Przetarg 11795321 - Transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych i...

   
Analizuj Zamówienie 11795321
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
Transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych /2025

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transpor
cie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ, Załącznikach nr 1 do SWZ i umowy - Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi oraz Załączniku nr 2 do SWZ - Projekcie umowy.
Część zamówienia: LOT-0001 zadanie I - Rejon Obsługi Pabianice A. ZAKRES USŁUGI (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA):1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transporcie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.2. Usługa dotyczy odpadów w systemie gromadzenia:• w pojemnikach przydomowych (80L, 110L, 120L, 140L, 240L, 1100L),• w kontenerach (pojemność od 2 m³ do 35 m³),• w pojemnikach ogólnodostępnych (typ - dzwon, typ - siatka, wózek - 1100L),• w pojemnikach specjalistycznych do gromadzenia leków, baterii, elektroodpadów,• w workach według rodzaju odpadów (zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bio, popiół, odpady remontowo-budowlane, odpady odzieży i tekstyliów),• w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (pojemniki, kontenery, odpady luzem),• tzw. „wystawka” dla zorganizowanego systemu odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów odzieży i tekstyliów.3. Usługa obejmuje monitorowanie zgodności tras wyznaczonych przez Zamawiającego w odniesieniu do stanu rzeczywistego w terenie i zgłaszanie wszelkich uchybień w zakresie:• rodzaju wskazanego pojemnika/kontenera,• ilości wskazanych pojemników,• rodzaju gromadzonego odpadu,• stanu sanitarnego miejsca gromadzenia,• przestrzegania zasad segregacji,• stanu technicznego pojemników na odpady.4. Usługa obejmuje bieżące zamiany pojemników w terenie (wymiana uszkodzonych pojemników, dostawienia nowych, przestawienia lokalizacyjne, dostarczenia do punktów dystrybucji, znakowanie pojemników, dostarczanie pojemników przeznaczonych do likwidacji, pobieranie pojemników na bieżące potrzeby z magazynu centralnego zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej oraz wyposażanie właścicieli nieruchomości w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów – zlecone przez Zamawiającego). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wymian pojemników ich stan techniczny i sanitarny, tj. w razie potrzeby dokonać wymiany uszkodzonego elementu, np. klapy, kółek lub naklejki z prawidłową nazwą frakcji odpadów czy umyć pojemnik przed jego podstawieniem do Klienta tak, aby dostarczany pojemnik był nieuszkodzony, czysty i estetyczny.5. Usługa obejmuje dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów (tzw. kalendarzy) oraz innych materiałów informacyjnych do każdej nieruchomości na terenach gmin wskazanych przez Zamawiającego w terminach i zgodnie z wytycznymi oraz zasadami określonymi przez daną gminę. Harmonogramy i materiały informacyjne zapewnia Zamawiający.6. Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.B. WARUNKI TECHNICZNE REALIZACJI USŁUGIZałożenia:1. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań.2. Jedno zadanie = jeden Oddział = jeden rejon obsługi.zadanie I - Rejon obsługi Pabianice,zadanie II - Rejon obsługi Bełchatów,zadanie III - Rejon obsługi Pajęczno,zadanie IV - Rejon obsługi Łask,zadanie V - Rejon obsługi Skierniewice,zadanie VI - Rejon obsługi Ostrzeszów.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.4. Tabor samochodowy – w załączniku nr 1 do SWZ i umowy określono ilości taboru po stronie Zamawiającego oraz ile jednostek taboru dla danego rejonu ma obowiązek zapewnić Wykonawca.5. Zasady przekazania do użytkowania pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ i umowy zostaną uregulowane odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.6. Odpady dostarczane w miejsca wskazane przez Zamawiającego w oparciu o zawarte umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.C. CZYNSZ DZIERŻAWNY:Wysokość czynszu dzierżawnego dla pojazdów będących przedmiotem dzierżawy ustalono ze względu na wiek pojazdu:1. Pojazdy z silnikiem diesla, napędzane gazem CNG, elektryczne:a) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2021 i nowsze – 10 000 zł/miesiąc;b) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2016 do 2020 – 5 000 zł/miesiąc;c) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2015 i starsze – 1 000 zł/miesiąc.D. INNE ZOBOWIĄZANIA:Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów napraw uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwą eksploatacją urządzeń typu: GPS, kamery, tablety (panele kierowcy), anten RFID oraz urządzeń do obsługi wag samochodowych będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w pojazdach użytkowanych przez Wykonawcę. Powyższe dotyczy zarówno urządzeń zamontowanych w pojazdach Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Za każdy przypadek zniszczenia wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą stanowiącą równowartość naprawy lub zakupu nowego sprzętu wraz z jego montażem na podstawie faktury.Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi w podziale na poszczególne rejony zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ i do umowy.

Część zamówienia: LOT-0002 zadanie II - Rejon Obsługi Bełchatów A. ZAKRES USŁUGI (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA):1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transporcie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.2. Usługa dotyczy odpadów w systemie gromadzenia:• w pojemnikach przydomowych (80L, 110L, 120L, 140L, 240L, 1100L),• w kontenerach (pojemność od 2 m³ do 35 m³),• w pojemnikach ogólnodostępnych (typ - dzwon, typ - siatka, wózek - 1100L),• w pojemnikach specjalistycznych do gromadzenia leków, baterii, elektroodpadów,• w workach według rodzaju odpadów (zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bio, popiół, odpady remontowo-budowlane, odpady odzieży i tekstyliów),• w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (pojemniki, kontenery, odpady luzem),• tzw. „wystawka” dla zorganizowanego systemu odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów odzieży i tekstyliów.3. Usługa obejmuje monitorowanie zgodności tras wyznaczonych przez Zamawiającego w odniesieniu do stanu rzeczywistego w terenie i zgłaszanie wszelkich uchybień w zakresie:• rodzaju wskazanego pojemnika/kontenera,• ilości wskazanych pojemników,• rodzaju gromadzonego odpadu,• stanu sanitarnego miejsca gromadzenia,• przestrzegania zasad segregacji,• stanu technicznego pojemników na odpady.4. Usługa obejmuje bieżące zamiany pojemników w terenie (wymiana uszkodzonych pojemników, dostawienia nowych, przestawienia lokalizacyjne, dostarczenia do punktów dystrybucji, znakowanie pojemników, dostarczanie pojemników przeznaczonych do likwidacji, pobieranie pojemników na bieżące potrzeby z magazynu centralnego zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej oraz wyposażanie właścicieli nieruchomości w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów – zlecone przez Zamawiającego). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wymian pojemników ich stan techniczny i sanitarny, tj. w razie potrzeby dokonać wymiany uszkodzonego elementu, np. klapy, kółek lub naklejki z prawidłową nazwą frakcji odpadów czy umyć pojemnik przed jego podstawieniem do Klienta tak, aby dostarczany pojemnik był nieuszkodzony, czysty i estetyczny.5. Usługa obejmuje dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów (tzw. kalendarzy) oraz innych materiałów informacyjnych do każdej nieruchomości na terenach gmin wskazanych przez Zamawiającego w terminach i zgodnie z wytycznymi oraz zasadami określonymi przez daną gminę. Harmonogramy i materiały informacyjne zapewnia Zamawiający.6. Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.B. WARUNKI TECHNICZNE REALIZACJI USŁUGIZałożenia:1. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań.2. Jedno zadanie = jeden Oddział = jeden rejon obsługi.zadanie I - Rejon obsługi Pabianice,zadanie II - Rejon obsługi Bełchatów,zadanie III - Rejon obsługi Pajęczno,zadanie IV - Rejon obsługi Łask,zadanie V - Rejon obsługi Skierniewice,zadanie VI - Rejon obsługi Ostrzeszów.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.4. Tabor samochodowy – w załączniku nr 1 do SWZ i umowy określono ilości taboru po stronie Zamawiającego oraz ile jednostek taboru dla danego rejonu ma obowiązek zapewnić Wykonawca.5. Zasady przekazania do użytkowania pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ i umowy zostaną uregulowane odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.6. Odpady dostarczane w miejsca wskazane przez Zamawiającego w oparciu o zawarte umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.C. CZYNSZ DZIERŻAWNY:Wysokość czynszu dzierżawnego dla pojazdów będących przedmiotem dzierżawy ustalono ze względu na wiek pojazdu:1. Pojazdy z silnikiem diesla, napędzane gazem CNG, elektryczne:a) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2021 i nowsze – 10 000 zł/miesiąc;b) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2016 do 2020 – 5 000 zł/miesiąc;c) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2015 i starsze – 1 000 zł/miesiąc.D. INNE ZOBOWIĄZANIA:Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów napraw uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwą eksploatacją urządzeń typu: GPS, kamery, tablety (panele kierowcy), anten RFID oraz urządzeń do obsługi wag samochodowych będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w pojazdach użytkowanych przez Wykonawcę. Powyższe dotyczy zarówno urządzeń zamontowanych w pojazdach Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Za każdy przypadek zniszczenia wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą stanowiącą równowartość naprawy lub zakupu nowego sprzętu wraz z jego montażem na podstawie faktury.Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi w podziale na poszczególne rejony zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ i do umowy.

Część zamówienia: LOT-0003 zadanie III - Rejon Obsługi Pajęczno A. ZAKRES USŁUGI (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA):1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transporcie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.2. Usługa dotyczy odpadów w systemie gromadzenia:• w pojemnikach przydomowych (80L, 110L, 120L, 140L, 240L, 1100L),• w kontenerach (pojemność od 2 m³ do 35 m³),• w pojemnikach ogólnodostępnych (typ - dzwon, typ - siatka, wózek - 1100L),• w pojemnikach specjalistycznych do gromadzenia leków, baterii, elektroodpadów,• w workach według rodzaju odpadów (zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bio, popiół, odpady remontowo-budowlane, odpady odzieży i tekstyliów),• w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (pojemniki, kontenery, odpady luzem),• tzw. „wystawka” dla zorganizowanego systemu odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów odzieży i tekstyliów.3. Usługa obejmuje monitorowanie zgodności tras wyznaczonych przez Zamawiającego w odniesieniu do stanu rzeczywistego w terenie i zgłaszanie wszelkich uchybień w zakresie:• rodzaju wskazanego pojemnika/kontenera,• ilości wskazanych pojemników,• rodzaju gromadzonego odpadu,• stanu sanitarnego miejsca gromadzenia,• przestrzegania zasad segregacji,• stanu technicznego pojemników na odpady.4. Usługa obejmuje bieżące zamiany pojemników w terenie (wymiana uszkodzonych pojemników, dostawienia nowych, przestawienia lokalizacyjne, dostarczenia do punktów dystrybucji, znakowanie pojemników, dostarczanie pojemników przeznaczonych do likwidacji, pobieranie pojemników na bieżące potrzeby z magazynu centralnego zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej oraz wyposażanie właścicieli nieruchomości w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów – zlecone przez Zamawiającego). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wymian pojemników ich stan techniczny i sanitarny, tj. w razie potrzeby dokonać wymiany uszkodzonego elementu, np. klapy, kółek lub naklejki z prawidłową nazwą frakcji odpadów czy umyć pojemnik przed jego podstawieniem do Klienta tak, aby dostarczany pojemnik był nieuszkodzony, czysty i estetyczny.5. Usługa obejmuje dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów (tzw. kalendarzy) oraz innych materiałów informacyjnych do każdej nieruchomości na terenach gmin wskazanych przez Zamawiającego w terminach i zgodnie z wytycznymi oraz zasadami określonymi przez daną gminę. Harmonogramy i materiały informacyjne zapewnia Zamawiający.6. Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.B. WARUNKI TECHNICZNE REALIZACJI USŁUGIZałożenia:1. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań.2. Jedno zadanie = jeden Oddział = jeden rejon obsługi.zadanie I - Rejon obsługi Pabianice,zadanie II - Rejon obsługi Bełchatów,zadanie III - Rejon obsługi Pajęczno,zadanie IV - Rejon obsługi Łask,zadanie V - Rejon obsługi Skierniewice,zadanie VI - Rejon obsługi Ostrzeszów.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.4. Tabor samochodowy – w załączniku nr 1 do SWZ i umowy określono ilości taboru po stronie Zamawiającego oraz ile jednostek taboru dla danego rejonu ma obowiązek zapewnić Wykonawca.5. Zasady przekazania do użytkowania pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ i umowy zostaną uregulowane odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.6. Odpady dostarczane w miejsca wskazane przez Zamawiającego w oparciu o zawarte umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.C. CZYNSZ DZIERŻAWNY:Wysokość czynszu dzierżawnego dla pojazdów będących przedmiotem dzierżawy ustalono ze względu na wiek pojazdu:1. Pojazdy z silnikiem diesla, napędzane gazem CNG, elektryczne:a) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2021 i nowsze – 10 000 zł/miesiąc;b) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2016 do 2020 – 5 000 zł/miesiąc;c) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2015 i starsze – 1 000 zł/miesiąc.D. INNE ZOBOWIĄZANIA:Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów napraw uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwą eksploatacją urządzeń typu: GPS, kamery, tablety (panele kierowcy), anten RFID oraz urządzeń do obsługi wag samochodowych będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w pojazdach użytkowanych przez Wykonawcę. Powyższe dotyczy zarówno urządzeń zamontowanych w pojazdach Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Za każdy przypadek zniszczenia wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą stanowiącą równowartość naprawy lub zakupu nowego sprzętu wraz z jego montażem na podstawie faktury.Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi w podziale na poszczególne rejony zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ i do umowy.

Część zamówienia: LOT-0004 zadanie IV - Rejon Obsługi Łask A. ZAKRES USŁUGI (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA):1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transporcie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.2. Usługa dotyczy odpadów w systemie gromadzenia:• w pojemnikach przydomowych (80L, 110L, 120L, 140L, 240L, 1100L),• w kontenerach (pojemność od 2 m³ do 35 m³),• w pojemnikach ogólnodostępnych (typ - dzwon, typ - siatka, wózek - 1100L),• w pojemnikach specjalistycznych do gromadzenia leków, baterii, elektroodpadów,• w workach według rodzaju odpadów (zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bio, popiół, odpady remontowo-budowlane, odpady odzieży i tekstyliów),• w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (pojemniki, kontenery, odpady luzem),• tzw. „wystawka” dla zorganizowanego systemu odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów odzieży i tekstyliów.3. Usługa obejmuje monitorowanie zgodności tras wyznaczonych przez Zamawiającego w odniesieniu do stanu rzeczywistego w terenie i zgłaszanie wszelkich uchybień w zakresie:• rodzaju wskazanego pojemnika/kontenera,• ilości wskazanych pojemników,• rodzaju gromadzonego odpadu,• stanu sanitarnego miejsca gromadzenia,• przestrzegania zasad segregacji,• stanu technicznego pojemników na odpady.4. Usługa obejmuje bieżące zamiany pojemników w terenie (wymiana uszkodzonych pojemników, dostawienia nowych, przestawienia lokalizacyjne, dostarczenia do punktów dystrybucji, znakowanie pojemników, dostarczanie pojemników przeznaczonych do likwidacji, pobieranie pojemników na bieżące potrzeby z magazynu centralnego zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej oraz wyposażanie właścicieli nieruchomości w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów – zlecone przez Zamawiającego). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wymian pojemników ich stan techniczny i sanitarny, tj. w razie potrzeby dokonać wymiany uszkodzonego elementu, np. klapy, kółek lub naklejki z prawidłową nazwą frakcji odpadów czy umyć pojemnik przed jego podstawieniem do Klienta tak, aby dostarczany pojemnik był nieuszkodzony, czysty i estetyczny.5. Usługa obejmuje dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów (tzw. kalendarzy) oraz innych materiałów informacyjnych do każdej nieruchomości na terenach gmin wskazanych przez Zamawiającego w terminach i zgodnie z wytycznymi oraz zasadami określonymi przez daną gminę. Harmonogramy i materiały informacyjne zapewnia Zamawiający.6. Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.B. WARUNKI TECHNICZNE REALIZACJI USŁUGIZałożenia:1. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań.2. Jedno zadanie = jeden Oddział = jeden rejon obsługi.zadanie I - Rejon obsługi Pabianice,zadanie II - Rejon obsługi Bełchatów,zadanie III - Rejon obsługi Pajęczno,zadanie IV - Rejon obsługi Łask,zadanie V - Rejon obsługi Skierniewice,zadanie VI - Rejon obsługi Ostrzeszów.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.4. Tabor samochodowy – w załączniku nr 1 do SWZ i umowy określono ilości taboru po stronie Zamawiającego oraz ile jednostek taboru dla danego rejonu ma obowiązek zapewnić Wykonawca.5. Zasady przekazania do użytkowania pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ i umowy zostaną uregulowane odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.6. Odpady dostarczane w miejsca wskazane przez Zamawiającego w oparciu o zawarte umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.C. CZYNSZ DZIERŻAWNY:Wysokość czynszu dzierżawnego dla pojazdów będących przedmiotem dzierżawy ustalono ze względu na wiek pojazdu:1. Pojazdy z silnikiem diesla, napędzane gazem CNG, elektryczne:a) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2021 i nowsze – 10 000 zł/miesiąc;b) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2016 do 2020 – 5 000 zł/miesiąc;c) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2015 i starsze – 1 000 zł/miesiąc.D. INNE ZOBOWIĄZANIA:Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów napraw uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwą eksploatacją urządzeń typu: GPS, kamery, tablety (panele kierowcy), anten RFID oraz urządzeń do obsługi wag samochodowych będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w pojazdach użytkowanych przez Wykonawcę. Powyższe dotyczy zarówno urządzeń zamontowanych w pojazdach Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Za każdy przypadek zniszczenia wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą stanowiącą równowartość naprawy lub zakupu nowego sprzętu wraz z jego montażem na podstawie faktury.Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi w podziale na poszczególne rejony zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ i do umowy.

Część zamówienia: LOT-0005 zadanie V - Rejon Obsługi Skierniewice A. ZAKRES USŁUGI (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA):1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transporcie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.2. Usługa dotyczy odpadów w systemie gromadzenia:• w pojemnikach przydomowych (80L, 110L, 120L, 140L, 240L, 1100L),• w kontenerach (pojemność od 2 m³ do 35 m³),• w pojemnikach ogólnodostępnych (typ - dzwon, typ - siatka, wózek - 1100L),• w pojemnikach specjalistycznych do gromadzenia leków, baterii, elektroodpadów,• w workach według rodzaju odpadów (zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bio, popiół, odpady remontowo-budowlane, odpady odzieży i tekstyliów),• w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (pojemniki, kontenery, odpady luzem),• tzw. „wystawka” dla zorganizowanego systemu odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów odzieży i tekstyliów.3. Usługa obejmuje monitorowanie zgodności tras wyznaczonych przez Zamawiającego w odniesieniu do stanu rzeczywistego w terenie i zgłaszanie wszelkich uchybień w zakresie:• rodzaju wskazanego pojemnika/kontenera,• ilości wskazanych pojemników,• rodzaju gromadzonego odpadu,• stanu sanitarnego miejsca gromadzenia,• przestrzegania zasad segregacji,• stanu technicznego pojemników na odpady.4. Usługa obejmuje bieżące zamiany pojemników w terenie (wymiana uszkodzonych pojemników, dostawienia nowych, przestawienia lokalizacyjne, dostarczenia do punktów dystrybucji, znakowanie pojemników, dostarczanie pojemników przeznaczonych do likwidacji, pobieranie pojemników na bieżące potrzeby z magazynu centralnego zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej oraz wyposażanie właścicieli nieruchomości w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów – zlecone przez Zamawiającego). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wymian pojemników ich stan techniczny i sanitarny, tj. w razie potrzeby dokonać wymiany uszkodzonego elementu, np. klapy, kółek lub naklejki z prawidłową nazwą frakcji odpadów czy umyć pojemnik przed jego podstawieniem do Klienta tak, aby dostarczany pojemnik był nieuszkodzony, czysty i estetyczny.5. Usługa obejmuje dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów (tzw. kalendarzy) oraz innych materiałów informacyjnych do każdej nieruchomości na terenach gmin wskazanych przez Zamawiającego w terminach i zgodnie z wytycznymi oraz zasadami określonymi przez daną gminę. Harmonogramy i materiały informacyjne zapewnia Zamawiający.6. Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.B. WARUNKI TECHNICZNE REALIZACJI USŁUGIZałożenia:1. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań.2. Jedno zadanie = jeden Oddział = jeden rejon obsługi.zadanie I - Rejon obsługi Pabianice,zadanie II - Rejon obsługi Bełchatów,zadanie III - Rejon obsługi Pajęczno,zadanie IV - Rejon obsługi Łask,zadanie V - Rejon obsługi Skierniewice,zadanie VI - Rejon obsługi Ostrzeszów.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.4. Tabor samochodowy – w załączniku nr 1 do SWZ i umowy określono ilości taboru po stronie Zamawiającego oraz ile jednostek taboru dla danego rejonu ma obowiązek zapewnić Wykonawca.5. Zasady przekazania do użytkowania pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ i umowy zostaną uregulowane odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.6. Odpady dostarczane w miejsca wskazane przez Zamawiającego w oparciu o zawarte umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.C. CZYNSZ DZIERŻAWNY:Wysokość czynszu dzierżawnego dla pojazdów będących przedmiotem dzierżawy ustalono ze względu na wiek pojazdu:1. Pojazdy z silnikiem diesla, napędzane gazem CNG, elektryczne:a) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2021 i nowsze – 10 000 zł/miesiąc;b) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2016 do 2020 – 5 000 zł/miesiąc;c) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2015 i starsze – 1 000 zł/miesiąc.D. INNE ZOBOWIĄZANIA:Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów napraw uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwą eksploatacją urządzeń typu: GPS, kamery, tablety (panele kierowcy), anten RFID oraz urządzeń do obsługi wag samochodowych będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w pojazdach użytkowanych przez Wykonawcę. Powyższe dotyczy zarówno urządzeń zamontowanych w pojazdach Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Za każdy przypadek zniszczenia wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą stanowiącą równowartość naprawy lub zakupu nowego sprzętu wraz z jego montażem na podstawie faktury.Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi w podziale na poszczególne rejony zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ i do umowy.

Część zamówienia: LOT-0006 zadanie VI - Rejon Obsługi Ostrzeszów A. ZAKRES USŁUGI (PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA):1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku na środek transportu i transporcie do miejsc przeznaczenia następujących rodzajów odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:• niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych,• odpadów gromadzonych selektywnie na terenie poszczególnych nieruchomości oraz w miejscach ogólnodostępnych, tj.: bio, popiół, szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne,• innych odpadów gromadzonych selektywnie na terenach obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. leki, baterie, sprzęt RTV i AGD, odpady wielkogabarytowe, odpady remontowo/budowlane, odpady odzieży i tekstyliów itp.2. Usługa dotyczy odpadów w systemie gromadzenia:• w pojemnikach przydomowych (80L, 110L, 120L, 140L, 240L, 1100L),• w kontenerach (pojemność od 2 m³ do 35 m³),• w pojemnikach ogólnodostępnych (typ - dzwon, typ - siatka, wózek - 1100L),• w pojemnikach specjalistycznych do gromadzenia leków, baterii, elektroodpadów,• w workach według rodzaju odpadów (zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, bio, popiół, odpady remontowo-budowlane, odpady odzieży i tekstyliów),• w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (pojemniki, kontenery, odpady luzem),• tzw. „wystawka” dla zorganizowanego systemu odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów odzieży i tekstyliów.3. Usługa obejmuje monitorowanie zgodności tras wyznaczonych przez Zamawiającego w odniesieniu do stanu rzeczywistego w terenie i zgłaszanie wszelkich uchybień w zakresie:• rodzaju wskazanego pojemnika/kontenera,• ilości wskazanych pojemników,• rodzaju gromadzonego odpadu,• stanu sanitarnego miejsca gromadzenia,• przestrzegania zasad segregacji,• stanu technicznego pojemników na odpady.4. Usługa obejmuje bieżące zamiany pojemników w terenie (wymiana uszkodzonych pojemników, dostawienia nowych, przestawienia lokalizacyjne, dostarczenia do punktów dystrybucji, znakowanie pojemników, dostarczanie pojemników przeznaczonych do likwidacji, pobieranie pojemników na bieżące potrzeby z magazynu centralnego zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej oraz wyposażanie właścicieli nieruchomości w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów – zlecone przez Zamawiającego). Wykonawca powinien uwzględnić podczas wymian pojemników ich stan techniczny i sanitarny, tj. w razie potrzeby dokonać wymiany uszkodzonego elementu, np. klapy, kółek lub naklejki z prawidłową nazwą frakcji odpadów czy umyć pojemnik przed jego podstawieniem do Klienta tak, aby dostarczany pojemnik był nieuszkodzony, czysty i estetyczny.5. Usługa obejmuje dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów (tzw. kalendarzy) oraz innych materiałów informacyjnych do każdej nieruchomości na terenach gmin wskazanych przez Zamawiającego w terminach i zgodnie z wytycznymi oraz zasadami określonymi przez daną gminę. Harmonogramy i materiały informacyjne zapewnia Zamawiający.6. Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ i umowy.B. WARUNKI TECHNICZNE REALIZACJI USŁUGIZałożenia:1. Zamówienie podzielone jest na 6 zadań.2. Jedno zadanie = jeden Oddział = jeden rejon obsługi.zadanie I - Rejon obsługi Pabianice,zadanie II - Rejon obsługi Bełchatów,zadanie III - Rejon obsługi Pajęczno,zadanie IV - Rejon obsługi Łask,zadanie V - Rejon obsługi Skierniewice,zadanie VI - Rejon obsługi Ostrzeszów.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.4. Tabor samochodowy – w załączniku nr 1 do SWZ i umowy określono ilości taboru po stronie Zamawiającego oraz ile jednostek taboru dla danego rejonu ma obowiązek zapewnić Wykonawca.5. Zasady przekazania do użytkowania pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ i umowy zostaną uregulowane odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.6. Odpady dostarczane w miejsca wskazane przez Zamawiającego w oparciu o zawarte umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.C. CZYNSZ DZIERŻAWNY:Wysokość czynszu dzierżawnego dla pojazdów będących przedmiotem dzierżawy ustalono ze względu na wiek pojazdu:1. Pojazdy z silnikiem diesla, napędzane gazem CNG, elektryczne:a) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2021 i nowsze – 10 000 zł/miesiąc;b) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2016 do 2020 – 5 000 zł/miesiąc;c) Ciężarowe, dostawcze roczniki 2015 i starsze – 1 000 zł/miesiąc.D. INNE ZOBOWIĄZANIA:Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów napraw uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych niewłaściwą eksploatacją urządzeń typu: GPS, kamery, tablety (panele kierowcy), anten RFID oraz urządzeń do obsługi wag samochodowych będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w pojazdach użytkowanych przez Wykonawcę. Powyższe dotyczy zarówno urządzeń zamontowanych w pojazdach Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Za każdy przypadek zniszczenia wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą stanowiącą równowartość naprawy lub zakupu nowego sprzętu wraz z jego montażem na podstawie faktury.Szczegółowe warunki techniczne realizacji usługi w podziale na poszczególne rejony zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ i do umowy.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska