Przetarg 11810918 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert,...

   
Analizuj Zamówienie 11810918
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, koper
t, baterii, niszczarek oraz papieru ksero na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Różne artykuły biurowe.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostaw zawiera (Załącznik nr 7 do SWZ) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) na okres: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5.Planowana dostawa przedmiotów zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Papier kancelaryjny, ksero, wizytówkowy .2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostaw zawiera (Załącznik nr 7 do SWZ) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) na okres: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.5.Planowana dostawa przedmiotów zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Płyty DVD do pracowni diagnostyki obrazowej.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostaw zawiera (Załącznik nr 7 do SWZ) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) na okres: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5.Planowana dostawa przedmiotów zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Niszczarki.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostaw zawiera (Załącznik nr 7 do SWZ) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) na okres: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.5.Planowana dostawa przedmiotów zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Koperty płacowe utajone.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostaw zawiera (Załącznik nr 7 do SWZ) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) na okres: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.5.Planowana dostawa przedmiotów zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Część 6: 1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Baterie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz ilości określono w Formularzu cenowo - ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostaw zawiera (Załącznik nr 7 do SWZ) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) na okres: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.5.Planowana dostawa przedmiotów zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Postępowanie nr 76, ZP.261.29-Z.2025
branża Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, materiały, niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30100000, 30192000, 30197220, 30197644, 30199230, 30199500, 30234300, 31440000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące , materiały biurowe i papiernicze