Przetarg 6705476 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej....

   
Analizuj Zamówienie 6705476 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-15
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. Termomodernizacja i remont obiektów Szkoły Podstawowej nr 1 w Sulechowie w czę
ści dotyczącej budynków A i F.
Numer referencyjny: ZPB.271.7.2019

1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. Termomodernizacja i remont obiektów Szkoły Podstawowej
nr 1 w Sulechowie” w części dotyczącej budynków A i F. Szkoła Podstawowa nr 1 zlokalizowana jest na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 358 przy ul. Styczniowej 23 w Sulechowie. Realizacja zadania przewidziana jest z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.3 Efektywność energetyczna – ZIT Zielona Góra.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany zatwierdzony decyzją nr 368/2017 Starosty Zielonogórskiego z dnia 23.06.2017 r., projekt wykonaw-czy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, opraco-wane przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Budownictwa Zygmunt Sztuka z sie-dzibą w Zielonej Górze Przy ul. Monte Cassino 33, które stanowią integralną część spe-cyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.3. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbu-dowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią wła-sność Zamawiającego.
1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z od-powiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przekazania Zamawiającemu, w dniu podpisania umowy, oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązków,
2) przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w terminie do 14 dni od dnia przekazania terenu budowy,
3) przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 14 dni od dnia podpi-sania umowy, harmonogramu realizacji robót,
4) zabezpieczenia i ogrodzenia terenu budowy,
5) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt,
6) zapewnienia obsługi geodezyjnej, obejmującej wytyczenie geodezyjne oraz geode-zyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnione służby geodezyjne,
7) zabezpieczenia punktów osnowy geodezyjnej występujących w obrębie prowadzo-nych robót, a w przypadku zniszczenia ww. punktów ich odtworzenia na własny koszt,
8) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego,
9) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punk-tu zrzutu ścieków, a także dopełnienia wszelkich formalności i pokrycia kosztów z tym związanych, oraz pokrycia kosztów zużycia poszczególnych mediów,
10) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt:
a) zaplecza socjalno-magazynowego budowy w miejscu przez siebie uzgodnionym z właścicielem terenu,
b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń,
przy czym Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia te-renu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie po-nosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp.,
11) wykonania robót będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z Polskimi Normami, w tym normami technicznymi oraz zgodnie z innymi właściwymi normami,
12) stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy; opłaty i kary za przekro-czenie w trakcie robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca,
13) przedstawiania inspektorowi nadzoru na piśmie materiałów i urządzeń do akceptacji przed ich zakupem, przy czym parametry proponowanych materiałów nie mogą być gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów bądź urzą-dzeń, które nie zostały zaakceptowane przez inspektora nadzoru, Zamawiający może odmówić zapłaty za roboty wykonane z użyciem takich materiałów bądź urządzeń,
14) zgłaszania inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu gotowości do odbiorów robót, w tym robót zanikających i ulegających zakryciu, z odpowiednim wyprzedzeniem, celem umożliwienia dokonania odbioru we właściwym terminie,
15) zabezpieczenia terenu budowy i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi,
16) utrzymania terenu budowy:
a) w należytym porządku, w tym przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz zasad właściwej gospodarki materiałami,
b) w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbęd-nych materiałów, odpadów i śmieci na własny koszt,
17) zapewnienia bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do terenu budowy oraz zapewnienia, na własny koszt, podczas całego okresu robót, dostępu do tere-nów i nieruchomości położonych w pobliżu terenu budowy,
18) wykonania, w jednym egzemplarzu, pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji robót w wersji drukowanej i elektronicznej,
19) przygotowania i przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy geodezyjnej do-kumentacji powykonawczej,
20) przekazania Zamawiającemu, po zakończeniu robót, nie później jednak niż przed rozpoczęciem odbioru końcowego:
a) kompletu dokumentów - atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. - po-twierdzających dopuszczenie materiałów wykorzystanych do realizacji robót do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepi-sami prawa, a nadto badań i sprawdzeń, wraz z ich zestawieniem,
b) dokumentacji fotograficznej, o której mowa w pkt. 18 powyżej,
c) geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt. 19 powyżej, bądź zaświadczenia uprawnionego geodety, że prace geodezyjne dotyczące po-miarów powykonawczych zostały zrealizowane, a dokumentacja powykonawcza zostanie przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po jej otrzymaniu ze Staro-stwa Powiatowego, a także informację uprawnionego geodety o zgodności usytu-owania obiektu budowlanego z projektem budowlanym,
d) wszelkich innych dokumentów, wraz z wykazem tych dokumentów,
ww. dokumenty mają być spakowane w odpowiedni karton lub wpięte w segre-gator; do tak spakowanych dokumentów musi być załączony szczegółowy spis za-wartości,
21) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończe-niu,
22) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadują-cych, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzo-nych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy,
23) ponoszenia odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy, prowadzenia robót w sposób wyłączający powstanie szkód; w przypadku powstania szkód, koszt ich usunięcia obciąża Wykonawcę,
24) ubezpieczenia realizowanego przedmiotu umowy na czas realizacji umowy od wszelkich ryzyk, łącznie z klauzulą zabezpieczającą szkody powstałe w częściach ukończonych, w takim zakresie, by ochroną ubezpieczeniową objęte były również roboty wykonywane przez podwykonawców, jeśli Wykonawca posługuje się podwy-konawcami, w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy,
25) posiadania przez cały czas realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym robót realizowanych na pod-stawie niniejszej umowy,
26) prowadzenie robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczniów, personelu szko-ły oraz osób trzecich.
1.6. Wykonawca musi uwzględnić:
1) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót oraz ich realizację etapami uzgodnionymi z inspektorami nadzoru, uwzględniającymi możliwość funkcjonowania jednostki – poza okresem wakacji i ferii nie planuje się przerw w funkcjonowaniu szkoły; w trakcie budowy należy przewidzieć realizację robót w taki sposób, aby zapewniony był dostęp do obiektu,
2) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada,
3) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem.
1.7. Ponieważ roboty budowlane wykonywane będą w obrębie funkcjonującej szkoły Zama-wiający dopuszcza wykonywanie części robót poza godzinami pracy jednostki oraz w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i dyrektorem szkoły. Prace uciążliwe tj. powodujące hałas, kurz, pylenie itp. powinny być wykonane poza godzinami pracy szkoły. Pomieszczenia, w których będą wykonywane roboty należy od-dzielić i zabezpieczyć przeciwpyłowo od pozostałych foliami odgradzającymi.
1.8. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca:
1) w okresie wakacji wykona wszystkie roboty wewnątrz budynku w zakresie umożli-wiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych od 1 września 2019 r.,
2) będzie równolegle wykonywać inne roboty objęte przedmiotem zamówienia.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
1.10. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.9. powyżej. W ramach upraw-nień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności:
1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrud-niania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.9. powyżej,
2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiąz-ków opisanych w ppkt 1.9. powyżej,
3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.9. powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
1.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
1.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6
i 7.
1.13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmia-rze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
1.14. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

1.15. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona w 2019 r. roboty o wartości ok. 1,5 mln zł. Należność Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację przedmiotu za-mówienia uiszczana będzie w roku 2019 i w roku 2020 do wysokości środków prze-znaczonych w budżecie Gminy Sulechów na realizację zadania.
1.16. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrze-ga sobie możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie zostaną mu przydzielone środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które za-mierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540084471-N-2019 z dnia: 2019-04-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 2019-05-06, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 2019-05-10, godzina: 09:30
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty użyteczności publicznej, termomodernizacja
kody CPV 45111200, 45111300, 45233200, 45260000, 45261215, 45262100, 45262500, 45262690, 45310000, 45320000, 45331000, 45331100, 45332000, 45333000, 45410000, 45421000, 45430000, 45442100, 45443000, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450815 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest Remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego w miejscowości Uciechów, Osiedle Białe 5, gmina DzierżoniówInformacje o budynku:Budynek murowany w techno...
10378379 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie wykonanie docieplenia ścian z remontem balkonów budynku ul. Powstańców Wlkp 45B w Mogilnie.
10452191 2024-05-06
godz. 15:30
Dolnośląskie Remont elewacji frontowej i podwórzowej wraz z ociepleniem oraz izolacja ścian fundamentowych w budynku przy ul. Jaracza 8 we Wrocław
10462945 2024-05-07
godz. 09:00
Dolnośląskie Budowa garażu na terenie bazy sprzętu w Ławszowej w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:- zaprojektowaniu budynku wraz z uzyskaniem stosowny...
10429205 2024-05-08
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Rożentalu 5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.5.2. Wspólny Słownik ZamówieńCPV: 45000000-7 Roboty budowlaneCPV: 45100000-8 Przygot...
10484492 2024-05-09
godz. 09:00
Mazowieckie Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację s...
10381108 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracowni Diagnostycznych Szpitala Powiatowego w Chrzanowie Zamówienie obejmuje m.in: Wymiana drzwi wewnętrznych,Modernizacja instalacji...
10428907 2024-05-16
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych w Czaplinku w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynków public...
10089368 2024-06-04
godz. 10:00
Dolnośląskie „Termomodernizacja budynku mieszkalno – usługowego przy ul. 11 Listopada 62 w Wałbrzychu” 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalno – usługowego zlokal...
10089424 2024-06-05
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont elewacji, docieplenie ścian i stropodachu przy ul. Niepodległości 104B w Wałbrzychu 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, docieplenie ścian i stropodachu budynku przy...