Przetarg 7294176 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie...

   
Analizuj Zamówienie 7294176 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-22
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w rejonie administrowanym przez
ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: TZP-002/52/2019

Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy bieżące i konserwacje elektryczne w rejonie ADM nr 3 (wg stawek do kosztorysowania) wyszczególnione w zakresie prac ujętym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. W kalkulacji należy uwzględnić koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia.
Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w:
1) budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych i użytkowych w tych budynkach,
2) lokalach mieszkalnych i użytkowych gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
3) gminnych budynkach gospodarczych,
4) innych nieruchomościach.
Uwaga !Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest:
pełnić dyżury:
- poniedziałki - 16ºº - 7ºº
- wtorki - 16³º - 7ºº
- środy, czwartki - 15ºº - 7ºº
- w weekendy ( tj. piątek od godz. 15ºº do poniedziałku do godz. 7ºº )
- w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( 24 h liczone od godz. 0ºº )
-w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący zabezpieczenie awarii,
-usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin,
-naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego.
-prowadzić rejestr zgłoszeń awarii i usterek z adnotacją o terminie i sposobie ich usunięcia
-zgłaszać się w Dziale Technicznym Administracji nr 3 jeden raz dziennie (godz. 7:00 – 9:00) w celu uzgodnienia bieżących potrzeb zamawiającego
-zobowiązany jest, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zapewnić personel posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, w tym posiadający wymagane prawem uprawnienia, jak również wszelkie materiały i sprzęt itp. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie robót zgodnie z przepisami BHP i P-Pożarowych.
Weryfikacja zgłoszonych i wykonanych robót w ramach awarii w czasie trwania dyżuru nastąpi w niżej wymieniony sposób:
-Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
Użyte do wykonania materiały, winny posiadać niezbędne aprobaty i atesty techniczne wydane przez stosowne jednostki aprobujące. Spis jednostek zestawiony został w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 roku w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. 2004r. Nr 349 poz. 2497 ze zm.)
-zgłoszenie wystąpienia awarii należy zgłosić Inspektorowi ds. technicznych lub Kierownikowi Administracji następnego dnia roboczego w siedzibie Administracji
-zgłoszenie wymaga dostarczonego w formie pisemnego zlecenia roboczego zawierającego opis zdarzenia, datę i godzinę zdarzenia, dane osoby zgłaszającej awarię i jej numer kontaktowy oraz w razie możliwości czytelny podpis osoby zgłaszającej.
-po otrzymaniu pisemnego zlecenia od wykonawcy, Inspektor ds. technicznych dokona weryfikacji faktu wystąpienia awarii.
Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
branża Energoelektryczna, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża instalacje wewnętrzne, obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 45310000, 50711000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje wewnętrzne , obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10392366 2024-04-17
godz. 11:00
Mazowieckie Utworzenie centrum integracyjno-społecznego w Sadownem Przedmiotem zamówienia jest:a) utworzenie centrum poprzez dostosowanie budynku po byłym przedszkolu w Sadownem na potrzeby centrum ...
10407226 2024-04-17
godz. 12:00
Podkarpackie Zakup i montaż nowej siłowni telekomunikacyjnej dla KP2. "Baranówka" w Rzeszowie.
10393837 2024-04-18
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Remonty,konserwacja, drobne naprawy, usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, w obiektach stanowiących własność Gminy...
10429301 2024-04-19
godz. 11:00
Opolskie Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim ...
10431180 2024-04-19
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży elektrycznej oraz przeglądy elektryczne w budynkach i lokalach położonych na terenie miasta Giżycko - Administrator Giżycko
10345507 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie Remont pokrycia dachu wraz z wymianą orynnowania i wymianą instalacji odgromowej na budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 w Jaworznie, ul. A.Mroczka 53c Przedmiotem zamówienia jest remont po...
10425443 2024-04-26
godz. 11:00
Podlaskie Wykonanie remontu instalacji elektrycznych w gminnych lokalach użytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarządzanych przez ZMK w Białymstoku w tym zabytkowych oraz siedzibie ...
10439392 2024-04-26
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa, montaż i uruchomienie układu do kompensacji mocy biernej w układzie zasilania w energię elektryczną
10428676 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej na terenie nieruchomości, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ...
10485934 2024-05-27
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana WLZ na klatkach schodowych z doprowadzeniem zasilania do lokali wraz z wymianą tablic w budynku przy ul. Wodociągowej 5 A-G w Szczecinku.