Przetarg - Wykonanie i rozliczenie inwentaryzacji składników majątku...

   
Analizuj Zamówienie 4595578 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2016-09-21
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie i rozliczenie inwentaryzacji składników majątku Polskiej Akademii Nauk
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i roz
liczenie inwentaryzacji składników majątku Polskiej Akademii Nauk w zakresie: określonym w Klasyfikacji Środków Trwałych, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 10 grudnia 2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz. U. z 2010 r. Nr 242, poz. 1622):
l) grupy środków trwałych od 0 do 7 w całości,
2) grupa 8 według wykazu rzeczowego wymienionego w załączniku do umowy, 3) grupa 9 w całości.
2. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy dokumentację (Wypisy/wyrysy z rejestru gruntów i ewidencji budynków dla wszystkich lokalizacji) oraz ewidencje środków trwałych w poszczególnych jednostkach w formie elektronicznej lub papierowej najpóźniej 2 dni po zawarciu umowy.
3. Inwentaryzacja będzie wykonana zgodnie z obowiązującymi zapisami Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U z 2016 r., poz. 1047), metodą spisu z natury dla wszystkich grup wg KŚT lub określonych w załączniku do umowy.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowej Procedury realizacji umowy wraz ze wzorami niezbędnych formularzy i przedstawienia jej Zamawiającemu do akceptacji w terminie 5 (pięciu) dni od dnia zawarcia Umowy.
5. Procedura realizacji umowy, o której mowa w ust. 4 winna obejmować:
l) zasady postępowania pomiędzy stronami umowy dla terminowego przeprowadzenia inwentaryzacji z określeniem: osób wyznaczonych do przeprowadzenia spisów w poszczególnych obszarach spisowych po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, sposobów komunikacji pomiędzy stronami umowy w poszczególnych obszarach spisowych, organizacji i technik prowadzenia spisu,
2) formularze w ramach procedury obejmujące wzory dokumentów: arkusz spisu z natury, zbiorcze zastawienie arkuszy spisu z natury, oświadczenie osoby odpowiedzialnej, protokół różnic inwentaryzacyjnych, zestawienie różnic inwentaryzacyjnych oraz inne formularze wynikające z praktyki Wykonawcy, które zapewnią sprawną realizację umowy.
6. Przygotowana przez Wykonawcę Procedura realizacji umowy i wzory formularzy powinny zostać przekazane w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD w formacie MS Word lub RTF oraz Excel, PDF i MS Project lub innych równoważnych, powszechnie stosowanych.
7. Zamawiający zaakceptuje Procedurę realizacji umowy lub zgłosi zastrzeżenia w terminie 2 dni roboczych od jej otrzymania. Wykonawca przekaże Zamawiającemu poprawioną Procedurę uwzględniającą uwagi Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od otrzymania uwag.
8. Po zatwierdzeniu Procedury realizacji umowy i odebraniu jej przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 2 (dwa) dni robocze przystąpi do prac inwentaryzacyjnych.
9. Majątek znajduje się w lokalizacjach na terenie kraju wymienionych w załączniku do umowy. Łącznie przewidzianych do spisu jest 39 000 środków trwałych.
10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu plan wykonania spisu w poszczególnych lokalizacjach, w terminie 3 dni od zawarcia umowy (w formie elektronicznej). O utrudnieniach w realizacji spisu leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca poinformuje w sposób określony w umowie. Za opóźnienia leżące po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
11. Oklejenie spisanych środków trwałych (majątek ruchomy) kodem kreskowym, etykiety foliowe z nadrukiem termotransferowym żywicznym, o wymiarach 50x25mm, zgodnie z jednym z poniższych standardów: Code 128, EAN-8, EAN-13, PDF, QR Code. Zamawiający w terminie 3 dni od zawarcia umowy przekaże Wykonawcy (drogą pisemną lub elektroniczną) informację odnośnie wymaganego sposobu numeracji środków.
12. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do PAN rozliczonej inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachumkowości, z propozycjami dotyczącymi różnic inwentaryzacyjnych. Wyniki inwentaryzacji zostaną sporządzone przez Wykonawcę i przekazane PAN według schematu podanego w załączniku nr 3 do umowy.
13. Przy dokonywaniu spisu przez Wykonawcę, Zamawiający zapewni asystę w postaci pracownika jednostki, której majątek podlega spisowi. Spisanie wszystkich składników majątku danej jednostki zostanie potwierdzone podpisem osoby asystującej.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na piśmie przedstawił sprawozdanie końcowe.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża wycena majątkowa
kody CPV 22130000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wycena majątkowa