Przetarg 11618775 - Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i...

   
Analizuj Zamówienie 11618775
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 (II)

1. Opis przedmiotu zamówienia (szczegóły zawiera SWZ):1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dl
a Gminy Miasto Stargard sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026;2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na XI części:a) część I – dostawa agregatów o mocy 100 kW – 2 szt.b) część II – dostawa agregatu o mocy 240 kW – 1 szt.c) część III – dostawa agregatu o mocy 320 kW – 1 szt.d) część IV – dostawa agregatów średniej mocy (50 kW - 1 szt., 35 kW - 1 szt., 20 kW – 1 szt., 15 kW - 2 szt.) razem 5 sztuke) część V – dostawa zbiorników na wodę pitną – 20 szt.f) część VI – dostawa sprzętu niezbędnego do przygotowania żywności (kotły elektryczne 7 szt., szafy chłodnicze dwudrzwiowe 9 szt., szafy mroźnicze 9 szt., taborety elektryczne 18 szt., garnki z pokrywą i kranem 18 szt.)g) część VII – dostawa magazynu energii 40 kWh – 1 szt.h) część VIII - dostawa worków przeciwpowodziowych – 30 000 szt.i) część IX - dostawa szufli do piasku – 150 szt., napełniaczy do worków przeciwpowodziowych – 2 szt., zapór przeciwpowodziowych 100m (10mx10) – 3 szt.,j) część X - dostawa pomp zatapialnych do wody zanieczyszczonej – 5 szt.k) część XI - dostawa beczkowozów 5000l – 2 szt.3) Wykonawcy mogą się ubiegać o dowolne części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru wykonawców odrębnie na każdą z części zamówienia, z którymi zostaną zawarte umowy;4) Szczegółowy opis zamawianego asortymentu i wymagań określa załącznik nr 4 (OPZ);5) W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” (należy każdorazowo dodać do odniesienia wyrazy „lub równoważne”). Jeżeli w dokumentach zamówienia dla jego opisu wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.6) Pozostałe obowiązki Wykonawcy – określa wzór umowy (załącznik nr 5);2. 3. Procedura – art. 30 ust. 4 ustawy. Zamawiający informuje, że oczekuje w niniejszym postepowaniu ofert jedynie do części I, II, III, IV, V, VI. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy dla części VII, VIII, IX, X i XI Zamawiający będzie stosować przepisy ustawy właściwe dla wartości tej części zamówienia – oznacza to, że do wyboru wykonawców dla części od VII do XI Zamawiający zastosuje wewnętrzne regulacje przewidziane dla zamówień o wartościach nie przekraczających 130 tys. zł, a więc bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowania (zapytania ofertowe) dla części VII, VIII, IX, X, i XI będą prowadzone na platformie zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard3. Zamawiający korzysta z PRAWA OPCJI zgodnie z postanowieniami art. 440 ustawy.1) 1) Opcje będą miały zastosowanie w zakresie części I, IV, V i VI;2) Cały zakres zamówienia podzielony zostaje na zakres podstawowy i zakres opcjonalny. Szczegółowy podział określony jest w formularzach (załączniki nr 1,1a, 1b, 1c, 1d, 1e);3) Zakres podstawowy objęty jest gwarancją Zamawiającego zamówienia, odebrania i opłacenia zamawianego asortymentu.4) Zakres opcjonalny jest zakresem, którego zamówienie jest prawem Zamawiającego (nie jest jego obowiązkiem).5) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do realizacji zamawiany zakres podstawowy oraz, w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, pełen zakres opcjonalny lub jego część. Zakres opcjonalny stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji – oznacza to, że Zamawiający może zamówić pełną ilość asortymentu objętego prawem opcji lub jedynie jego część.6) Decyzja Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji wynikać będzie z jego możliwości finansowych. Pierwsze wstępne decyzje o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający może podjąć już po otwarciu ofert i skonfrontowaniu uzyskanych cen z wysokością środków zaplanowanych na realizację zamówienia. W umowie określony zostanie zakres podstawowy i zakres opcjonalny. Skorzystanie z prawa opcji nie oznacza zmiany umowy. Realizacja prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego ilość zamawianego asortymentu objętego zakresem opcjonalnym. Zamawiający deklaruje złożenie oświadczenia najpóźniej do 10 dni od daty zawarcia umowy. W momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją;7) Prawo opcji nie stanowi zobowiązania umownego Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień w trybie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. (patrz projekt umowy).6. Zadanie dofinansowane z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
Część zamówienia: LOT-0001 1. Dostawa agregatów o mocy 100 kW Dostawa agregatów o mocy 100 kW – 2 szt.

Część zamówienia: LOT-0002 2. Dostawa agregatu o mocy 240 kW Dostawa agregatu o mocy 240 kW – 1 szt.

Część zamówienia: LOT-0003 3. Dostawa agregatu o mocy 320 kW Dostawa agregatu o mocy 320 kW – 1 szt.

Część zamówienia: LOT-0004 4. Dostawa agregatów średniej mocy Dostawa agregatów średniej mocy (50 kW - 1 szt., 35 kW - 1 szt., 20 kW – 1 szt., 15 kW - 2 szt.) razem 5 sztuk

Część zamówienia: LOT-0005 5. Dostawa zbiorników na wodę pitną Dostawa zbiorników na wodę pitną – 20 szt.

Część zamówienia: LOT-0006 6. Dostawa sprzętu niezbędnego do przygotowania żywności Dostawa sprzętu niezbędnego do przygotowania żywności (kotły elektryczne 7 szt., szafy chłodnicze dwudrzwiowe 9 szt., szafy mroźnicze 9 szt., taborety elektryczne 18 szt., garnki z pokrywą i kranem 18 szt.),
branża Energoelektryczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża urządzenia, materiały, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 31120000, 31121100, 31122000, 31682530, 35112000, 39221000, 39312000, 42513000, 44613500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , sprzęt gospodarstwa domowego