Przetarg 11534469 - Świadczenie teleopieki polegającej na najmie opasek...

   
Analizuj Zamówienie 11534469
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie teleopieki polegającej na najmie opasek bezpieczeństwa wraz z monitoringiem realizowanym przez Centrum Teleopieki oraz usługą serwisową i szkoleniową.

(Numeracja zgodna z SWZ)
4.1Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie teleopieki polegającej na najmie opasek bezpieczeństwa wraz z monitoringiem realizowanym przez Centrum Teleopieki oraz usługą serwisową i szkoleniową”, realizowanego w ramach Projektu „Pogodna Jesień Życia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, w ramach Priorytetu 7. Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, Działania FELD.07.10 Usługi społeczne i zdrowotne – ZIT Łódzki Obszar Metropolitalny.4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy w Załączniku nr 7 do SWZ.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2029 r. 8. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:8.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.8.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.8.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny8.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.8.2 Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum, spółki cywilne)8.2.1 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:8.2.1.1 są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego, jako pełnomocnik.8.2.1.2 są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 8.2.1.1 SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Pełnomocnictwo winno być przekazane przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.15. SPOSÓB SKŁADANIA OFERTNa ofertę składają się następujące dokumenty:15.1 Formularz ofertowy – przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).15.2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).15.3 Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy).15.4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.15.5 Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie teleopieki polegającej na najmie opasek bezpieczeństwa wraz z monitoringiem realizowanym przez Centrum Teleopieki oraz usługą serwisową i szkoleniową (Numeracja zgodna z SWZ)4.1 Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie teleopieki polegającej na najmie opasek bezpieczeństwa wraz z monitoringiem realizowanym przez Centrum Teleopieki oraz usługą serwisową i szkoleniową”, realizowanego w ramach Projektu „Pogodna Jesień Życia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, w ramach Priorytetu 7. Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, Działania FELD.07.10 Usługi społeczne i zdrowotne – ZIT Łódzki Obszar Metropolitalny4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy w Załączniku nr 7 do SWZ.40. INFORMACJE KOŃCOWE 40.1 Zamawiający nie przewiduje:40.1.1. zawarcia umowy ramowej;40.1.2. złożenia oferty warunkowanego odbyciem przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniem przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego (art. 131 ust. 2 ustawy Pzp) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego;40.1.3. składania ofert wariantowych i częściowych;40.1.4. rozliczania w walutach obcych;40.1.5. aukcji elektronicznej40.1.6. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;40.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych· lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;40.1.8. udzielenia zamówień, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.40.1.9. możliwości skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp40.2 Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.40.3 Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ.
branża Medyczna, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze, Telekomunikacja, Telefony
podbranża sprzęt medyczny, usługi medyczne, telekomunikacja usługi, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, pomoc społeczna
kody CPV 32522000, 33196100, 33196200, 85000000, 85311100, 85311200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , usługi medyczne , telekomunikacja usługi , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny , pomoc społeczna