Przetarg 11557847 - „Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch...

   
Analizuj Zamówienie 11557847
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
„Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2026 r ”.

Przedmiotem zamówienia jest: „Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet
publicznych w Świdnicy w 2026 r.”1. Zakres zadania obejmuje obsługę i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych na placu Św. Małgorzaty oraz na placu Grunwaldzkim, w tym: 1) wykonywanie wszelkich czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i obsługą toalet publicznych znajdujących się na pl. Św. Małgorzaty oraz na pl. Grunwaldzkim, a w szczególności:a) udostępnienie toalety publicznej na pl. Św. Małgorzaty w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 – do 17.00, w soboty 08.00 – 14.00, w I niedzielę miesiąca lub w niedzielę, w którą odbywa się „giełda staroci” od 8.00 do 16.00, w Święta Wielkanocy, Bożego Narodzenia oraz inne dni świąteczne – toaleta nieczynna,b) udostępnienie toalety publicznej na pl. Grunwaldzkim w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – do 17.00, w soboty 8.00 – 14.00, w I niedzielę miesiąca lub w niedzielę, w którą odbywa się „giełda staroci” od 8.00 do 16.00, w Święta Wielkanocy, Bożego Narodzenia oraz inne dni świąteczne – toaleta nieczynna,c) zapewnienie osób do obsługi toalet publicznych w godzinach ich otwarcia w sposób ciągły,d) codzienne utrzymanie czystości, odpowiedniego stanu sanitarnego i estetyki we wszystkich pomieszczeniach w toaletach publicznych, e) codzienne opróżnianie koszy na śmieci,f) mycie ścian wewnętrznych i drzwi wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiającego lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu,g) mycie okien wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiającego,h) mycie zewnętrznych drzwi oraz rolet wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiającego lecz nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu,i) utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu toalet publicznych, m.in. poprzez zamiatanie i odśnieżanie chodników i dojść do szaletów, zbieranie odpadów, w pasie do 2 metrów od szaletów,j) zapewnienie niezbędnych środków czystości oraz środków higienicznych w toaletach publicznych (wraz z pokrywaniem wydatków z tym związanych) takich jak: mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy (dostępny w każdej z kabin toaletowych), jednorazowe worki na śmieci, odświeżacze powietrza, kostki zapachowo-dezynfekujące do muszli klozetowych i pisuarów, środki chemiczne do sprzątania,k) zapewnienie niezbędnego sprzętu do sprzątania (wraz z pokrywaniem wydatków z tym związanych) takich jak: mopy, miotły, kije, ścierki, wiadra itp.l) dokonywanie napraw i konserwacji urządzeń armatury sanitarnej, wyposażenia sanitarnego oraz niezbędnych elementów służących do prawidłowego funkcjonowania szaletów (wraz z pokrywaniem wydatków z tym związanych) takich jak: wymiana źródeł oświetlenia (żarówki, świetlówki), naprawa zamków, spłuczek, syfonów, kranów, przyłączy do WC, łączników do WC, zaworów wodnych, włączników światła, przetykanie niedrożnych odpływów w obrębie obiektu, usuwanie awarii hydraulicznych, bieżące oczyszczanie rynien i rur spustowych ( na pl. Św. Małgorzaty), wymiany zużytych lub uszkodzonych lub nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów tj. deski sedesowe, dozowniki na mydło, szczotki toaletowe, kosze na odpady, uchwyty na papier toaletowy, itp., m) naprawy i remonty nie wymienione powyżej, a zaakceptowane przez Zamawiającego oraz naprawy lub wymiany urządzeń spowodowane aktami wandalizmu będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń przez Zamawiającego, n) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów powstałych w wyniku świadczenia usług wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych.1) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania opłat za korzystanie z toalet publicznych w wysokości określonej w aktualnym Zarządzeniu Prezydenta Miasta Świdnicy (Zarządzenie nr 0050 – 162/2023 z dnia 31 maja 2023 r.), dot. pobierania opłat m.in. za korzystanie z toalet publicznych.2) Opłaty za korzystanie z toalet publicznych stanowią dochód Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych zestawień wpływów z opłat za korzystanie z poszczególnych toalet publicznych i przekazania ich na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie do 7 dnia miesiąca po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży. Z wyłączeniem transakcji rozliczanych przez terminal.3) Zestawienie miesięcznych wpływów (z podziałem na płatności gotówkowe i bezgotówkowe) wraz z dokumentem potwierdzającym przekazanie ich na rachunek bankowy Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu maksymalnie do 7 dnia miesiąca po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży.4) Dochody z toalet publicznych Wykonawca ma obowiązek ewidencjonować na podstawie kas fiskalnych, które stanowią własność Zamawiającego tj. kas POSNET BINGO HS EJ (2 szt.) oraz terminali płatniczych (2 szt.).5) Zamawiający na czas świadczenia usługi przez Wykonawcę przekazuje 2 kasy POSNET BINGO HS EJ oraz 2 terminale płatnicze, do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem i wymogami prawidłowej eksploatacji.6) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania szkoleń w zakresie obsługi kas fiskalnych ani terminali płatniczych we własnym zakresie.7) Wykonawca nie może w żadnej formie udostępniać kas fiskalnych ani terminali płatniczych osobom trzecim w celach innych niż realizacja usługi oraz Wykonawca nie może przenosić kas fiskalnych poza miejsce ich użytkowania, tj.: toaleta publiczna na pl. Św. Małgorzaty i toaleta publiczna na pl. Grunwaldzkim.8) Sprzedaż usług Wykonawca będzie prowadził w imieniu i na rzecz Zamawiającego.9) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania rejestracji każdej sprzedaży usługi przy zastosowaniu ww. kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz dokonywania wydruku z każdej sprzedaży paragonu fiskalnego oraz wydawania oryginału paragonu osobie korzystającej z toalety.10) Wykonawca na życzenie klienta wydaje potwierdzenie transakcji z terminala płatniczego.11) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania raportu fiskalnego dobowego z kasy fiskalnej oraz raportu transakcji kartowych terminala płatniczego po zakończeniu sprzedaży za dany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym oraz sporządzaniu raportu fiskalnego za okres miesięczny po sprzedaży w ostatnim dniu miesiąca, nie później jednak niż przed rozpoczęciem sprzedaży w następnym miesiącu.12) Raporty, o których mowa powyżej oraz inne dokumenty emitowane przez kasę oraz terminal płatniczy, a także ewidencję obrotu i kwot podatku należnego Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu maksymalnie do 7 dnia miesiąca po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży.13) Wykonawca nie może wykorzystywać danych posiadaczy kart, numerów kart lub innych informacji umieszczonych na kartach płatniczych do innych celów niż przeprowadzenie transakcji, na które posiadacze kart wyrazili zgodę. 14) Wykonawca zobowiązuje się nie ujawniać osobom trzecim danych pozyskanych w związku z przeprowadzeniem transakcji przy użyciu kart płatniczych.15) Wykonawca zobowiązuje się nie przechowywać po rozliczeniu transakcji jakichkolwiek informacji dotyczących kart i ich posiadaczy, pozyskanych w trakcie przeprowadzania transakcji.16) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:a) utrzymania przekazanych kas fiskalnych oraz terminali płatniczych w należytej sprawności, b) zgłaszania Zamawiającemu każdej nieprawidłowości w pracy kas fiskalnych i terminali płatniczych, oraz innych informacji mających znaczenie do prawidłowego funkcjonowania kas.c) poddawania kontroli nienaruszalności kas fiskalnych oraz terminali płatniczych i prawidłowości jej pracy na każde żądanie właściwych organów oraz zgłaszanie Zamawiającemu o rozpoczęciu kontroli przez te organy,d) ewidencjonowania sprzedaży przy użyciu kasy rezerwowej lub zaprzestania sprzedaży, a przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie może być prowadzona ewidencja obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas fiskalnych,e) przechowywania książki kasy w okresie jej użytkowania w miejscu jej użytkowania oraz udostępniania jej na żądanie właściwych organów lub służby serwisowej, a w przypadku jej utraty do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu oraz poniesienia kosztów wydania jej duplikatu,f) prowadzenia sprzedaży wyłącznie w trybie fiskalnym.17) Wykonawca odpowiada finansowo za prawidłowość użytkowania kas fiskalnych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z obsługą kas lub nałożeniem kary przez organy skarbowe na Zamawiającego, w związku z nieprawidłowym użytkowaniem kas fiskalnych przez osoby obsługujące toalety publiczne, Wykonawca będzie obciążany tymi kosztami.18) Konserwacja, serwis oraz ewentualne naprawy kas fiskalnych i terminali płatniczych będą wykonywane przez serwisanta wskazanego przez Zamawiającego, który poniesie wydatki finansowe związane z serwisem, chyba że konieczność naprawy kas fiskalnych wynikać będzie z winy Wykonawcy.19) Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne niezbędne do pacy kas fiskalnych oraz terminali płatniczych należy do obowiązków Wykonawcy.20) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie kas fiskalnych oraz terminali płatniczych.21) Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kas fiskalnych oraz terminali po zakończeniu umowy w stanie niepogorszonym (z wyjątkiem normalnego zużycia).VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2026 r. Termin zakończenia wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2026 r.

P-139/XI/25 (WPI.271.63.2025)
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie
podbranża administracja nieruchomości, sprzątanie terenu
kody CPV 45215500, 90000000, 90600000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11141726 2025-11-03
godz. 10:00
Dolnośląskie W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) wyposażenia nieruchomości obsługiwanych w pojemniki wraz z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie sanitarnym,...
11320186 2025-11-03
godz. 10:00
Mazowieckie Uusługę kompleksowego utrzymania czystości, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń i sprzętów, transportu wewnętrznego, czynności pomocniczych, utrzymania terenów zewnętrznych, obsługi...
11528276 2025-11-04
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia czystościowo - porządkowego imprez i akcji porządkowych w latach 2025-2026.2. Zakres prac obejmuje:A. Zabezpieczenie...
11540164 2025-11-06
godz. 11:00
Śląskie 1.Przedmiot zamówienia obejmuje mechaniczne usuwanie śliskości z nawierzchni w okresie zimowym na terenie Gminy Sosnowiec z podziałem na dwie części:Część 1: Świadczenie usługi obejmujących...
11531439 2025-11-07
godz. 10:00
Mazowieckie Utrzymanie zimowe chodników i dróg powiatowych Powiatu Wołomińskiegow roku 2026 z podziałem na części Część zamówienia: LOT-0001 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe chodników i...
11537227 2025-11-07
godz. 11:00
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest wwykonywanie usługi sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Radiowej 20, 20A,20B, 20C, 20D, 20E, 20F, 20G, 20H, 20J, 20K w Warszawie.2....
11531601 2025-11-12
godz. 09:30
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa komunalna polegająca na wykonywaniu usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ustka. 2. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie:1)...
11558164 2025-11-14
godz. 10:00
Lubuskie Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze wraz z terenami zewnętrznymi i Sądu Rejonowego we Wschowie. Zamówienie obejmuje 3 części (zadania)....
11552368 2025-11-15
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest:1) Część 1: Usługa utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarno-epidemiologicznego w przychodniach oraz utrzymania terenów zewnętrznych przy Przychodniach...
11546099 2025-11-17
godz. 12:00
Śląskie Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi...