Przetarg 11531574 - 1. Zamówienie realizowane na potrzeby kampanii społecznej...

   
Analizuj Zamówienie 11531574
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-03
przedmiot ogłoszenia
1. Zamówienie realizowane na potrzeby kampanii społecznej Planuję Długie Życie realizowanej w celu promocji zdrowia w ramach programów zdrowotnych Ministerstwa Zdrowia, w tym profilaktyki pr
zeciwnowotworowej, chorób układu krążenia i innych programów i działań z obszaru systemu ochrony zdrowia w latach 2025-2027.2. Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i przeprowadzenie działań o charakterze informacyjno-edukacyjno-promocyjnym, zwanych dalej Kampaniami tematycznymi, na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, w formie klasycznej i cyfrowej oraz w kinach, zwanych dalej Mediami na potrzeby kampanii społecznej Planuję Długie Życie realizowanej w celu promocji zdrowia w ramach programów zdrowotnych Ministerstwa Zdrowia, w tym profilaktyki przeciwnowotworowej, chorób układu krążenia i innych programów i działań z obszaru systemu ochrony zdrowia w latach 2025-2027, zgodnie z postanowieniami Umowy Ramowej, Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Ofertą Wykonawcy.3. W ramach zamówienia zrealizowane zostaną działania o charakterze informacyjno-edukacyjno-promocyjnym za pośrednictwem wybranych Mediów dla Kampanii tematycznych w 3 obszarach działań prozdrowotnych i programów prowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia:• wieloletniego programu pn. Narodowa Strategia Onkologiczna na lata 2020-2030, zgodnie z uchwałą nr 10 Rady Ministrów z dnia 4 lutego 2020 r., zwanego dalej NSO,• wieloletniego programu pn. Narodowy Program Chorób Układu Krążenia na lata 2022-2032, zgodnie z uchwałą nr 247 Rady Ministrów z dnia 6 grudnia 2022 r., zwanego dalej NPChUK,• innych programów i działań prozdrowotnych, realizowanych przez Ministerstwo Zdrowia, zwanych dalej Pozostałymi programami i działaniami MZ.4. Każda z ww. Kampanii tematycznych może dotyczyć jednego, dwóch lub trzech obszarów działań i programów prowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia.5. Celem zamówienia jest zaplanowanie i przeprowadzenie horyzontalnych kampanii społecznych poprzez emisję materiałów edukacyjno-promocyjnych i akcji informacyjnych o różnej skali zasięgowej przez okres kilkunastu miesięcy obowiązywania umowy ramowej w latach 2025 - 2027, w mediach ogólnopolskich za pośrednictwem najbardziej efektywnych nośników reklamy zewnętrznej (outdoor), wewnętrznej (indoor) w formie klasycznej i cyfrowej (digital) lub w kinach, dopasowanych do grupy docelowej każdej z kampanii tematycznych, w celu dotarcia do jak największej liczby odbiorców. Pozwoli to nagłaśniać ważne, aktualne tematy, działania i wydarzenia dotyczące systemu ochrony zdrowia, w szczególności prowadzić tematyczne i targetowane kampanie i akcje informacyjne, mające na celu motywację do odpowiednich zachowań na rzecz profilaktyki zdrowia i kształtowania prozdrowotnych postaw, w grupie dorosłych Polaków.6. Wykonawca wybrany w tym zamówieniu w oparciu o umowę ramową będzie odpowiadał za zakup i obsługę emisji materiałów kampanijnych przygotowanych przez Departament Edukacji i Promocji Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Jako uzupełnienie Zamawiający będzie miał możliwość zlecenia produkcji materiałów reklamowych Wykonawcy w ramach działań dodatkowych.7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) zawierający wymagania i warunki realizacji zamówienia Umowy ramowej stanowi załącznik do Projektowanych Postanowień Umowy Ramowej (dalej PPUR).
Część zamówienia: LOT-0001 Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru wykonawcy realizującego zamówienia dotyczące zaplanowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnych na nośnikach reklamy zewnętrznej, wewnętrznej oraz w kinach w latach 2025-2027; postępowanie znak: ZZP.ZP.411.143.2025 Zawarcie Umowy ramowej, Opis przedmiotu zamówienia, Zamówienie jednostkowe, Formularz zlecenia:1. Zgodnie z art. 313 ustawy Pzp. Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania zamierza zawrzeć Umowę ramową tylko z 1 (jednym) Wykonawcą, który złoży na podstawie dokonanej oceny ofert najkorzystniejszą Ofertę ramową, która zapewni najlepszą jakość realizacji przedmiotu umowy w stosunku do zaoferowanych cen jednostkowych za przewidywane poszczególne elementy realizacji przedmiotu Umowy ramowej.2. Umowa ramowa zostanie podpisana z Wykonawcą, którzy złoży ważną Ofertę ramową odpowiadającą wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i w Ustawie Prawo zamówień publicznych.3. Umowa ramowa zostanie podpisana przez Zamawiającego niezwłocznie po uprawomocnieniu się wyboru najkorzystniejszej Oferty ramowej. Zamawiający przewiduje zawarcie Umowy ramowej w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy, z którym zawrze Umowę ramową zabezpieczenia należytego jej wykonania, gdyż nie dochodzi do udzielenia zamówienia publicznego.4. Zawarcie Umowy ramowej nie jest udzieleniem zamówienia publicznego. Fakt zawarcia Umowy ramowej nie rodzi ani po stronie Zamawiającego, ani Wykonawcy, którzy ją zawarli, żadnego obowiązku kontraktowania. 5. Umowę ramową należy rozumieć jako Umowę zawartą między Zamawiającym a jednym Wykonawcą, której celem jest ustalenie warunków dotyczących Zamówień jednostkowych, jakie mogą zostać zlecone przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy ramowej, w szczególności cen i, jeżeli zachodzi taka potrzeba, przewidywanych ilości przyjętych jednostek w odniesieniu do rodzajów Mediów i działań.6. Umowa ramowa będzie obowiązywała obie Strony od daty jej zawarcia do dnia 31 grudnia 2027 roku, jednak nie dłużej niż przez okres kolejnych 24 miesięcy.7. W następstwie powyższego Zamawiający udzieli zamówienia lub zamówień na warunkach zamówienia określonych w Umowie ramowej, bez przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia.8. Jeżeli nie wszystkie warunki wykonania palety świadczonych usług o charakterze promocyjnym określono w Umowie ramowej, Zamawiający może pisemnie wezwać Wykonawcę do uzupełnienia Oferty. Wówczas treść Oferty i tym samym treść Umowy o zamówienie publiczne zostaną uzupełnione przez Wykonawcę, np. poprzez dostosowanie do konkretnych okoliczności danego zamówienia, niezależnie od możliwości wprowadzenia zmian istotnych do Umowy ramowej.9. OPZ został stworzony w celu umożliwienia Wykonawcom złożenie prawidłowo wycenionej Oferty ramowej.10. Zakup i obsługa emisji w Mediach oraz produkcja materiałów reklamowych rozliczane będą według stawek podanych przez Wykonawcę w Szczegółowym kosztorysie realizacji przedmiotu Umowy ramowej, przedstawionym w Ofercie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do OPZ (załącznik nr 2 do SWZ).11. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć wraz z Ofertą załącznik Szczegółowy kosztorys realizacji przedmiotu Umowy ramowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.12. Założenia sposobu przygotowania i wypełnienia Szczegółowego kosztorysu realizacji przedmiotu Umowy ramowej zawarte są w arkuszu pod tabelą cen jednostkowych działań. Każda oferowana cena jednostkowa musi zawierać wszelkie czynniki niezbędne do wykonania danej pozycji kosztorysu i nie może być wartością 0,00 zł.13. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie – prawdopodobnie już w 2025 r. i kilka razy w 2026 i 2027 roku - na podstawie Zamówień jednostkowych, w oparciu o formularz zlecenia (zwany dalej Zleceniem), którego wzór stanowi załącznik nr 5 do Umowy ramowej, do wyczerpania kwoty określonej w § 6. Umowie ramowej, z zachowaniem terminów wskazanych przez Zamawiającego na wykonanie konkretnych Zleceń, ale nie dłużej niż przez 24 miesiące od dnia podpisania Umowy ramowej.14. Brak zawarcia lub odmowa podpisania Umowy ramowej skutkować będzie brakiem możliwości otrzymania Zamówień jednostkowych i składania wypełnionych Formularzy zleceń.15. Zlecenie będzie każdorazowo przekazywane wybranemu Wykonawcy przez Beneficjenta Umowy – Ministra Zdrowia reprezentowanego przez Departament Edukacji i Promocji Zdrowia Ministerstwa Zdrowia.16. Zlecenie zostanie zaakceptowane przez obie Strony Umowy ramowej w formie elektronicznej lub pisemnej.17. Podane w OPZ dane liczbowe dotyczące liczby Mediów i działań mają charakter orientacyjny i mogą być zmienione w Zamówieniach jednostkowych. Ponadto, podany zakres usługi określa maksymalne wymagania Zamawiającego, które mogą zostać ograniczone i doprecyzowane każdorazowo w Zleceniu.18. Oferowane ceny jednostkowe w Zamówieniu jednostkowym zawarte w Zleceniu za poszczególne elementy usługi, tj. rodzaje Mediów i działań w oparciu o przyjęte jednostki: 1 szt., 1 roboczogodzina, 1 m2, 4 spoty, etc. - nie mogą być wyższe niż jednostkowe stawki kwotowe działania podane przez Wykonawcę w Szczegółowym kosztorysie realizacji przedmiotu Umowy ramowej.19. Zasady udzielania Zamówień jednostkowych poprzez formularz Zlecenia zostały opisane w § 3. Umowy ramowej.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania i odstąpienia od Umowy ramowej oraz zakres odpowiedzialności Wykonawcy w przypadkach określonych w § 12. treści Umowy ramowej.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00653211-2025 z dnia: 2025-10-06
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 649022-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z Ofertą ramową:a) Szczegółowy kosztorys realizacji przedmiotu Umowy ramowej - Załącznik nr 1 do OPZ (Załącznik nr 2 do SWZ), b) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. 1), 2), 3), 4), 5) w Załączniku nr 3 do SWZ „Przedmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego”.2) Dokumenty wskazane w pkt. 1 stanowią część Oferty ramowej i służą do porównania złożonych ofert ramowych.3) Jeśli Wykonawca nie załączy do Oferty ramowej jednego z nich lub załączy w sposób niepełny (niezawierający wszystkich wymaganych elementów i informacji lub niezgodny z wymaganiami dotyczącymi celów i założeń kampanii zawartych w opisie i OPZ), Oferta ramowa Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia i treścią SWZ, i zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c., w związku z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-03 11:00
branża Edukacja, szkolenia, Usługi reklamowe
podbranża kursy i szkolenia inne, akcje promocyjne, reklamy
kody CPV 79342200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , akcje promocyjne , reklamy