Przetarg 11505765 - Świadczenie usług public relations oraz usługi...

   
Analizuj Zamówienie 11505765
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-22
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług public relations oraz usługi pośrednictwa w zakupie powierzchni w mediach

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia PR dla Departamentu Komunikacji i Market
ingu PARP oraz świadczenie usługi polegającej na pośrednictwie w zakupie mediów. Zamówienie jest podzielone na części.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usług public relations (część 1) W ramach Części 1 zamówienia: bieżące wsparcie zespołu komunikacji i mediów Zamawiającego w zakresie działań PR, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących Zadań:Zadanie 1 Przygotowywanie materiałów, m. in. przeprowadzanie wywiadów z beneficjentami (przykłady projektów), ekspertami oraz przedstawicielami zaangażowanych środowisk, opracowywanie relacji z wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego lub z jego udziałem. W ramach zadania przygotowywane będą również teksty dotyczące wydanych raportów przez Zamawiającego. Wysyłka informacji prasowych i komunikatów (tekstów przygotowanych przez Zamawiającego lub materiałów przygotowanych przez Wykonawcę) do mediów;Zadanie 2 Obejmuje obsługę techniczną działań PR, takich jak wydarzenia czy konferencje prasowe, w tym nagłośnienie i oświetlenie, sprzęt multimedialny i obsługę prezentacji oraz rejestrację wydarzenia i jego transmisję;Zadanie 3 Obejmuje codzienny monitoring mediów, w tym działania z zakresu zarządzania kryzysowego – sytuacja kryzysowa to pojawienie się w mediach informacji negatywnie oddziaływującej na wizerunek Zamawiającego – do efektywnego zarządzania sytuacją kryzysową/kryzysem w mediach. Wykonawca otrzyma dostęp do serwisu monitorującego media, który Zamawiający ma zapewniony w ramach odrębnej umowy, aby mógł na bieżąco śledzić doniesienia o Zamawiającym, w tym potencjalne sytuacje kryzysowe.

Część zamówienia: LOT-0002 Usługa pośrednictwa w zakupie powierzchni w mediach (część 2) W ramach Części 2 zamówienia: pośrednictwo w zakupie mediów, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań:a) pośrednictwa przy zakupie powierzchni w prasie oraz serwisach internetowych w celu zamieszczania publikacji informacyjnych, edukacyjnych, upowszechniających, promocyjnych lub reklamowych (w formie m.in. tekstu, baneru, wideo, reklamy, podcastu itp.), wraz z ich opracowaniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania publikacji także w prasie zagranicznej, przy czym tego rodzaju zlecenia będą miały charakter incydentalny;b) pośrednictwa przy zakupie czasu antenowego w celu emisji audycji lub materiałów radiowych i telewizyjnych o charakterze informacyjnym, edukacyjnym, upowszechniającym, promocyjnym lub reklamowym, wraz z ich przygotowaniem;c) rekomendacji i nawiązaniu współpracy z osobami opiniotwórczymi (takimi jak influencerzy branżowi, edukacyjni, eksperci tematyczni, liderzy opinii, mikroinfluencerzy lokalni i regionalni, vlogerzy, podcasterzy oraz twórcy treści specjalistycznych) w celu realizacji działań informacyjnych, edukacyjnych, promocyjnych lub reklamowych za pośrednictwem aktywności prowadzonych m.in. w mediach społecznościowych, na blogach itp.;d) organizacji misji dziennikarskich, polegających na organizacji i koordynacji wyjazdów przedstawicieli mediów (np. dziennikarzy, blogerów, twórców treści) w celu przygotowania materiałów informacyjnych, edukacyjnych lub promocyjnych, w szczególności dotyczących działalności Zamawiającego, realizowanych przez niego projektów lub tematów objętych kampanią informacyjną.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79340000, 79341200, 79416000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne