Przetarg 11618804 - Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz naprawy...

   
Analizuj Zamówienie 11618804
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG Zamość oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaop
atrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji w zakresie 9 (dziewięciu) części.

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, konserwacji oraz naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG Zamość oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w ich miejscach dyslokacji w zakresie 9 (dziewięciu) części: Część nr 1 – Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Zamość. Część nr 2 – Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Lublin. Część nr 3 - Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Chełm. Część nr 4 - Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Hrubieszów. Część nr 5 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Zamość. Część nr 6 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Lublin. Część nr 7 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Chełm. Część nr 8 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Hrubieszów. Część nr 9 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu – w 2025r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;Zastosowanie prawa opcji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ odpowiednio do danej części. Szczegółowe wymagania co do wykonania usługi zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ odpowiednio do danej części.Wymagania Zamawiającego w stosunku do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę.Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności związane z realizacją umowy tj. kierowców i osób realizujących naprawy sprzętu służby żywnościowej na podstawie umowy o pracę.Zatrudnienie pracowników, o których mowa w ust. 1 powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji Umowy, wskazany w § 2 ust. 1 wzoru umowy. W przypadku ustania zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 1 w trakcie okresu, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić innych pracowników na warunkach określonych w ust. 1 w terminie 7 dni od dnia ustania zatrudnienia.Wznowienie: Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w Umowie.Do praw i obowiązków wykonawcy oraz Zamawiającego w ramach wykonania wznowienia zamówienia mają w całości zastosowanie wszystkie postanowienia niniejszej Umowy
Część zamówienia: LOT-0001 Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Zamość. Część nr 1 – Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Zamość.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0002 Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Lublin. Część nr 2 – Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0003 Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Chełm. Część nr 3 - Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Chełm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0004 Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Hrubieszów. Część nr 4 – Wykonanie usług w zakresie kwartalnego przeglądu, konserwacji a także obsługi sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w garnizonie Hrubieszów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0005 Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Zamość. Część nr 5 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Zamość.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0006 Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Lublin. Część nr 6 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Lublin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0007 Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Chełm. Część nr 7 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Chełm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0008 Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Hrubieszów. Część nr 8 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu - Garnizon Hrubieszów..Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;

Część zamówienia: LOT-0009 Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu – w 2025r. Część nr 9 – Naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej w 32 WOG w Zamościu – w 2025r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7, części nr 8, części nr 9 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ; 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9 spakowane w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ;UWAGA : termin wykonania zamówienia dla części nr 9 : od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025r. - zgodnie z rozdziałem XI SWZ .W dalszej części ogłoszenia Zamawiający wpisał szacowany termin realizacji zamówienia w miesiącach tj. 1 miesiąc gdyż nie jest w stanie określić konkretnej daty początkowej realizacji zamówienia tj. dzień podpisania umowy tj.
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 50000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt gospodarstwa domowego