Przetarg 7280311 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie...

   
Analizuj Zamówienie 7280311 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-15
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w rejonie administrowan
ym przez ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: TZP-002/53/2019

Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy bieżące i konserwacje stolarsko-szklarskie w rejonie ADM nr 3 (wg stawek do kosztorysowania) wyszczególnione w zakresie prac ujętym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. W kalkulacji należy uwzględnić koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia.
Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w:
1) budynkach należących w 100 % do gminy,
2) lokalach mieszkalnych i użytkowych gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
3) gminnych budynkach gospodarczych,
4) innych nieruchomościach.
Uwaga !
Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów i sprzętu podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały i sprzęt w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest:
pełnić dyżury:
- poniedziałki - 16ºº - 7ºº
- wtorki - 16³º - 7ºº
- środy, czwartki - 15ºº - 7ºº
- w weekendy (tj. piątek od godz. 15ºº do poniedziałku do godz. 7ºº )
- w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( 24 h liczone od godz. 0ºº )
w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący zabezpieczenie awarii,
usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin,
naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego.
prowadzić rejestr zgłoszeń awarii i usterek z adnotacją o terminie i sposobie ich usunięcia
zgłaszać się w Dziale Technicznym Administracji nr 2 raz dziennie (godz. 7:00 – 9:00) w celu uzgodnienia bieżących potrzeb zamawiającego
zobowiązany jest, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zapewnić personel posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, w tym posiadający wymagane prawem uprawnienia, jak również wszelkie materiały i sprzęt itp. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie robót zgodnie z przepisami BHP i P-Pożarowych.
Weryfikacja zgłoszonych i wykonanych robót w ramach awarii w czasie trwania dyżuru nastąpi w niżej wymieniony sposób:
Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
Użyte do wykonania materiały, winny posiadać niezbędne aprobaty i atesty techniczne wydane przez stosowne jednostki aprobujące. Spis jednostek zestawiony został w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 roku w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. 2004r. Nr 249 poz. 2497 ze zm.)
zgłoszenie wystąpienia awarii należy zgłosić Inspektorowi ds. technicznych lub Kierownikowi Administracji następnego dnia roboczego w siedzibie Administracji
zgłoszenie wymaga dostarczonego w formie pisemnego zlecenia roboczego zawierającego opis zdarzenia, datę i godzinę zdarzenia, dane osoby zgłaszającej awarię i jej numer kontaktowy oraz w razie możliwości czytelny podpis osoby zgłaszającej.
po otrzymaniu pisemnego zlecenia od wykonawcy, Inspektor ds. technicznych dokona weryfikacji faktu wystąpienia awarii.
Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża obsługa techniczna nieruchomości, okna, drzwi
kody CPV 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości , okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441578 2024-04-20
godz. 23:59
Świętokrzyskie Zlecę Montaż drzwi
10441428 2024-04-21
godz. 23:59
Podkarpackie Zlecę wykonanie skrzydła drzwiowego o wymiarach 180 x 70 cm
10429906 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie „Świadczenie drobnych, codziennych usług konserwacyjnych na terenie budynku przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie” Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu dro...
10429518 2024-04-22
godz. 14:00
Śląskie Wymiana okien w nastawni blokowej nr 3 w TAURON Wytwarzanie Spółka Akcyjna - Oddział Elektrownia Jaworzno - Elektrownia III
10338376 2024-04-24
godz. 09:00
Śląskie Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w mieszkaniowym zasobie gminy Siemianowice Śląskie
10433547 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług konserwacji i serwisu z zakresu obsługi technicznej budynków PSE SA w Radomiu przy ul. Żeromskiego
10458455 2024-04-25
godz. 09:00
Mazowieckie CUW.DZP.261.5.2024 Termomodernizacja obiektów szkolnych – modernizacja stolarki okiennej w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10464268 2024-05-06
godz. 10:15
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie właściwych warunków sanitarnych oraz sprawne przywracanie funkcjonalności instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w przypadku aw...
10483703 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną apa...
10488044 2024-05-13
godz. 14:00
Łódzkie Wymiana 3 szt. okien dachowych w budynku mieszkalnym Boh. W-wy 5 A w Brzezinach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wymiana 3 szt okien dachowych w budynku mieszkalnym przy ul.Boh. W-wy 5a w Brzezin...