Przetarg 10403448 - Świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów...

   
Analizuj Zamówienie 10403448 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-05
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów aparatury medycznej.

Część 1: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w
zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 2: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 3: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 4: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 5: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 6: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 7: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 8: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 9: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 10: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 11: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 12: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 13: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 14: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 15: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 16: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 17: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 18: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 19: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 20: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 21: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 22: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 23: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 24: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 25: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 26: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 27: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 28: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 29: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 30: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 31: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

Część 32: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie przeglądów aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2-3 do SWZ.

ZP.382.3.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00285518/01 z dnia: 2024-04-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1.1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ
1.2. Formularz cenowy– załącznik 2 do SWZ.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami SWZ.
3. Do oferty należy dołączyć:
3.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
3.2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 3.2., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w punkcie 9 Formularza Oferty.
3.2.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa punkcie 3.2., pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie 3.2. oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
Po zmianie:
1.1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ
1.2. Formularz cenowy– załącznik 2 do SWZ po zmianach z dnia 15.04.2024r.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami SWZ.
3. Do oferty należy dołączyć:
3.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
3.2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 3.2., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w punkcie 9 Formularza Oferty.
3.2.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa punkcie 3.2., pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie 3.2. oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-16 09:00
Po zmianie:
2024-04-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-16 09:30
Po zmianie:
2024-04-18 09:30
branża Medyczna
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 50400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10405856 2024-04-15
godz. 10:00
Małopolskie ZP.26.2.21.2024 Naprawa urządzeń w Centralnej Sterylizatorni oraz na Oddziale Ginekologiczno-Położniczym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Na...
10449583 2024-04-22
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie DIAGNOSTYKA I OSZACOWANIE KOSZTÓW NAPRAWY PRZEPŁYWOMIERZA UROCAP IVSN:UCIV10-18115136
10451272 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie (DFP.271.62.2024.BM) Obsługa serwisowa aparatów firmy Abbott. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa aparatów firmy Abbott.Szczegółowy zakres czynności wymaganych do obsługi...
10483754 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie Konserwacja wraz przeglądem technicznym: Ssaki - 20 szt.
10487665 2024-04-30
godz. 00:00
Małopolskie Naprawa wideooptyki EndoEye WA50042A nr 635575
10385530 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej producenta DRÄGER będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Paw...
10489906 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu Część 1: Pakiet nr 1 – Przegląd techniczny aparatu RM PH...
10500967 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Wymiana zużytej tapicerki na nową wyposażenia szpitala
10440845 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie aparatu PET/CT wraz z wymianą części- zgodnie z załącznikami nr 1a,1b, 3 i 3a do SWZ.
10498575 2024-05-28
godz. 12:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu sprzętu medycznego firmy Fresenius i Gambro na okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera Formularz oferty elektronicz...