Przetarg 12243967 - Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w...

   
Analizuj Zamówienie 12243967
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-23
przedmiot ogłoszenia
Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickie
wicza 37.2. Zadanie podzielone jest na cztery pozycje:1) Pozycja nr 1 - Sprzątanie czterech pięter w budynku2) Pozycja nr 2 – Sprzątanie klatki schodowej oraz wnętrza windy (niski parter oraz piętra: I,II,III,IV)3) Pozycja nr 3 – Sprzątanie korytarza znajdującego się na niskim parterze4) Pozycja nr 4 - Sprzątanie Sali konferencyjnej 3 razy w miesiącu w dniach wyznaczonych w porozumieniu z pracownikiem obsługującym budynek (według potrzeb).3. Szczegółowe informacje, w tym zakres prac dotyczący każdej z pozycji, powierzchnia do sprzątania oraz objęte zamówieniem czynności określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 4. Wykonawca zapewni niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:- materiały, środki czystości oraz środki higieniczne,- urządzenia i sprzęt.5. Zamawiający informuje, że do umycia niektórych powierzchni szklanych np. oszklone powierzchnie klatki schodowej (5 kondygnacji) wymaga specjalistycznego sprzętu, gdyż nie jest możliwe umycie ich z wnętrza obiektu. 6. Usługi realizowane będą od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Rozpoczęcie pracy Wykonawcy każdego dnia od 15.00.7. Planowane rozpoczęcie świadczenia usług: 26.01.2025 r. (poniedziałek).8. Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania oraz utrzymania w ważności przez cały okres realizacji umowy (na własny koszt), polisę ubezpieczenia odpowiedzialności wraz z rozszerzeniem zakresu na wykonaną usługę.9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ oraz w treści Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający stawia wymagania dotyczące zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy:1) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie w zakresie usług, związanych z realizacją przedmiotu umowy, tj. osoby/osób sprzątającej/sprzątających. Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2025.277)2) a także, w ramach dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 913 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (w przypadku zadeklarowania w Formularzu ofertowym).2. Wymagania Zamawiającego w powyższym zakresie zostały szerzej określone: - Dla pkt 1 - w Rozdziale XX w treści SWZ oraz w Rozdziale § 6. Klauzula zatrudnienia w treści Istotnych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ;- Dla pkt 2 - w Rozdziale § 6a. Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej (Dotyczy Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa i który zadeklarował zatrudnienie osoby niepełnosprawnej w treści Formularza ofertowego (kryterium nr II) w treści Istotnych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

OZP.26.1.92.2025.DUB
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90911200, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń