Przetarg 7303906 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie...

   
Analizuj Zamówienie 7303906 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-28
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w rejonie administrowan
ym przez ADM nr 5 w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: TZP-002/07/2020

Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy bieżące i konserwacje stolarsko-szklarskie w rejonie ADM nr 5 (wg stawek do kosztorysowania) wyszczególnione w zakresie prac ujętym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. W kalkulacji należy uwzględnić koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia.
Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w:
1) budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych i użytkowych w tych budynkach,
2) lokalach mieszkalnych i użytkowych gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
3) gminnych budynkach gospodarczych,
4) innych nieruchomościach.
Uwaga !
Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów i sprzętu podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest:
-pełnić dyżury:
- poniedziałki - 16ºº - 7ºº
- wtorki - 16³º - 7ºº
- środy, czwartki - 15ºº - 7ºº
- w weekendy ( tj. piątek od godz. 15ºº do poniedziałku do godz. 7ºº )
- w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( 24 h liczone od godz. 0ºº )
-w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący zabezpieczenie awarii,
-usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin,
-naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego.
-prowadzić rejestr zgłoszeń awarii i usterek z adnotacją o terminie i sposobie ich usunięcia
-zgłaszać się w Dziale Technicznym Administracji nr 5 jeden raz dziennie (godz. 7:00 – 9:00) w celu uzgodnienia bieżących potrzeb zamawiającego
-zobowiązany jest, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zapewnić personel posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, w tym posiadający wymagane prawem uprawnienia, jak również wszelkie materiały i sprzęt itp. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie robót zgodnie z przepisami BHP i P-Pożarowych.
Weryfikacja zgłoszonych i wykonanych robót w ramach awarii w czasie trwania dyżuru nastąpi w niżej wymieniony sposób:
-Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
Użyte do wykonania materiały, winny posiadać niezbędne aprobaty i atesty techniczne wydane przez stosowne jednostki aprobujące. Spis jednostek zestawiony został w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 roku w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. 2004r. Nr 249 poz. 2497 ze zm.)
-zgłoszenie wystąpienia awarii należy zgłosić Inspektorowi ds. technicznych lub Kierownikowi Administracji następnego dnia roboczego w siedzibie Administracji
-zgłoszenie wymaga dostarczonego w formie pisemnego zlecenia roboczego zawierającego opis zdarzenia, datę i godzinę zdarzenia, dane osoby zgłaszającej awarię i jej numer kontaktowy oraz w razie możliwości czytelny podpis osoby zgłaszającej.
-po otrzymaniu pisemnego zlecenia od wykonawcy, Inspektor ds. technicznych dokona weryfikacji faktu wystąpienia awarii.
Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża obsługa techniczna nieruchomości, okna, drzwi
kody CPV 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości , okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10507873 2024-05-13
godz. 08:00
Śląskie SAMOZAMYKACZ DRZWIOWY UNIWERSALNY ( ZKR AM767714 )
10521067 2024-05-13
godz. 09:15
Świętokrzyskie CKP.3037.9.2024 Obsługa techniczna obiektów Centrum Kreatywności Pałacyk przy ul. Konstytucji 3 Maja 15, 27 – 200 Starachowice. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Obsługa techniczna obiektó...
10499324 2024-05-13
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych klasy EI 30 o wymiarach 2000 x 2000 w KMP Nowy Sącz
10490623 2024-05-13
godz. 14:00
Mazowieckie Kompleksowa obsługa, konserwacje, przeglądy, naprawy oraz usuwanie awarii w instalacjach i systemach technicznych w budynku biurowym nr 45 w Poznaniu, ul. Za Groblą 8 – umowa ramowa 1....
10502730 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów konserwacyjnych i naprawa drzwi przeciwpożarowych zamontowanych w budynkach Wojskowej Akademii Technicznej. Do opisu przedmiotu ...
10428676 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej na terenie nieruchomości, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ...
10519789 2024-05-20
godz. 12:00
Pomorskie NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO - przystosowanego do zainstalowania urządzeń telekomunikacyjnych, usytuowanego na parterze budynku administracyjnego na terenie Szpitala.
10455310 2024-05-24
godz. 12:00
Pomorskie Konserwacja drzwi wejściowych do budynku.
10499499 2024-05-31
godz. 00:00
Dolnośląskie Wymiana stolarki okiennej w Kościele Podwyższenia Krzyża Świętego w Żarkach Średnich
10520269 2024-06-13
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z inwentaryzacją zasobu, w podziale na VI części Cz...