Przetarg 11544648 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu...

   
Analizuj Zamówienie 11544648
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-09
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej
199B

Część 1: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór (transport) i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów:20 01 13 Rozpuszczalniki20 01 14 Kwasy20 01 15 Alkalia20 01 17 Odczynniki fotograficzne20 01 19 Środki ochrony roślin20 01 21 Odpady zawierające rtęć20 01 26 Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 2520 01 27 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne20 01 29 Detergenty zawierające substancje niebezpieczne15 01 10 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone15 01 11 Opakowania z metali w postaci pustych pojemników ciśnieniowych15 02 02 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne16 01 07 Filtry olejowe16 0114 Płyny zapobiegające zamarzaniu zawierające niebezpieczne substancje.Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 1 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększyć przewidzianą ilość zagospodarowania odpadu (danego kodu) względem ilości innych odpadów; w ramach szacunkowej wartości umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów.Odpady objęte przedmiotem zamówienia zbierane są przez Zamawiającego w sposób następujący:> odpady o kodach 20 01 13, 20 01 19, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 29, 15 01 10, 15 01 11 - gromadzone są w pojemnikach 1 m3 typu MAUZER (wyciętych od góry). Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku pojemników Im3 typu MAUZER wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na puste pojemniki MAUZER, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Ilość pojemników MAUZER na wymianę przy jednym odbiorze będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego. Ilość pustych MAUZERÓW nie może być mniejsza niż liczba odbieranych pełnych MAUZERÓW.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w pojemniki MAUZER w odpowiednią ilość wynikającą z potrzeb Zamawiającego.Pojemnik MAUZER musi być w stanie technicznym pozwalającym na bezpieczne korzystanie przez osoby dostarczające odpady do PSZOK tj. niepopękany, niepowyginany, nie zniekształcony. Zawory spustowe muszą być szczelne jeśli MAUZER takowe posiada. Pojemniki powinny być czyste tj. nie zawierać pozostałości po cieczach, środkach niewiadomego pochodzenia, nie powinny zawierać żadnych przedmiotów, czy odpadów,> odpady w postaci lepiku (klasyfikowane przez Zamawiającego pod kodem 20 01 27) w większych opakowaniach zbierane są w wyznaczonym miejscu, jednakże w celu przygotowania odpadów do odbioru przez Wykonawcę, zostaną umieszczone na palecie drewnianej i zabezpieczone folią stretch. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku na środek transportu Wykonawcy, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.• odpady o kodach 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 21 zbierane są w odpowiednich pojemnikach, jednakże w celu przygotowania odpadów do odbioru przez Wykonawcę, zostaną umieszczone (w zależności od zebranej ilości) w opakowaniu z tworzywa sztucznego bądź kartonowego i odpowiednio zabezpieczone. Tak przygotowane odpady zostaną umieszczone na palecie drewnianej i zabezpieczone folią stretch. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku na środek transportu Wykonawcy, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.• odpady o kodzie 15 02 02 zbierane są w workach foliowych. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru worków wraz z odpadami i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.• odpady o kodach: 16 01 07, 16 01 14 zbierane są w specjalnych pojemnikach. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku pojemnika wraz z odpadami na środek transportu Wykonawcy, wymianę na pusty pojemnik, odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Wykonawca wyposaży Zamawiającego w pojemnik/beczka ok. 100 I. na odpady kodach: 16 01 07, 16 01 14.

Część 2: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem):20 01 10 Odzież20 01 11 TekstyliaZamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 2 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększyć przewidzianą ilość zagospodarowania odpadu (danego kodu) względem ilości innego odpadu; w ramach szacunkowej wartości umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów.Odpady o kodach: 20 01 10, 20 01 11 gromadzone są w odpowiednim pojemniku. Zamawiający samodzielnie załaduje odpad na środek transportu Wykonawcy (jedynie mechaniczny zasyp od góry) w celu odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. Jednorazowy odbiór wynosić będzie około 80-90m3; zalecany pojazd to tzw. „ruchoma podłoga”.

Część 3: Zagospodarowanie odpadów:20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 013120 01 99 Igły, strzykawki, waciki, itp.Zamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 3 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Odpady objęte przedmiotem zamówienia zbierane przez Zamawiającego w następujący sposób:- odpad o kodzie 20 01 32 - worki foliowe od 160 I do 240 I,- odpad o kodzie 20 01 99 - wiaderka plastikowe szczelnie zamknięte do max 30 I, i w takiej formie będą dostarczane do instalacji Wykonawcy.

Część 4: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) :15 01 01 Opakowania z papieru i tekturyZamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 4 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Odpady objęte przedmiotem zamówienia zbierane są przez Zamawiającego w następujący sposób:- odpad o kodzie 15 01 01 – kontener typu „mulda odkryty o pojemności 7 m3 (tektura)Wykonawca zapewni minimum 2 sztuki (dodatkowo jedna „w obiegu”) w nienagannym stanie, polakierowane, drożne - z działającym odwodnieniem, wyposażone w plandeki i system montażowy do tablic z oznaczeniem kodu odpadu. Odbiór 2-3 razy dziennie. Zamawiający powiadomi o konieczności odbioru z dwugodzinnym wyprzedzeniem. kontener zamykany (klapy) KP7 o pojemności 7 m3 (makulatura)Wykonawca zapewni minimum 1 sztukę (dodatkowo jedna „w obiegu”) w nienagannym stanie, polakierowane, drożne - z działającym odwodnieniem i wyposażone w system montażowy do tablic z oznaczeniem kodu odpadu. Odbiór 1 raz w tygodniu. Zamawiający powiadomi o konieczności odbioru z dwudniowym wyprzedzeniem.

Część 5: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) : 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznychZamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli 5 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Odpady objęte przedmiotem zamówienia zbierane są przez Zamawiającego w następujący sposób:- odpad o kodzie 15 01 02 - kontener typu „mulda odkryty o pojemności 7 m3Wykonawca zapewni minimum 1 sztukę (dodatkowo jedna „w obiegu”) w nienagannym stanie, polakierowane, drożne - z działającym odwodnieniem, wyposażone w plandeki. Odbiór 2-3 razy w tygodniu. Zamawiający powiadomi o konieczności odbioru z jednodniowym wyprzedzeniem.i w takiej formie będą dostarczane do instalacji Wykonawcy.Ww. odpady wymagają doczyszczenia lub dosortowania ze względu na zawarte w nich zanieczyszczenia.

Część 6: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) ujętych w tabeli nr 6:16 01 03 Zużyte oponyZamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 6 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów.Odpady objęte przedmiotem zamówienia zbierane przez Zamawiającego na placu magazynowym w stosach.W zakres przedmiotowych odpadów wchodzą zużyte opony z samochodów osobowych do 20 oraz śladowe ilości opon rowerowych i motocyklowych.Zamawiający dokonywał będzie załadunku przedmiotowych odpadów na środek transportu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do ich odbioru i przetransportowania do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku /unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. Jednorazowy transport około 200 opon.

Część 7: Zagospodarowanie odpadów wraz z odbiorem (transportem) ujętych w tabeli nr 7:17 06 04 Materiały izolacyjne - styropianZamawiający zastrzega, że ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania wskazane w tabeli nr 7 stanowią jedynie dane szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca w którym prowadzi działalność związaną ze zbieraniem odpadów.Odpady gromadzone są w workach typu big-bag. Załadunek po stronie Wykonawcy w celu odbioru i przetransportowania przedmiotowych odpadów do instalacji w celu zagospodarowania w procesach odzysku/unieszkodliwiania lub do miejsca zbierania odpadów. Jednorazowy odbiór wynosić będzie około 20 worków. Wykonawca zapewni worki na wymianę (sztuka/sztukę) – minimum 20 sztuk. Worki nie mogą być zniszczone, stan wizualny i techniczny (szczelność) bardzo dobry.

PZO.261.5.IZ.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00480276/01 z dnia: 2025-10-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 09:00
Po zmianie:
2025-10-21 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 09:10
Po zmianie:
2025-10-21 14:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-16
Po zmianie:
2025-11-19
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90512000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska