Przetarg 11853034 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów...

   
Analizuj Zamówienie 11853034
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-03
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych

Część 1: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania w ramach części nr 1 zamówienia artykułów biurowych w asortymencie, o cechach, p
arametrach i w ilościach wskazanych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1.1 do SWZ.1) W kolumnie [f] „Ilość jednostek” w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ podano szacunkowe ilości artykułów określone na podstawie dotychczasowego zużycia, faktycznie zamawiane ilości będą wynikać z indywidualnych potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, w trakcie trwania umowy, możliwość zmiany liczby artykułów określonych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.1 z zastrzeżeniem, że minimalna ilość zakupionych artykułów będzie wynosić 70% w poszczególnych pozycjach. 2) Zdjęcia wzorów teczek archiwizacyjnych z poz. 61, 62 Tabeli nr 1 stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.3) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów opisanych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.1. Dla każdej pozycji Wykonawca jest zobowiązany podać markę, model oferowanego równoważnego produktu. 4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć próbki artykułów w ilości po 1 (jednej) sztuce, a w przypadku produktu w poz. 1, 2, 3, 7, 14, 15, 16, Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.1 do SWZ po jednej (1) sztuce z każdego koloru wymaganego przez Zamawiającego. Zamawiający dokona badania i oceny złożonych przez Wykonawcę próbek oferowanych równoważnych artykułów biurowych. Czynności badania i oceny zostaną przeprowadzone w sposób obiektywny poprzez porównanie cech fizycznych i użytkowych oferowanych równoważnych artykułów biurowych z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ. Zamawiający informuje, że złożone próbki mogą ulec zniszczeniu podczas ich badania. Zamawiający przewiduje zwrot złożonych próbek Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek.5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby artykułów biurowych określonych w Tabeli nr 1 Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1.1 do SWZ. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze.6) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia przeznaczone są do bezpośredniego zużycia przez Pracowników Zamawiającego.7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 9.1 do SWZ.

Część 2: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania w ramach części nr 2 zamówienia papieru kserograficznego w asortymencie, o cechach, parametrach i w ilościach wskazanych w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.2 do SWZ.1) W kolumnie [f] „Liczba jednostek” w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.2 do SWZ podano szacunkowe ilości papieru określone na podstawie dotychczasowego zużycia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, w trakcie trwania umowy, możliwość zmiany liczby papieru określonego w Tabeli nr 2 Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.2 z zastrzeżeniem, że minimalna ilość zakupionego papieru będzie wynosić 70% w poszczególnych pozycjach. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby papieru kserograficznego określonego w kolumnie [f] „Liczba jednostek” Tabeli nr 2 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.2 do SWZ. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze.3) Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywać się sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego. Zamówiony przez Zamawiającego papier kserograficzny będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego (Warszawa, ul. Poleczki 33) bezpośrednio do wyznaczonych pokoi.4) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi Załącznik nr 9.2 do SWZ.

DZP.2619.5.2025
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30192000, 30197644
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze