Przetarg 7855632 - Usługa wsparcia eksploatacji, świadczenia serwisu i...

   
Analizuj Zamówienie 7855632 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-12-04
przedmiot ogłoszenia
Usługa wsparcia eksploatacji, świadczenia serwisu i wsparcia technicznego dla systemu elektroniczne postępowanie upominawcze (EPU)
, modyfikacja systemu oraz przygotowanie i zrealizowanie szkoleń Numer referencyjny: Zp 2130-210/20
Przedmiotem zamówienia są usługi:a) wsparcia eksploatacji, świadczenie serwisu i wsparcie techniczne dla systemu Elektroniczne Postępowanie Upominawcze (EPU),b) modyfikacji systemu EPU,c) przygotowania i zrealizowania szkoleń/warsztatów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis systemu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, realizowanego przez jednostronne pisemne oświadczenie złożone przez Zamawiającego Wykonawcy. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Z uwagi na charakter wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy, tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisu i wsparcia technicznego zatrudnieni byli przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji Umowy. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w § 13 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakres ewentualnych usług, które zostaną zlecone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp obejmować będzie: 1) usługi wsparcia eksploatacji, świadczenie serwisu i wsparcie techniczne dla Systemu EPU polegające na wykonywaniu czynności określonych w ust. 1 pkt 1 lit. a–d Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ; 2) usługi modyfikacji systemu obejmujące swoim zakresem czynności opisane w ust. 1 pkt 2 lit. a–d Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ o łącznej pracochłonności do 40 000 osobogodzin albo 4 000 punktów funkcyjnych według metodyki Cosmic (przy czym obie jednostki są wzajemnie wymienialne w stosunku: 10 osobogodzin = 1 punkt funkcyjny); 3) usługi przygotowania i zrealizowania szkoleń/warsztatów dla użytkowników wewnętrznych, administratorów systemu lub osób wskazanych przez Zamawiającego, określonych w ust. 1 pkt 3 o łącznej liczbie do 200 godzin szkoleniowych (przy czym 1 godzina szkoleniowa = 60 minut). Wykonawca zrealizuje usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia nowej umowy z zastrzeżeniem, że w zakresie rozwoju systemu (ppkt 19.4.1. pkt 2 SIWZ) o łącznej pracochłonności do 40 000 osobogodzin oraz w zakresie zrealizowania szkoleń oraz opracowania materiałów do szkoleń e-learningowych oraz szkoleń/warsztatów dla administratorów systemu i użytkowników wewnętrznych (ppkt 19.4.1. pkt 3 SIWZ) o łącznej pracochłonności do 200 godzin, lub do wyczerpania puli godzin określonych, odpowiednio, w ppkt 19.4.1 pkt 2 i 3 SIWZ, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących czynności serwisu i wsparcia technicznego (ppkt 19.4.1 pkt 1 SIWZ). W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na zasadach opisanych w umowie. W przypadku realizacji usług polegających na powtórzeniu podobnych usług postanowienia Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ zawarte w ust. 1–15 oraz zapisy umowne zawarte we wzorze umowy (Zał. nr 3 do SIWZ) na zamówienie podstawowe stosuje się odpowiednio, jak również rozdział XIX SIWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72212000, 72230000, 72253000, 80510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484879 2024-04-29
godz. 12:00
Wielkopolskie 23/2024 Szacowanie wartości zamówienia - Zakup dodatkowej licencji w modelu subskrypcyjnym do rozwiązania PAM PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Secret management for commercial software (part o...
10486050 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie Postępowanie otwarte pn.: "Zakup subskrypcji dla użytkowników Avid Interplay na 12 miesięcy". Przedmiot postępowania 12-miesieczna subskrypcja dla użytkowników platformy Avid Inter...
10462900 2024-04-30
godz. 23:59
Opolskie Licencja na zestaw aplikacji IDE (Integrated Development Environment) do programowania w różnych językach, backendu, frontendu oraz umożliwiający zarządzanie bazami danych. Aplikacje d...
10406417 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Przedłużenie licencji systemu Splunk wraz ze wsparciem 1.Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie i rozszerzenie obecnie posiadanej licencji (subskrypcji) uprawniającej do użytkowani...
10492642 2024-05-06
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego określonego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, tj. m.in.: laptopów, monitorów, pakietów b...
10487430 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. Część 1: Nadzór autorski część administracyjna - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SW...
10481917 2024-05-07
godz. 16:00
Pomorskie System wspierający Systemy Zarządzania na zgodność z normami ISO 9001, 14001, 45001
10457675 2024-05-10
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. Powstaje w kontekście ...
10402133 2024-05-13
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji polegająca na przedłużeniu (odnowieniu) wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania ManageEngine ServiceDesk Plus, Endpoint Centr...
10220563 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.