Przetarg - Wyłonienie kadry obsługującej projekt Bądź twórczy -...

   
Analizuj Zamówienie 2441590 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-10-02
przedmiot ogłoszenia
Wyłonienie kadry obsługującej projekt Bądź twórczy - obserwuj, odkrywaj i działaj realizowany w latach 2012 - 2014 współfinansowan
y ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie kadry obsługującej projekt Bądź twórczy - obserwuj, odkrywaj i działaj realizowany w latach 2012 - 2014 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 1
Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. kadr.
Zadania specjalisty ds. kadr:
prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych do realizacji projektu,
prowadzenie rozliczeń z jednostkami zewnętrznymi m.in. ZUS, Urząd Skarbowy,
weryfikacja kart pracy zgodnie z harmonogramem zajęć,
prowadzenie pozostałej dokumentacji kadrowej,
współpraca z kierownikiem projektu.
Część 2
Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: księgowy/księgowa projektu.
Zadania księgowego/księgowej projektu:
wykonywanie zadań związanych z finansową realizacją projektu,
wspieranie działań kierownika projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu,
sporządzenie sprawozdań okresowych,
prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur,
współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z urzędem gminy w Naruszewie,
współpraca w zakresie księgowości z instytucją pośredniczącą i zarządzającą,
kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu,
odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie
z wytycznymi,
kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, wielkość budżetowania a wielkość zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu),
dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi,
comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonaną w oparciu o zapisy księgowe,
prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu,
przygotowanie raportów o finansowym postępie realizacji projektu,
zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia,
rejestracja faktur i rachunków wpływających,
weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania,
nadzór nad płatnościami dla wykonawców.
Część 3
Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Zespole Szkół w Nacpolsku.
Część 4
Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Zespole Szkół w Naruszewie.
Część 5
Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Szkole Podstawowej w Radzyminku.
Część 6
Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Szkole Podstawowej w Zaborowie..
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. kadr..
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania specjalisty ds. kadr:
prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych do realizacji projektu,
prowadzenie rozliczeń z jednostkami zewnętrznymi m.in. ZUS, Urząd Skarbowy,
weryfikacja kart pracy zgodnie z harmonogramem zajęć,
prowadzenie pozostałej dokumentacji kadrowej,
współpraca z kierownikiem projektu..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: księgowy lub księgowa projektu..
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania księgowego/księgowej projektu:
wykonywanie zadań związanych z finansową realizacją projektu,
wspieranie działań kierownika projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu,
sporządzenie sprawozdań okresowych,
prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur,
współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z urzędem gminy w Naruszewie,
współpraca w zakresie księgowości z instytucją pośredniczącą i zarządzającą,
kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu,
odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie
z wytycznymi,
kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, wielkość budżetowania a wielkość zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu),
dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi,
comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonaną w oparciu o zapisy księgowe,
prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu,
przygotowanie raportów o finansowym postępie realizacji projektu,
zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia,
rejestracja faktur i rachunków wpływających,
weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania,
nadzór nad płatnościami dla wykonawców..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Zespole Szkół w Nacpolsku..
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania specjalisty ds. realizacji projektu (dotyczy części 3-6):
opracowanie programu rozwojowego szkoły na czas realizacji projektu oraz odpowiedzialność za prawidłową jego realizację,
przygotowanie harmonogramu realizacji dodatkowej oferty edukacyjnej zgodnie z koncepcją projektową,
nadzór nad wdrażaniem programów rozwojowych w szkołach,
nadzór nad realizacją zajęć pozalekcyjnych, w tym udostępnianie sal dydaktycznych i wyposażenia,
nadzór nad terminowością prowadzonych zajęć, zgodnie z harmonogramem projektu,
monitorowanie i ewaluacja projektu w zakresie dydaktycznym,
bezpośrednia współpraca z kadrą prowadzącą zajęcia pozalekcyjne,
obserwacja co najmniej 2 rodzajów zajęć w czasie trwania projektu,
organizacja dowozu uczniów po zajęciach i na basen,
bezpośredni kontakt z uczniami - uczestnikami projektu oraz ich rodzicami,
obecność w szkole w czasie realizacji zajęć,
prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją dodatkowej oferty dla uczniów,
opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczniów z prowadzonych zajęć,
opracowanie sprawozdania z realizacji programu rozwojowego każdej szkoły na zakończenie projektu,
udział w spotkaniach zespołu projektowego wyznaczonych przez kierownika projektu - min. raz na kwartał..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Zespole Szkół w Naruszewie.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania specjalisty ds. realizacji projektu (dotyczy części 3-6):
opracowanie programu rozwojowego szkoły na czas realizacji projektu oraz odpowiedzialność za prawidłową jego realizację,
przygotowanie harmonogramu realizacji dodatkowej oferty edukacyjnej zgodnie z koncepcją projektową,
nadzór nad wdrażaniem programów rozwojowych w szkołach,
nadzór nad realizacją zajęć pozalekcyjnych, w tym udostępnianie sal dydaktycznych i wyposażenia,
nadzór nad terminowością prowadzonych zajęć, zgodnie z harmonogramem projektu,
monitorowanie i ewaluacja projektu w zakresie dydaktycznym,
bezpośrednia współpraca z kadrą prowadzącą zajęcia pozalekcyjne,
obserwacja co najmniej 2 rodzajów zajęć w czasie trwania projektu,
organizacja dowozu uczniów po zajęciach i na basen,
bezpośredni kontakt z uczniami - uczestnikami projektu oraz ich rodzicami,
obecność w szkole w czasie realizacji zajęć,
prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją dodatkowej oferty dla uczniów,
opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczniów z prowadzonych zajęć,
opracowanie sprawozdania z realizacji programu rozwojowego każdej szkoły na zakończenie projektu,
udział w spotkaniach zespołu projektowego wyznaczonych przez kierownika projektu - min. raz na kwartał..
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Szkole Podstawowej w Radzyminku..
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania specjalisty ds. realizacji projektu (dotyczy części 3-6):
opracowanie programu rozwojowego szkoły na czas realizacji projektu oraz odpowiedzialność za prawidłową jego realizację,
przygotowanie harmonogramu realizacji dodatkowej oferty edukacyjnej zgodnie z koncepcją projektową,
nadzór nad wdrażaniem programów rozwojowych w szkołach,
nadzór nad realizacją zajęć pozalekcyjnych, w tym udostępnianie sal dydaktycznych i wyposażenia,
nadzór nad terminowością prowadzonych zajęć, zgodnie z harmonogramem projektu,
monitorowanie i ewaluacja projektu w zakresie dydaktycznym,
bezpośrednia współpraca z kadrą prowadzącą zajęcia pozalekcyjne,
obserwacja co najmniej 2 rodzajów zajęć w czasie trwania projektu,
organizacja dowozu uczniów po zajęciach i na basen,
bezpośredni kontakt z uczniami - uczestnikami projektu oraz ich rodzicami,
obecność w szkole w czasie realizacji zajęć,
prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją dodatkowej oferty dla uczniów,
opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczniów z prowadzonych zajęć,
opracowanie sprawozdania z realizacji programu rozwojowego każdej szkoły na zakończenie projektu,
udział w spotkaniach zespołu projektowego wyznaczonych przez kierownika projektu - min. raz na kwartał..
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: specjalista ds. realizacji projektu w Szkole Podstawowej w Zaborowie..
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania specjalisty ds. realizacji projektu (dotyczy części 3-6):
opracowanie programu rozwojowego szkoły na czas realizacji projektu oraz odpowiedzialność za prawidłową jego realizację,
przygotowanie harmonogramu realizacji dodatkowej oferty edukacyjnej zgodnie z koncepcją projektową,
nadzór nad wdrażaniem programów rozwojowych w szkołach,
nadzór nad realizacją zajęć pozalekcyjnych, w tym udostępnianie sal dydaktycznych i wyposażenia,
nadzór nad terminowością prowadzonych zajęć, zgodnie z harmonogramem projektu,
monitorowanie i ewaluacja projektu w zakresie dydaktycznym,
bezpośrednia współpraca z kadrą prowadzącą zajęcia pozalekcyjne,
obserwacja co najmniej 2 rodzajów zajęć w czasie trwania projektu,
organizacja dowozu uczniów po zajęciach i na basen,
bezpośredni kontakt z uczniami - uczestnikami projektu oraz ich rodzicami,
obecność w szkole w czasie realizacji zajęć,
prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją dodatkowej oferty dla uczniów,
opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczniów z prowadzonych zajęć,
opracowanie sprawozdania z realizacji programu rozwojowego każdej szkoły na zakończenie projektu,
udział w spotkaniach zespołu projektowego wyznaczonych przez kierownika projektu - min. raz na kwartał..
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Praca
podbranża usługi księgowe, analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 79211000, 79211100, 79414000, 79630000, 79631000, 79633000, 80000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe, analizy, audyty, certyfikaty, statystyki