Przetarg 10310901 - Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z...

   
Analizuj Zamówienie 10310901 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-10
przedmiot ogłoszenia
Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ
we Wrocławiu przy ul. Weigla 5

2. Przedmiot zamówienia: zamówienie obejmuje „Wymianę instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu przy ul. Weigla 5. i został opisany w załącznikach do SWZ

4WSzKzP.SZP.2612.9.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00252790/01 z dnia: 2024-03-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
3. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu
w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa.
4. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) – dalej RODO, które nakładają szereg szczegółowych obowiązków na administratorów oraz podmioty przetwarzające dane osób fizycznych. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w związku z brzmieniem art. 28, 32-36 RODO w zakresie powierzenia przez administratora (zamawiającego) przetwarzania danych osobowych innemu podmiotowi (wykonawcy) i określenia minimalnych standardów powierzenia tych danych. Dane osób fizycznych mogą być powierzane tylko takim podmiotom, które dają gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne
i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać np. wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
6. W przypadku przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, w szczególności braku możliwości wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub siły wyższej, dopuszcza się w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 4 tygodnie od daty jej zakończenia pod warunkiem jednak, że przyczyna wydłużenia terminu nie będzie spowodowana okolicznościami za które odpowiada Wykonawca.
7. Zmiana siedziby wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu
do umowy.
8. Zmiany w umowie mogą dotyczyć również:
1) zmiany w zakresie technologii wykonania umowy,
2) zmiana w zakresie podwykonawstwa, na zasadach określonych w umowie,
Po zmianie:
3. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu
w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa.
4. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) – dalej RODO, które nakładają szereg szczegółowych obowiązków na administratorów oraz podmioty przetwarzające dane osób fizycznych. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w związku z brzmieniem art. 28, 32-36 RODO w zakresie powierzenia przez administratora (zamawiającego) przetwarzania danych osobowych innemu podmiotowi (wykonawcy) i określenia minimalnych standardów powierzenia tych danych. Dane osób fizycznych mogą być powierzane tylko takim podmiotom, które dają gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne
i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać np. wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
6. W przypadku przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, w szczególności braku możliwości wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub siły wyższej, dopuszcza się w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 4 tygodnie od daty jej zakończenia pod warunkiem jednak, że przyczyna wydłużenia terminu nie będzie spowodowana okolicznościami za które odpowiada Wykonawca.
7. Zmiana siedziby wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu
do umowy.
8. Zmiany w umowie mogą dotyczyć również:
1) zmiany w zakresie technologii wykonania umowy,
2) zmiana w zakresie podwykonawstwa, na zasadach określonych w umowie,
9. Wynagrodzenie wykonawcy może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy (art. 436 pkt. 4 lit. b)
10. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 357 K. c. (Rozdział XXII SWZ)


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00256921/01 z dnia: 2024-03-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
3. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu
w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa.
4. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) – dalej RODO, które nakładają szereg szczegółowych obowiązków na administratorów oraz podmioty przetwarzające dane osób fizycznych. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w związku z brzmieniem art. 28, 32-36 RODO w zakresie powierzenia przez administratora (zamawiającego) przetwarzania danych osobowych innemu podmiotowi (wykonawcy) i określenia minimalnych standardów powierzenia tych danych. Dane osób fizycznych mogą być powierzane tylko takim podmiotom, które dają gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne
i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać np. wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
6. W przypadku przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, w szczególności braku możliwości wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub siły wyższej, dopuszcza się w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 4 tygodnie od daty jej zakończenia pod warunkiem jednak, że przyczyna wydłużenia terminu nie będzie spowodowana okolicznościami za które odpowiada Wykonawca.
7. Zmiana siedziby wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu
do umowy.
8. Zmiany w umowie mogą dotyczyć również:
1) zmiany w zakresie technologii wykonania umowy,
2) zmiana w zakresie podwykonawstwa, na zasadach określonych w umowie,
9. Wynagrodzenie wykonawcy może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy (art. 436 pkt. 4 lit. b)
10. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 357 K. c. (Rozdział XXII SWZ)
Po zmianie:
3. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu
w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa.
4. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) – dalej RODO, które nakładają szereg szczegółowych obowiązków na administratorów oraz podmioty przetwarzające dane osób fizycznych. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w związku z brzmieniem art. 28, 32-36 RODO w zakresie powierzenia przez administratora (zamawiającego) przetwarzania danych osobowych innemu podmiotowi (wykonawcy) i określenia minimalnych standardów powierzenia tych danych. Dane osób fizycznych mogą być powierzane tylko takim podmiotom, które dają gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne
i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać np. wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję Zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
6. W przypadku przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, w szczególności braku możliwości wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub siły wyższej, dopuszcza się w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 4 tygodnie od daty jej zakończenia pod warunkiem jednak, że przyczyna wydłużenia terminu nie będzie spowodowana okolicznościami za które odpowiada Wykonawca.
7. Zmiana siedziby wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu
do umowy.
8. Zmiany w umowie mogą dotyczyć również:
1) zmiany w zakresie technologii wykonania umowy,
2) zmiana w zakresie podwykonawstwa, na zasadach określonych w umowie,
9. Wynagrodzenie wykonawcy może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadkach o których mowa w rozdziale XXII SWZ
10. Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. (szczegóły w SWZ rozdział XXII)
branża Ochrona, Wodno - kanalizacyjna
podbranża sprzęt i instalacje p-poż, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt i instalacje p-poż , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10427698 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 76 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie w branżach: budowlanej i sanitarnej. TZ.PNK.260.18.2024
10479326 2024-04-26
godz. 15:00
Podlaskie Modernizacja świetlicy w Koskach polegająca na remoncie wnętrza budynku świetlicy w miejscowości Koski, obejmująca roboty tj.: tynkowanie, malowanie ścian i sufitów, wykonanie posadz...
10484152 2024-04-29
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Serwisowanie systemów przeciwpożarowych na jednostkach pływających MW.
10486280 2024-04-29
godz. 10:00
Wielkopolskie DE.202.1.2024.248 Konserwacja instalacji ciepłej i zimnej wody oraz centralnego ogrzewania polegająca na wyczyszczeniu filtrów skośnych zamontowanych na instalacjach we wszystkich lokala...
10472517 2024-05-06
godz. 11:00
Śląskie Zad. 1. Wymiana kanalizacji sanitarnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ch. De Gaulle'a 3-9 w Tychach. Zad. 2. Wymiana kanalizacji sanitarnej w budynku mieszkalnym wielorodzinny...
10492418 2024-05-07
godz. 11:00
Łódzkie Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi. Przedmiot...
10488359 2024-05-07
godz. 18:00
Łódzkie Usługi przeprowadzenia przeglądów instalacji pożarowych zainstalowanych w Terminalu Pasażerskim.
10473418 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziarnowo – etap II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu rozbudowy budynku świetlicy wiejskiej w Dziarnowie. W II etapie rozbudo...
10473106 2024-05-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Roboty budowlane polegających na remoncie głównych ciągów wodociągowych w piwnicy budynków A i B Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu. 1. Przedmiotem z...
10487826 2024-05-17
godz. 11:00
Opolskie Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii NZP.2800.26.2024-TP