Przetarg 12241031 - 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:1)...

   
Analizuj Zamówienie 12241031
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:1) codziennego sprzątania ciągów komunikacyjnych, tj. korytarzy i klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych i toalet oraz pomieszczeń obsługi
, tj. sal konferencyjnych, kuchni, itp. oraz codziennym opróżnianiu pojemników na odpady w pomieszczeniach biurowych w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania:a) ul. Gronowa 20,b) ul. Gronowa 22 a, b,c) ul. Libelta 16/20,d) ul. 23 Lutego 4/6 o łącznej powierzchni 4 998,47 m22) sprzątania co drugi dzień pomieszczeń biurowych w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania:a) ul. Gronowa 20,b) ul. Gronowa 22 a, b,c) ul. Libelta 16/20 o łącznej powierzchni 6 335,67 m23) sprzątania raz na tydzień pomieszczeń archiwum w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22 a, b, o łącznej powierzchni 480,15 m24) sprzątania raz w tygodniu pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7, o łącznej powierzchni 143,56 m25) sprzątania interwencyjnego pomieszczeń archiwum w budynkach przy ul. Gronowej 20 i ul. Libelta 16/20 - maksymalna powierzchnia 6 000 m² w całym okresie trwania umowy – na podstawie zleceń Zamawiającego, 6) sprzątania interwencyjnego w budynkach wymienionych w pkt. 1), w szczególności: po pracach remontowych, skutkach awarii, zalaniach, w tym spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi - maksymalna powierzchnia 1 500 m²w całym okresie trwania umowy – na podstawie zleceń Zamawiającego,7) czyszczenia urządzeniem piorącym: dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych w budynkach wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy,o maksymalnej powierzchni, w całym okresie trwania umowy 800 m2 – na podstawie zleceń Zamawiającego,8) interwencyjne szorowanie i nakładanie warstwy ochronnej na wykładziny pcv – 1500 m² – na podstawie zleceń Zamawiającego,9) utrzymania czystości i sprzątania w godzinach pracy Urzędu (serwis dzienny)w ciągach komunikacyjnych, tj. korytarzach i klatkach schodowych, toaletach, pomieszczeniach socjalnych i pomieszczeniach rodzica z dzieckiem w budynkach UMP przy ul. Libelta 16/20, przy ul. Gronowej 22a,b oraz przy ul. Gronowej 20,10) dostarczenie do budynku przy ul. Libelta 16/20 i przy ul. Gronowej 22 a, b oraz serwis (utrzymanie w czystości i wymiana w całym okresie trwania Umowy) 7 mat systemowych charakteryzujących się przyczepnością do podłoża o właściwościach antypoślizgowych i wymiarach nie mniejszych niż 200cm x 100cm w następujących lokalizacjach w budynkach:a) na parterze budynku przy ul. Gronowej 22ab, przy wejściu głównym A – 2 sztuki,b) na parterze budynku przy ul. Gronowej 22ab, przy windzie zlokalizowanej przy wejściu głównym A – 1 sztuka,c) na parterze budynku przy ul. Gronowej 22a,b, przy windzie zlokalizowanej przy wejściu B – 1 sztuka,d) na parterze budynku przy ul. Libelta 16/20 – 3 sztuki,11) wymianie raz na 3 miesiące szczotek do czyszczenia toalet.2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ.3. Szczegółowy zakres czynności, wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do umowy.4. Rodzaje pomieszczeń, w których będą świadczone objęte zamówieniem usługi oraz ilość metrów kwadratowych tych pomieszczeń, zawiera załącznik nr 1 do umowy.
Część zamówienia: LOT-0000 Sprzątanie wewnętrzne budynków Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta, ul. 23 Lutego, ul. Gronowej oraz ul. S. Wojtulanis-Karpińskiej. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:1) codziennego sprzątania ciągów komunikacyjnych, tj. korytarzy i klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych i toalet oraz pomieszczeń obsługi, tj. sal konferencyjnych, kuchni, itp. oraz codziennym opróżnianiu pojemników na odpady w pomieszczeniach biurowych w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania:a) ul. Gronowa 20,b) ul. Gronowa 22 a, b,c) ul. Libelta 16/20,d) ul. 23 Lutego 4/6 o łącznej powierzchni 4 998,47 m22) sprzątania co drugi dzień pomieszczeń biurowych w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania:a) ul. Gronowa 20,b) ul. Gronowa 22 a, b,c) ul. Libelta 16/20 o łącznej powierzchni 6 335,67 m23) sprzątania raz na tydzień pomieszczeń archiwum w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowa 22 a, b, o łącznej powierzchni 480,15 m24) sprzątania raz w tygodniu pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7, o łącznej powierzchni 143,56 m25) sprzątania interwencyjnego pomieszczeń archiwum w budynkach przy ul. Gronowej 20 i ul. Libelta 16/20 - maksymalna powierzchnia 6 000 m² w całym okresie trwania umowy – na podstawie zleceń Zamawiającego, 6) sprzątania interwencyjnego w budynkach wymienionych w pkt. 1), w szczególności: po pracach remontowych, skutkach awarii, zalaniach, w tym spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi - maksymalna powierzchnia 1 500 m²w całym okresie trwania umowy – na podstawie zleceń Zamawiającego,7) czyszczenia urządzeniem piorącym: dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych w budynkach wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy,o maksymalnej powierzchni, w całym okresie trwania umowy 800 m2 – na podstawie zleceń Zamawiającego,8) interwencyjne szorowanie i nakładanie warstwy ochronnej na wykładziny pcv – 1500 m² – na podstawie zleceń Zamawiającego,9) utrzymania czystości i sprzątania w godzinach pracy Urzędu (serwis dzienny)w ciągach komunikacyjnych, tj. korytarzach i klatkach schodowych, toaletach, pomieszczeniach socjalnych i pomieszczeniach rodzica z dzieckiem w budynkach UMP przy ul. Libelta 16/20, przy ul. Gronowej 22a,b oraz przy ul. Gronowej 20,10) dostarczenie do budynku przy ul. Libelta 16/20 i przy ul. Gronowej 22 a, b oraz serwis (utrzymanie w czystości i wymiana w całym okresie trwania Umowy) 7 mat systemowych charakteryzujących się przyczepnością do podłoża o właściwościach antypoślizgowych i wymiarach nie mniejszych niż 200cm x 100cm w następujących lokalizacjach w budynkach:a) na parterze budynku przy ul. Gronowej 22ab, przy wejściu głównym A – 2 sztuki,b) na parterze budynku przy ul. Gronowej 22ab, przy windzie zlokalizowanej przy wejściu głównym A – 1 sztuka,c) na parterze budynku przy ul. Gronowej 22a,b, przy windzie zlokalizowanej przy wejściu B – 1 sztuka,d) na parterze budynku przy ul. Libelta 16/20 – 3 sztuki,11) wymianie raz na 3 miesiące szczotek do czyszczenia toalet.2. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ.3. Szczegółowy zakres czynności, wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do umowy.4. Rodzaje pomieszczeń, w których będą świadczone objęte zamówieniem usługi oraz ilość metrów kwadratowych tych pomieszczeń, zawiera załącznik nr 1 do umowy.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90911200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń