Przetarg 11755889 - Zakres administrowania obiektem:a) zarządzanie i kontrola...

   
Analizuj Zamówienie 11755889
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-28
przedmiot ogłoszenia
Zakres administrowania obiektem:a) zarządzanie i kontrola czasu pracy obsługi kasowej (w tym obsługi kasy biletowej), pobieranie opłat za wstęp na teren obiektu, opłat z tytułu wypożyczania
łyżew oraz opłat za świadczenie usług ostrzenia łyżew, organizacja czasu pracy kasjerów, raportowanie sprzedaży, odprowadzenie dziennego obrotu do banku na rachunek Ostrowskich Inwestycji Sportowych Spółka z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim nie później niż do 5 dni roboczych od sporządzenia raportu kasowego, przestrzeganie postanowień Instrukcji gospodarki kasowej w Ostrowskich Inwestycji Sportowych Spółka z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim,b) zarządzanie i kontrola czasu pracy obsługi technicznej, należyte utrzymanie poszczególnych składników majątkowych obiektu, wykorzystywanych zgodnie z ich przeznaczeniem, poprzez bieżące wykonywanie prac porządkowych, naprawczych, remontowych lub konserwacyjnych, wynikających z bieżącej eksploatacji obiektu,c) zarządzanie i kontrola czasu pracy obsługi wypożyczalni łyżew,d) należyte utrzymanie w czystości powierzchni rolkowiska, celem stworzenia bezpiecznych warunków do jazdy na rolkach,e) należyte utrzymanie obiektu celem stworzenia bezpiecznych warunków pod wynajem,f) utrzymanie obiektu w zakresie: organizacji utrzymywania czystości, sprzątania obiektu i terenów zielonych w tym koszenie, utylizacja i wywóz biomasy, bieżącego utrzymania czystości toalet oraz pozostałych pomieszczeń, sprawowania codziennego nadzoru nad obiektem, zaopatrzenie w środki czystości, artykuły biurowe, podczas intensywnych opadów śniegu regularne odśnieżanie chodników oraz połaci dachu, zabezpieczenie znajdującego się na obiekcie mienia,g) regularne kontrole: prowadzenie regularnych kontroli stanu technicznego obiektu oraz urządzeń stanowiących jego wyposażenie przez pracowników technicznych,h) uczestnictwo w przeglądach technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa przeprowadzanych przez firmy wybrane przez Zamawiającego w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania obiektu i zainstalowanych urządzeń. Koszty wykonania przeglądów leżą po stronie Zamawiającego,i) prowadzenie dziennika kontroli obiektu. Dziennik kontroli będzie przechowywany u Wykonawcy. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu dziennik kontroli każdorazowo, kiedy tego zażąda. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji obiektu, eksploatacji i obsługi technicznej,j) przechowywanie dokumentacji dotyczącej obiektów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usługi administrowania obiektem lodowiska z funkcją rolkowiska, zlokalizowanym w Parku 600-lecia w Ostrowie Wielkopolskim oraz kompleksowej usługi konserwacji i utrzymania tafli lodu w należytym stanie technicznym i użytkowym 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10.2. Inne wymagania.1) 1) Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).2) Zamawiający wymaga, aby lodowisko było czynne codziennie w godzinach od 10:00 do 21:00.a) Wydłużenie godzin otwarcia lodowiska w soboty i niedziele z wyjątkiem świąt przypadających w te dni od 10:00 do 22:00 stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.b) Wydłużenie godzin otwarcia lodowiska w okresie ferii zimowych w województwie wielkopolskim od 9:00 do 22:00 stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.3) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania skutecznych działań zgłaszanych telefonicznie lub drogą elektroniczną przez przedstawiciela zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia o awariach, okolicznościach siły wyższej, zabezpieczeniu uszkodzonych urządzeń, aktach wandalizmu.Czas reakcji na awarie, okoliczności siły wyższej, zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń, akty wandalizmu stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.4) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie.3. W ramach umowy Wykonawca będzie wykonywał czynności wymienione w zał. 10 do SWZ, a w szczególności:1) 1) Zaopatrzenia obiektu w sprzęt i środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności pomiędzy służbami ratowniczymi (Pogotowie, Straż Pożarna, Policja), 2) Zatrudnienie personelu:a) do obsługi dwóch pełnych stanowisk do sprzedaży wejściówek wraz z czytnikami, komputerem, drukarką wraz z oprogramowaniem do kontroli dostępu i prowadzenia bieżącej sprzedaży wejściówek (pakiet fiskalny),b) wykwalifikowanej obsługi technicznej do obsługi obiektu,c) obsługi wypożyczalni łyżew, świadczenie usługi ostrzenia łyżew, skuteczne suszenie i dezynfekcja butów łyżwiarskich,d) utrzymania porządku i czystości.3) Bieżące prace porządkowe w zakresie:a) utrzymania w czystości terenów zewnętrznych, b) selektywnego gromadzenia odpadów w miejscach do tego wyznaczonych, c) utrzymania w czystości tafli lodowiska, rolkowiska, d) przeprowadzenia odpowiednich zabiegów deratyzacyjnych lub dezynsekcyjnych, e) Wykonawca świadczy usługi objęte umową wykorzystując własny sprzęt, przy użyciu własnej siły roboczej, a także własnych środków higienicznych, dezynfekujących, środków czystości, worków na śmieci i innych materiałów, maszyn, urządzeń i narzędzi, ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zadania (w zakresie świadczenia usług należy również uwzględnić dostarczanie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych do toalet, środków do dezynfekcji rąk itp. w sposób bieżący zapewniający poprawne funkcjonowanie obiektu),f) utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych, g) utrzymanie w czystości budynków, h) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia własnymi środkami czystości odpowiednimi do sprzątania różnych powierzchni oraz własnym sprzętem. i) Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być bezspornie dobrej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atesty PZH lub karty charakterystyki substancji, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, posiadające właściwości odtłuszczająco- myjące. j) Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816).4) Bieżące prace konserwacyjno-remontowe w zakresie:a) prowadzenia regularnych kontroli stanu technicznego obiektu oraz urządzeń stanowiących jego wyposażenie wraz z bieżącym usuwaniem stwierdzonych usterek z powiadomieniem odpowiednich służb technicznych po akceptacji Zamawiającego.b) konserwacja i naprawy poszczególnych elementów liniowych, maszyn i urządzeń instalacji technologicznych, minimum czynności związane z czyszczeniem, smarowaniem, sprawdzaniem stanu technicznego i zabezpieczeniem eksploatacyjnym. Obowiązki te będzie prowadził w oparciu o dokumentację techniczno - ruchową ( DTR ). Dokumentacja zostanie przekazana przez Zamawiającego.c) remont lub zakup części instalacji technologicznych i wyposażenia lodowiska nie obciąża Wykonawcy, o ile nie wynika z uszkodzenia spowodowanego przez Wykonawcę.5) Zabezpieczenie obiektu poprzez:a) zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanego personelu odpowiedzialnego za ochronę i kontrolę wstępu na obiekt w okresie funkcjonownia lodowiska lub rolkowiska, w celu uniemożliwienia korzystania z obiektu osobom nieposiadającym zakupionego biletu wstępu,b) egzekwowania przez personel obsługujący obiekt przestrzegania przez osoby przebywające na obiekcie Regulaminu przebywania i korzystania z obiektu. c) regularne odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub solą zewnętrznych ciągów komunikacyjnych w obrębie określonej granicy obiektu oraz ścieżek wewnętrznych użytkowanych przez obsługę obiektu w okresie zimowym, podczas intensywnych opadów śniegu. Wykonawca zobowiązany jest również do odśnieżania płaskich połaci dachowych w sytuacjach nadmiernego zalegania śniegu, zagrażających uszkodzeniem lub zawaleniem konstrukcji dachu lub osobom przebywającym w budynku.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 70332000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości