Przetarg 11795067 - Bieżący odbiór i wywóz odpadów komunalnych w...

   
Analizuj Zamówienie 11795067
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
Bieżący odbiór i wywóz odpadów komunalnych w pojemnikach Wykonawcy z kompleksów administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 w Warszawie.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przep
isami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy Pzp.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych w pojemnikach Wykonawcy z podziałem na 4 (cztery) części zamówienia, tj.:Część I zamówienia – ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa (K – 0044); ul. Kozielska 4a, Warszawa (K – 7886); ul. 29 Listopada 1, Warszawa (K – 1024); ul. Dymińska 13, Warszawa (K – 0009); ul. Krajewskiego 1a, Warszawa (K – 0603); ul. Krajewskiego 3/5, Warszawa (K – 4742);Część II zamówienia – Puchały, gm. Raszyn, ul. Sokołowska 14 (K – 3796);Część III zamówienia – ul. Szkolna 14, Warszawa - Wesoła, (K – 4699);Część IV zamówienia – m. Karczew, gm. Karczew powiat Otwocki.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):90511000 - 2 Usługa wywozu odpadów komunalnych,90533000 - 2 Usługi gospodarki odpadami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. – 1.4., 4.1. – 4.4. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacja cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ.[dotyczy wszystkich części zamówienia]Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 (dwie) osoby na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Oferta, oświadczenia (JEDZ), zobowiązanie składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty, oświadczeń, zobowiązań czy przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do Systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca , podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca , w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Część zamówienia: LOT-0001 Część I zamówienia – Kompleksy Wojskowe: K – 0044, K – 7886, K – 1024, K – 0009, K – 0603, K – 4742. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych w pojemnikach Wykonawcy z podziałem na 4 (cztery) części zamówienia, tj.:Część I zamówienia – ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa (K – 0044); ul. Kozielska 4a, Warszawa (K – 7886); ul. 29 Listopada 1, Warszawa (K – 1024); ul. Dymińska 13, Warszawa (K – 0009); ul. Krajewskiego 1a, Warszawa (K – 0603); ul. Krajewskiego 3/5, Warszawa (K – 4742);Część II zamówienia – Puchały, gm. Raszyn, ul. Sokołowska 14 (K – 3796);Część III zamówienia – ul. Szkolna 14, Warszawa - Wesoła, (K – 4699);Część IV zamówienia – m. Karczew, gm. Karczew powiat Otwocki.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):90511000 - 2 Usługa wywozu odpadów komunalnych,90533000 - 2 Usługi gospodarki odpadami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. – 1.4., 4.1. – 4.4. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacja cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ.[dotyczy wszystkich części zamówienia]Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 (dwie) osoby na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Część zamówienia: LOT-0002 Część II zamówienia – Puchały, gm. Raszyn, ul. Sokołowska 14 (K – 3796). Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych w pojemnikach Wykonawcy z podziałem na 4 (cztery) części zamówienia, tj.:Część I zamówienia – ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa (K – 0044); ul. Kozielska 4a, Warszawa (K – 7886); ul. 29 Listopada 1, Warszawa (K – 1024); ul. Dymińska 13, Warszawa (K – 0009); ul. Krajewskiego 1a, Warszawa (K – 0603); ul. Krajewskiego 3/5, Warszawa (K – 4742);Część II zamówienia – Puchały, gm. Raszyn, ul. Sokołowska 14 (K – 3796);Część III zamówienia – ul. Szkolna 14, Warszawa - Wesoła, (K – 4699);Część IV zamówienia – m. Karczew, gm. Karczew powiat Otwocki.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):90511000 - 2 Usługa wywozu odpadów komunalnych,90533000 - 2 Usługi gospodarki odpadami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. – 1.4., 4.1. – 4.4. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacja cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ.[dotyczy wszystkich części zamówienia]Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 (dwie) osoby na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Część zamówienia: LOT-0003 Część III zamówienia – ul. Szkolna 14, Warszawa - Wesoła, (K – 4699). Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych w pojemnikach Wykonawcy z podziałem na 4 (cztery) części zamówienia, tj.:Część I zamówienia – ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa (K – 0044); ul. Kozielska 4a, Warszawa (K – 7886); ul. 29 Listopada 1, Warszawa (K – 1024); ul. Dymińska 13, Warszawa (K – 0009); ul. Krajewskiego 1a, Warszawa (K – 0603); ul. Krajewskiego 3/5, Warszawa (K – 4742);Część II zamówienia – Puchały, gm. Raszyn, ul. Sokołowska 14 (K – 3796);Część III zamówienia – ul. Szkolna 14, Warszawa - Wesoła, (K – 4699);Część IV zamówienia – m. Karczew, gm. Karczew powiat Otwocki.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):90511000 - 2 Usługa wywozu odpadów komunalnych,90533000 - 2 Usługi gospodarki odpadami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. – 1.4., 4.1. – 4.4. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacja cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ.[dotyczy wszystkich części zamówienia]Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 (dwie) osoby na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Część zamówienia: LOT-0004 Część IV zamówienia – m. Karczew, gm. Karczew powiat Otwocki. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych w pojemnikach Wykonawcy z podziałem na 4 (cztery) części zamówienia, tj.:Część I zamówienia – ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa (K – 0044); ul. Kozielska 4a, Warszawa (K – 7886); ul. 29 Listopada 1, Warszawa (K – 1024); ul. Dymińska 13, Warszawa (K – 0009); ul. Krajewskiego 1a, Warszawa (K – 0603); ul. Krajewskiego 3/5, Warszawa (K – 4742);Część II zamówienia – Puchały, gm. Raszyn, ul. Sokołowska 14 (K – 3796);Część III zamówienia – ul. Szkolna 14, Warszawa - Wesoła, (K – 4699);Część IV zamówienia – m. Karczew, gm. Karczew powiat Otwocki.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):90511000 - 2 Usługa wywozu odpadów komunalnych,90533000 - 2 Usługi gospodarki odpadami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. – 1.4., 4.1. – 4.4. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacja cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ.[dotyczy wszystkich części zamówienia]Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 (dwie) osoby na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00784807-2025 z dnia: 2025-11-26
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 716962-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmianie ulegają Informacje o składaniu ofert Było: Termin składania ofert 10.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 10.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 09.03.2026 r. Zmieniono na: Termin składania ofert 17.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 17.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 16.03.2026 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Zmianie ulegają Informacje o składaniu ofert Było: Termin składania ofert 10.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 10.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 09.03.2026 r. Zmieniono na: Termin składania ofert 17.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 17.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 16.03.2026 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0003 Opis zmian : Zmianie ulegają Informacje o składaniu ofert Było: Termin składania ofert 10.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 10.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 09.03.2026 r. Zmieniono na: Termin składania ofert 17.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 17.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 16.03.2026 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0004 Opis zmian : Zmianie ulegają Informacje o składaniu ofert Było: Termin składania ofert 10.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 10.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 09.03.2026 r. Zmieniono na: Termin składania ofert 17.12.2025 r. 09:00:00, Data otwarcia 17.12.2025 r. 09:05:00 Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 16.03.2026 r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-12-17 09:00
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12208868 2025-12-17
godz. 08:00
Pomorskie Przedmiot zamówienia: 1 Odbiór palet
12224596 2025-12-17
godz. 23:59
Dolnośląskie Transport i zagospodarowanie zużytych opon dostarczonych do Punktu Selektywnej...
12207702 2025-12-18
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania, w tym transportu i...
12203911 2025-12-18
godz. 10:00
Podkarpackie usługę odbioru odpadów komunalnych na rok 2026
12207960 2025-12-18
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie ulic, usuwanie odpadów z koszy...
12211979 2025-12-18
godz. 14:00
Podkarpackie Usługę odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych zmieszanych oraz...
12222694 2025-12-19
godz. 09:00
Śląskie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 190805 (ustabilizowanych...
12224763 2025-12-19
godz. 10:00
Lubelskie Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie...
12226095 2025-12-22
godz. 11:00
Podkarpackie Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach...
12170198 2025-12-23
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zagospodarowanie oraz odbiór i zagospodarowanie poprzez proces przetwarzania...