemu Rezerwacji i Sprzedaży Biletów iKSORIS usługa wsparcia technicznego oprogramowania Systemu Rezerwacji i Sprzedaży Biletów iKSORIS. P...
10473183 2024-05-06
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa subskrypcji licencji na oprogramowanie zarządzające Działu Edukacji i Popularyzacji Muzyki NFM.
10398776 2024-05-07
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług asysty technicznej, rozwoju oraz warsztatów dla posiadanego oprogramowania Trendmicro zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej S...
10487286 2024-05-10
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup subskrypcji dla oprogramowania RED HAT (KB24295)
10486887 2024-05-10
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy subskrypcji licencji oprogramowania Autodesk
10482612 2024-05-10
godz. 12:00
Mazowieckie Serwis systemu BMS w Oddziale Okręgowym NBP w Krakowie