Przetarg 7332875 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu...

   
Analizuj Zamówienie 7332875 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-13
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego, znajdującego się na terenie miasta Zielona Góra

Numer referencyjny: DZ.261.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego (Ogród Botaniczny oraz Mini Zoo), w skrócie: KP-E, znajdującego się na terenie miasta Zielona Góra.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m. in.:
- Dostawa (rozumiana jako udostępnienie przez Wykonawcę – właściciela zwierząt) i utrzymanie zwierząt, w tym: zakup i dostawa karmy odpowiedniej dla poszczególnych gatunków zwierząt wraz z bieżącym uzupełnianiem zapasów na 7 dni, Obsługa weterynaryjna, polegająca na stałej opiece lekarskiej wszystkich zwierząt, Obsługa boksów i wolier,
- Utrzymanie terenu Kompleksu, w zakresie: utrzymania terenów zielonych, ciągów pieszych, elementów małej architektury oraz w zakresie istniejącej infrastruktury,
- Usługi portierskie oraz prowadzenie punktu kasowego,
- Wszelkie działania Wykonawcy wykonywane w ramach realizacji Zamówienia winny mieć na celu:
a) wykreowanie ponadlokalnej atrakcji rozrywkowo – edukacyjnej,
b) poszerzanie oferty wypoczynku krótko-pobytowego dla mieszkańców regionu, w tym imprezy kulturalne i rozrywkowe (jarmarki, pokazy, wystawy, eventy, imprezy dla dzieci),
c) wspieranie współpracy z sąsiednimi miastami w zakresie atrakcji edukacyjnej, rozrywkowej i wypoczynkowej,
d) rozwój działalności Zwierzyńca w zakresie organizacji spotkań dla dzieci szkolnych i przedszkolnych,
e) prowadzenie dla grup zorganizowanych zajęć edukacyjnych wśród zwierząt z uwzględnieniem interakcji.

2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę:
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący bezpośrednio nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
a) utrzymanie i pielęgnacja zieleni
b) obsługa zwierząt – pielęgniarz zwierząt (utrzymanie boksów, karmienie, stała informacja o zwierzętach)
c) obsługa portiersko-kasowa
d) wykonywanie prac gospodarczych na terenie Kompleksu.

zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w liczbie nie mniejszej niż 9 osób) w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Ponadto ww. osoby pracować mają na terenie KP-E w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu informację na temat ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z ich wykazem, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem OPZ, w szczególności zapisami zawartymi w pkt. III.1. OPZ, w liczbie nie mniejszej niż 9 osób, w całym okresie jego realizacji.
Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu dotyczącym zatrudnienia na umowę o pracę.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III.2. OPZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9.4. projektu umowy.
Jeśli w trakcie wykonywania umowy nastąpi zmiana osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zobowiązany jest, bez wezwania, przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający, że nowa osoba została zatrudniona również na podstawie umowy o pracę i posiada odpowiednie kwalifikacje.

Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem.

Celem wyłączenia odpowiedzialności materialnej Zamawiającego lub Wykonawcy z tytułu szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca powinien zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe zgodnie z § 5.1. umowy.

Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).

Płatności częściowe:
Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy.

Zaliczki:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77400000-4 – usługi zoologiczne
77300000-3 – usługi ogrodnicze
79952100-3 - usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
98341120-2 – usługi portierskie
90610000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża administracja nieruchomości, obsługa techniczna nieruchomości, sprzątanie terenu, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 77400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości , obsługa techniczna nieruchomości , sprzątanie terenu , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406397 2024-05-07
godz. 09:00
Lubelskie 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji Ośrodka Edukacji Ekologicznej przez okres 24 miesięcy. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony...
10465286 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie „Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko” Przedmiotem...
10446085 2024-05-08
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Park rekreacyjny – strefa aktywności i zieleni przy BSAG.2. Zadanie obejmuje: montaż obiektów małej arc...
10416222 2024-05-09
godz. 08:00
Mazowieckie Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem zbiorników na terenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Lublin, Zarządu Zlewni Zamość Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utr...
10479511 2024-05-09
godz. 12:00
Lubelskie Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica Część 1: Poprawa atrakcyjności turystycznej gminy Kąkolewnica. Zakres zamówienia obejmuje montaż ławek m...
10487367 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Jezioro atrakcji, jezioro bez barier - zagospodarowanie terenów plaży miejskiej w Śremie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania plaży miejskiej w Śremie, poprzez wykon...
10489907 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach... Wyprodukowanie i dost...
10486436 2024-05-13
godz. 11:00
Pomorskie "Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego Janowo Leśne - Budowa placu zabaw przy ulicy Polnej w Rumi". 1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego Janowo ...
10447327 2024-05-15
godz. 23:59
Dolnośląskie AG.222.39.2024 Wynajem pomieszczeń biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu na terenie Bolesławca. (Nr wewn. sprawy: AG.222.39.2024) PRZEDMIOT POSTĘPOWA...
10456225 2024-05-16
godz. 09:00
Śląskie Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20 1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaw...