Przetarg 7322846 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich...

   
Analizuj Zamówienie 7322846 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-07
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wo
jewódzkich w Kłodawie Zadanie nr 1 – teren ODW Kłodawa, teren miejski - m. Strzelce Krajeńskie, Zadanie nr 2 – teren ODW Drezdenko, teren miejski - m. Dobiegniew, m. Drezdenko, Zadanie nr 3 – teren ODW Ośno Lubuskie, teren miejski - m. Rzepin, Zadanie nr 4 – teren ODW Sulęcin, teren miejski - m. Sulęcin, m. Międzyrzecz-Bobowicko, m. Torzym, m. Lubniewice, m. Skwierzyna, zadanie nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski
Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3310-9/2020

PRZEDMIOTEM ZAMOWIENIA JEST :

Zadanie nr 1 – teren ODW Kłodawa, teren miejski - m. Strzelce Krajeńskie
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia.

3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.


Zadanie nr 2 – teren ODW Drezdenko, teren miejski - m. Dobiegniew, m. Drezdenko
m. Dobiegniew
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy

m. Drezdenko
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) wraz z z wywozem nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.


Zadanie nr 3 – teren ODW Ośno Lubuskie, teren miejski - m. Rzepin
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia.

3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.


Zadanie nr 4 – teren ODW Sulęcin, teren miejski - m. Sulęcin, m. Międzyrzecz-Bobowicko, m. Torzym,
m. Lubniewice, m. Skwierzyna
m. Sulęcin
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia.
3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.

m. Międzyrzecz-Bobowicko
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) z wywozem nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 4 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.

m. Torzym
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia.
3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy
m. Lubniewice
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy;
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia.
3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy

m. Skwierzyna
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy
krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści
i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni),
z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie
obowiązywania umowy
2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.


Zadanie nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski
1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy.

DOTYCZY Zadań 1-5:
1) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
Prowadzone roboty w pasie drogowym należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót drogowych. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania.

2) W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił ……….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej.
Dodatkowo Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć ilości sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np. po wichurze, burzy oraz rozmiaru prac porządkowych jakie należy w związku z tym wykonać.


PRAWO OPCJI (DOTYCZY ZADANIA NR 5)
Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art.
34 ust. 5 ustawy Pzp.
1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum).
Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ (dla
zadania nr 5).
Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, dla zadania nr 5 .
2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji
Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie:
- dla zadania nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski
3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:
- w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, warunków pogodowych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia,
- w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. II Prawo opcji w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia.

Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności:
- konieczność utrzymania czystości na odcinkach zamiejskich, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia "podstawowego",
- pilna konieczność usunięcia zanieczyszczeń z jezdni, chodników i pasów zieleni stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg,
- ujawnienie przez Zamawiającego błędów w opisie przedmiotu zamówienia.

Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do
4) Termin realizacji usług objętych opcją
Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 15.11.2020r.
5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją
Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia
na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania.
Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy
nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje,
że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.
6) Wynagrodzenie Wykonawcy
Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będzie liczone wg stawek jednostkowych wskazanych w
ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac
wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywistych ilości usług zrealizowanych w ramach opcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – teren ODW Kłodawa, teren miejski - m. Strzelce Krajeńskie
Zadanie nr 1 – teren ODW Kłodawa, teren miejski - m. Strzelce Krajeńskie 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. Prowadzone roboty w pasie drogowym należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót drogowych. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił ……….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć ilości sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np. po wichurze, burzy oraz rozmiaru prac porządkowych jakie należy w związku z tym wykonać.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – teren ODW Drezdenko, teren miejski - m. Dobiegniew, m. Drezdenko
Zadanie nr 2 – teren ODW Drezdenko, teren miejski - m. Dobiegniew, m. Drezdenko m. Dobiegniew 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy m. Drezdenko 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) wraz z z wywozem nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. Prowadzone roboty w pasie drogowym należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót drogowych. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił ……….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć ilości sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np. po wichurze, burzy oraz rozmiaru prac porządkowych jakie należy w związku z tym wykonać.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – teren ODW Ośno Lubuskie, teren miejski - m. Rzepin
Zadanie nr 3 – teren ODW Ośno Lubuskie, teren miejski - m. Rzepin 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. Prowadzone roboty w pasie drogowym należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót drogowych. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił ……….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć ilości sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np. po wichurze, burzy oraz rozmiaru prac porządkowych jakie należy w związku z tym wykonać.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – teren ODW Sulęcin, teren miejski - m. Sulęcin, m. Międzyrzecz-Bobowicko, m. Torzym, m. Lubniewice, m. Skwierzyna
Zadanie nr 4 – teren ODW Sulęcin, teren miejski - m. Sulęcin, m. Międzyrzecz-Bobowicko, m. Torzym, m. Lubniewice, m. Skwierzyna m. Sulęcin 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. m. Międzyrzecz-Bobowicko 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) z wywozem nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 4 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. m. Torzym 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy m. Lubniewice 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy; 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie pisemnym poleceniem. Termin wykonania maksymalnie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia. 3) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy m. Skwierzyna 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz utrzymanie czystości poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – 3 razy w trakcie obowiązywania umowy 2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. Prowadzone roboty w pasie drogowym należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót drogowych. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił ……….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć ilości sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np. po wichurze, burzy oraz rozmiaru prac porządkowych jakie należy w związku z tym wykonać.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski
Zadanie nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski 1) Utrzymanie czystości nawierzchni poprzez: zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. po 0.50 m przy krawężnikach (obustronnie) oraz usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), z wywozem wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. 2) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości – po stronie Wykonawcy. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty. Prowadzone roboty w pasie drogowym należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót drogowych. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np.: po wichurze, burzy, ulewnych opadach deszczu itp. maksymalny czas na przystąpienie do usunięcie zanieczyszczeń spowodowanych przez powyższe okoliczności będzie wynosił ……….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego, poczty elektronicznej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że nie jest w stanie przewidzieć ilości sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego np. po wichurze, burzy oraz rozmiaru prac porządkowych jakie należy w związku z tym wykonać. PRAWO OPCJI Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ (dla zadania nr 5). Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, dla zadania nr 5 . 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, warunków pogodowych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. II Prawo opcji w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia. Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność utrzymania czystości na odcinkach zamiejskich, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia "podstawowego", - pilna konieczność usunięcia zanieczyszczeń z jezdni, chodników i pasów zieleni stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg, - ujawnienie przez Zamawiającego błędów w opisie przedmiotu zamówienia. Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 15.11.2020r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będzie liczone wg stawek jednostkowych wskazanych w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywistych ilości usług zrealizowanych w ramach opcji.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90610000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343814 2024-04-02
godz. 12:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest: Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Czarnkowie.Przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacj...
10369669 2024-04-04
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Mechaniczne zamiatanie ulic na terenie Miasta Świdwin. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic na terenie Miasta Świdwin. Szczegół...
10380635 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie Bieżące utrzymanie infrastruktury odwodnienia na odcinku drogowym Trasa Łagiewnicka w Krakowie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie elementów odwodnienia i instalacji ...
10403407 2024-04-10
godz. 12:00
Podkarpackie Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2024
10439980 2024-04-22
godz. 10:00
Małopolskie Świadczenie usług porządkowych (zewnętrznych) na terenie nieruchomości położonych w Nowym Sączu przy ulicy Berka Joselewicza 6, ulicy Długosza 28-30 i 30a.
10464161 2024-04-26
godz. 16:00
Mazowieckie Szanowni Państwo ORLEN Spółka Akcyjna zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu nr PKN/2/001372/24 - UTRZYMANIE LETNIO-ZIMOWE - ZP W PŁOCKU – DZ. 5,6,7-L – FARMA FOTOWOLTAICZNA (...
10485739 2024-04-30
godz. 12:00
Pomorskie RGIS.271.03.2024.FA Zamiatanie ulic na terenie Gminy Gniewino. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zamiatanie ulic - 1 szt.
10485302 2024-05-02
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia pn. Sprzątanie zewnętrzne w obiektach Oddziału ZUS w Bydgoszczy i terenowych jednostkach organizacyjnych wraz z pielęgnacją zieleni Szczegó...
10479456 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Utrzymanie czystości i porządku na terenach gmin...
10483988 2024-05-29
godz. 10:00
Mazowieckie Czyszczenie drogowych obiektów inżynierskich i ekranów przeciwhałasowych. Szczegółowe zapisy znajdują się w SWZ udostępnionej na stronie: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl