Przetarg 7728344 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z...

   
Analizuj Zamówienie 7728344 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-01
przedmiot ogłoszenia
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu na terenie Muzeum Fotografii
od strony południowej budynku zabytkowej Strzelnicy na nieruchomości przy ul. Królowej Jadwigi 220 – część B”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Numer referencyjny: 85/2020

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi robót ogólnobudowlanych polegających na budowie miejsc postojowych, chodników, bulodromu, ogrodzenia, elementów małej architektury wraz z dostawą i montażem, drenażu powierzchniowego, systemu miejsc postojowych i kontroli wjazdu, oświetlenia i iluminacji terenu oraz wykonaniu prac ogrodniczych zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót z dnia 05.06.2019r. znak sprawy AU-01-7.6743.2.312.2019.SST, pozwoleniem konserwatorskim nr 1385/18 z dnia 20.12.2018 oraz decyzją pozwolenia na budowę nr 635/6740.2/2019 z dnia 26.06.2019r., przedstawionych w treści niniejszej SIWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.2 Miejsce wykonania robót budowlanych - obszar inwestycji obejmuje działki nr 205/18, 204/11, 205/1 obręb 10 jednostka ewidencyjna Krowodrza .
1.3 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje zagospodarowanie opisanych wyżej działek poprzez między innymi:
1.3.1 wykonanie miejsc postojowych i chodników,
1.3.2 wykonanie bulodromu,
1.3.3 zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury,
1.3.4 wykonanie prac ogrodniczych,
1.3.5 wykonanie drenażu powierzchniowego,
1.3.6 wykonanie ogrodzenia,
1.3.7 wykonanie systemu miejsc postojowych i kontroli wjazdu,
1.3.8 wykonanie oświetlenia i iluminacji terenu,
1.3.9 uporządkowanie i rekultywacja terenu po zakończonych pracach.
1.4 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB), przedmiarami, opinią geologiczną, warunkami, jakie zostały nałożone na zamierzenie inwestycyjne decyzjami administracyjnymi. Integralną częścią SIWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SIWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, decyzje administracyjne dla zamierzenia inwestycyjnego, tabele elementów wytworzonych i likwidowanych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, stanowiące Załącznik B do SIWZ (1 plik w formacie zip).
1.5 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.6 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.6.1 wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zawierającej wymagane pozwolenia administracyjne, dziennik budowy, odbiory cząstkowe i końcowe oraz rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie wystąpiły w toku prac, jak również karty utrzymania poszczególnych elementów, zgodnie z załączonym schematem,
1.6.2 opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej,
1.6.3 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe).
1.6.4 wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, urządzeń małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.6.5 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
1.6.6 przeglądy, regulacje, naprawy i konserwacje elementów wytworzonych przez okres minimum 36 miesięcy, przy czym konserwacja obejmuje wykonanie
w istniejącym obiekcie budowlanym robót mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w dobrym stanie, w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem się czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania
w stanie zgodnym z przeznaczeniem tegoż obiektu, zaś naprawa obejmuje: wykonanie wszelkich czynności związanych bezpośrednio z remontem istniejącego elementu i przywrócenie mu stanu właściwego, zarówno pod względem użytkowym, jak i technicznym. Polega ona na częściowej rozbiórce lub demontażu elementu oraz na uzupełnieniu ubytków w zastosowaniu nowych materiałów,
1.6.7 po zakończeniu prac montażowo-budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
1.7 Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przypadku zorganizowania przez Zamawiającego spotkania
z zespołem projektowym opracowującym dokumentację projektową, które będzie miało miejsce w siedzibie biura Zamawiającego lub na terenie realizacji inwestycji.
1.8 Wykonawca o ile zajdzie taka konieczność zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu stałej organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa niezbędnych dla realizacji i odbioru przedmiotu umowy, w tym między innymi dotyczących zmiany organizacji ruchu (procedura ZDMK-7), zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZDMK (procedura ZDMK-12), zezwoleń na czasowe zajęcie pasa drogowego (procedura ZDMK-24) i/lub innych niezbędnych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
1.9 Na terenie części południowej Muzeum Fotografii od strony południowej budynku zabytkowej Strzelnicy na nieruchomości przy ul. Królowej Jadwigi 220 jest wykonana nawierzchnia mineralno-żywiczna, która jest objęta gwarancją i w przypadku jej uszkodzenia Wykonawca będzie ja musiał odtworzyć na własny koszt i przejąć gwarancję.
1.10 Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca musi przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram z podziałem na etapy roboty uwzględniający funkcjonowanie i dostęp do restauracji na terenie inwestycji.
1.11 Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania próbki kolorystyczne dla nawierzchni, obiektów małej architektury oraz pozostałych elementów.
1.12 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.13 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz
z zasadami BHP.
1.14 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”, która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak
i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska.
1.15 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.
1.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków,
a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.17 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót budowlanych do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych.
1.18 W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy ma obowiązek dopilnowania w szczególności:
1.18.1 ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności otaśmowanego oznakowania i stosownego zabezpieczenia obszaru, na którym prowadzone będą prace tak, aby na teren inwestycji nie mogły dostać się osoby trzecie,
1.18.2 oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
1.18.3 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami (według instrukcji przekazanej przez Zamawiającego),
1.18.4 wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a na żądanie przesłanie ich przedstawicielowi Zamawiającego,
1.18.5 po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót zgodnie ze zgłoszeniem, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku,
1.18.6 dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z zapisami umowy, z tym że powykonawczą dokumentację geodezyjną należy zgłosić do zasobu geodezyjnego zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
1.19 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne i inne tereny zieleni będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również że strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych i instalacyjnych, odpowiednio w różnych branżach i aspektach, z elementami infrastruktury towarzyszącej, niezbędnymi instalacjami i przyłączeniami oraz zagospodarowaniem terenu, włącznie z elementami i urządzeniami oraz obiektami małej architektury, nawierzchniami, rekultywacją terenu i nasadzeniami zieleni.
1.20 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter przykładowy i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz w razie konieczności uzyskania również niezbędnych uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem, w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji.
1.21 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, ziemne, fundamentowe, wykonanie podłoża i nawierzchni, demontażowe, montażowe, instalacyjne, nasadzeniowe i związane z zagospodarowaniem terenu, jak i porządkowe oraz obsługujące maszyny i urządzenia budowalne, były zatrudnione w ramach stosunku pracy, jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do dnia 12.03.2021r., liczonym od dnia zawarcia umowy.
3. Wykonawca musi obliczyć cenę ryczałtową oferty dla całości zamówienia obliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formularzu oferty, jako cenę za całość zamówienia i w rozbiciu na wartość robót budowlanych oraz nasadzeń zieleni. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach.
5. Wykonawca musi zaoferować:
5.1 co najmniej 12-miesięczny okres gwarancji na nasadzenia zieleni,
5.2 co najmniej 24-miesięczny okres gwarancji na urządzenia, tj. dostarczone lub wykonane i zamontowane urządzenia i elementy małej architektury wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów,
5.3 co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane, w tym również instalacje wchodzące w skład przedmiotu zamówienia wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów,
5.4 co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
5.5 zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące określonych w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie (kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych i innych dokumentach lub oświadczeniach producenta).
5.6 W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.
5.7 Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę przedmiotu zamówienia, jego konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym, realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, a także gwarancja obejmuje wymianę przedmiotu zamówienia lub jego elementów. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca powinien przekazać ją Zamawiającemu.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców,
do oferty powinien być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
7. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym wzór Formularza oferty oraz Załącznika A do niego stanowią integralną część SIWZ.
8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540200858-N-2020 z dnia: 2020-10-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
1.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że: 1.3.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 1.3.1.1 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika budowy, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz odbytą co najmniej 18 miesięczną praktykę na obiektach lub obszarach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami art. 37c, a także doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót drogowych, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu nawierzchni w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.3 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót elektrycznych, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu zewnętrznych instalacji oświetleniowych w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.4 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży ogrodniczej - posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie tworzenia lub rewitalizacji elementów i obiektów zieleni zlokalizowanych w parkach, ogrodach lub innych terenach zieleni lub terenach sportowych lub terenach rekreacyjnych, obejmujących każda z nich w szczególności wykonanie nasadzeń roślinności i trawników. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji wyżej wymienionych osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach i specjalnościach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla określonych funkcji. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 220, z późn. zm.) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1117 z późn. zm.). 1.3.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane w zakresie budowy/remontu/przebudowy/rozbudowy obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu o łącznej wartości wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ
W ogłoszeniu powinno być:
1.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że: 1.3.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 1.3.1.1 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika budowy, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz odbytą co najmniej 18 miesięczną praktykę na obiektach lub obszarach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami art. 37c, a także doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót drogowych, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu nawierzchni w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.3 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót elektrycznych, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu zewnętrznych instalacji oświetleniowych w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.4 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży ogrodniczej - posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie tworzenia lub rewitalizacji elementów i obiektów zieleni zlokalizowanych w parkach, ogrodach lub innych terenach zieleni lub terenach sportowych lub terenach rekreacyjnych, obejmujących każda z nich w szczególności wykonanie nasadzeń roślinności i trawników. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji wyżej wymienionych osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach i specjalnościach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla określonych funkcji. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 220, z późn. zm.) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1117 z późn. zm.). 1.3.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane w zakresie budowy/remontu/przebudowy/rozbudowy obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu o łącznej wartości wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-20, godzina: 10:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540204582-N-2020 z dnia: 2020-10-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540206970-N-2020 z dnia: 2020-10-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-26, godzina: 10:30
branża Drogownictwo, Energoelektryczna, Ochrona, Wodno - kanalizacyjna, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, oświetlenie, instalacje, zieleń, mała architektura, sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45110000, 45111291, 45112330, 45112710, 45220000, 45223000, 45223800, 45232451, 45233200, 45310000, 45311000, 77310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , oświetlenie , instalacje , zieleń , mała architektura , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487841 2024-05-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie 1. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji ...
10393632 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Budowa Stacji Uzdatniania Wody w CzyżeminkuPrzedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody w Czyżeminku o wydajności 51,40m3/h - w kształcie prostokąta o wymiarach 9,24x16,2...
10456689 2024-05-15
godz. 14:00
Mazowieckie Budowa naziemnego zbiornika magazynowego na wodę uzdatnioną na terenie dz. 628/14 w Okuniewie. Powstaje w kontekście projektu FENX.02.05-IW.01-0101/24 - Poprawa systemu zaopatrzenia w ...
10489361 2024-05-15
godz. 14:00
Wielkopolskie Wykaszanie traw na lotnisku. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykoszenia, zbioru i usunięcia (wywozu) masy roślinnej ze wskazanej przez Zamawiającego części terenu lotniska wojskow...
10491889 2024-05-16
godz. 09:00
Dolnośląskie Utworzenie nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Dobroszycach w ramach programu „Maluch+” 2022-2029 – modernizacja placu zabaw 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót bud...
10446926 2024-05-16
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie obiektów, sprzątanie i utrzymanie terenu oraz wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem budynków Oddziału Regionalnego Przedmiotem postępowania jest świadczenie kom...
10462961 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie „Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 – dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych” 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja p...
9090756 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym Przedmiot zamówienia polega na modernizacji budynku Urzędu Gminy w Krupskim Młynie. Obejmuje ona: docieplenie śc...
10483828 2024-05-24
godz. 13:30
Zachodniopomorskie Wymiana kaset domofonowych wraz z unifonami z analogowych na cyfrowe (2 szt.) przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinku.
9540358 2024-06-05
godz. 10:00
Pomorskie Zamówienie zostało podzielone na trzy etapy:Etap I – Rozbudowa drogi nr 1405G (ul. Wejherowska) wraz z budową ronda na skrzyżowaniu Wejherowska – Szkolna – Kartuska w Szemudzie.Eta...